ik heb een probleem met het opstarten van een spel altijd als ik het spel wil opstarten krijg ik een bericht:
"CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game"
en ik weet niet wat ik moet doen
spel opstarten
Heb jij rip software (vb. : clone CD) en/of emul-tools (zoals deamon) op je PC staan?????
Indien zo dan heeft dat spel een zogenoemde blacklist.
Het spel zal pas werken wanneer deze blacklisted tools zijn gedelet.
Indien zo dan heeft dat spel een zogenoemde blacklist.
Het spel zal pas werken wanneer deze blacklisted tools zijn gedelet.
Welk spel is het?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
nu wil ik niet onmiddelijk illegaal beginnen maar ik heb RTW ook gekocht en dit stoorde me enorm
maar een nocd crack lost dit wel op zonder andere software te uninstallen :\
maar een nocd crack lost dit wel op zonder andere software te uninstallen :\
-
- Erelid
- Contacteer:
Bij clonec d bij de instellingen "Automatisch invoegen" uitschakelen en zorgen dat je icoontje in de systemtray(werkbalk gedeactiveerd is.
Clonecd mag niet opstarten in windows, ik heb het ook gehad met "Far cry"
Greetz
Weetgraag
Clonecd mag niet opstarten in windows, ik heb het ook gehad met "Far cry"
Greetz
Weetgraag

"Carpe Diem"
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Emule is toch geen cd mount programma oid?jonas schreef:[Knip]ik heb emul plus en clone cd op de computer staan[/Knip]

Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Ik vermoed dat hij het spel dan via e-mule heeft, en het laad met clonecd ! 
Als dit zo is Jonas, gelieve te laten weten, dan kan een slotje op dit topic, want dan hoeft dit topic niet op dit forum te staan.
Heb je dit spel niet via e-mule, zeg het dan ook, dan kan het open blijven.
Grtz,
Sasuke

Als dit zo is Jonas, gelieve te laten weten, dan kan een slotje op dit topic, want dan hoeft dit topic niet op dit forum te staan.
Heb je dit spel niet via e-mule, zeg het dan ook, dan kan het open blijven.
Grtz,
Sasuke
Heb die melding ook eens gehad bij één of ander game ( weet niet meer juist welk spel) .
Ik gebruikte toen ook daemon-tool . Daemon deraf, alcohol 120%(soortgelijke emulator) derop en klaar was kees
Hopelijk werkt het !
Als het werkt en als het spel je bevalt hoop ik ook dat je het spel koopt. (indien het over een "minder" legale kopie gaat)
Greetzz
Ik gebruikte toen ook daemon-tool . Daemon deraf, alcohol 120%(soortgelijke emulator) derop en klaar was kees

Hopelijk werkt het !
Als het werkt en als het spel je bevalt hoop ik ook dat je het spel koopt. (indien het over een "minder" legale kopie gaat)
Greetzz
Bytheway, ik denk dat hier enkele vette misverstanden plaatsvinden i.v.m. e-mule en emul-tools ... of ben ik de enige ?
greetzz
greetzz
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Dacht ik ook, XinIX. emultools = emulatie tools (bijvoorbeeld daemon tools)
En Emule is een p2p programma
En Emule is een p2p programma

Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro