Niet superduur en na 3 dagen gebruik echt tevreden over , ook de custom roms die op de markt zijn , zijn TOP

http://en.smartdevice.com.cn/
Het kon zijn dat ze inmiddels andere types in omloop brachten. Zo hebben ze mij een gigabit router tp-link verzonden (wit). Type ken ik niet exact vanbuiten maar dat staat wel in het samknows topic.Dafke schreef:Wat moet je daarvan weten?
Ne zwarte TP-Link
Congratscloink schreef:Ik gisteren een huis. Dus mij gaat ge even niet meer zien in deze thread...
Oh, dit zou ik ook wel graag willen hebben. Maar de prijs valt wel serieus tegen.
Niet wanhopen... De prijs zou vanaf oktober wat moeten dalen. Verwacht nu ook wel geen 20% heMClaeys schreef:Ook al even op zoek naar dergelijk speelgoed maar kan als alleenverdiener niet genoeg lenen
Heel stabiel en mooi beeld. Is niet vergelijkbaar met mijn tiny Hubsan X4 hd. Maar goed, die laatste is dan ook een heel stuk goedkoper. En ook nog leuk om mee te vliegen.Maglor schreef:Oh, dit zou ik ook wel graag willen hebben. Maar de prijs valt wel serieus tegen.De laatste keren dat ik ben gaan skiën heb ik de hele tijd met mijn GoPro op mijn helm zitten filmen. Moet wel supervet zijn om met dit ding daar dan ook mee rond te vliegen. Epic footage.
Nee ook geupload naar youtube op 60fps.Dafke schreef:Opgenomen op 60fps en dan op 30fps laten afspelen?
Zit voor stabiel beeld dan ook een 3 assige gimbal onder (zenmuse h3d3), dat helpt enorm! (zie bijvoorbeeld: )fredo66 schreef:Heel stabiel en mooi beeld. Is niet vergelijkbaar met mijn tiny Hubsan X4 hd. Maar goed, die laatste is dan ook een heel stuk goedkoper. En ook nog leuk om mee te vliegen.Maglor schreef:Oh, dit zou ik ook wel graag willen hebben. Maar de prijs valt wel serieus tegen.De laatste keren dat ik ben gaan skiën heb ik de hele tijd met mijn GoPro op mijn helm zitten filmen. Moet wel supervet zijn om met dit ding daar dan ook mee rond te vliegen. Epic footage.
Heh, ik maar de gewone weg gevolgd, ne space gray 6 128GB en ne space gray 6 Plus ongeveer rond 26 oktoberKen schreef:iPhone 6 128GBmorgen in handen.
24Ghz ... oei, Belgiër2504 schreef:Nieuw wireless linkje... UBNT Airfiber 24.
Allez mannen, die 'm al hebben, start eens een thread met uw ervaringen tot nog toeZorba schreef:Een iPhone 6 64GB Space Grey ook. Sinds de 19de in gebruik en enorm tevreden van!
Heb DR3, Ryse en Forza 5 Day One hier nog in verpakking liggen wegens dubbel, indien interesse start ik wel een verkooptopicOpus schreef:Ne Xbox one Day One edition
Leuk speelgoed voor het zoontje
Is een tijdelijke site-to-site VPN tot de fibers er liggen.Tomby schreef:Wat is je use case ?
24 GHz is een licentie vrije band voor oa. PTP.Tim.Bracquez schreef:24Ghz ... oei, België
Is nog maar net opgezet... eventueel nog een aantal dingen aanpassen.petzl schreef:is hij wel goed uitgericht?
Ben er echt heel tevreden van. 4,7" is perfect voor mij en met de afgeronde randen ligt hij super goed in de hand.selder schreef: Allez mannen, die 'm al hebben, start eens een thread met uw ervaringen tot nog toe