Daarmee verwijst Telenet zonder de concurrentie bij naam te noemen meer dan waarschijnlijk naar Netflix, dat zijn intrede maakt op de Belgische markt
Bron: http://www.tijd.be/detail.art?a=9548849&n=3128&ckc=1
Daarmee verwijst Telenet zonder de concurrentie bij naam te noemen meer dan waarschijnlijk naar Netflix, dat zijn intrede maakt op de Belgische markt
Niet als de kabel ooit zou opengegooid worden natuurlijk, want dan zouden Voo, Numericable en Telenet wel concurrenten van elkaar (kunnen) worden.ITnetadmin schreef:Ik wist niet dat telenet en voo concurrenten waren. Volgens mij is de ene beschikbaar waar de andere niet opereert, en omgekeerd. Dat kun je bezwaarlijk concurrentie noemen.
Wie is EVS?fluppie schreef:Telenet houd met de maatregelen die nu genomen zijn 300 mil Euro binnen het bedrijf.
De meesten denken dat ze Mobistar gaan kopen.Ook Voo word genoemd.EVS zou volgens sommigen ook een goede zet zijn.(die zijn de laatste maanden sterk in waarde gedaald).
Jou 15euro Mobistar beurswaarde klopt niet.fluppie schreef:Vandaag in De Tijd staat dat Telenet zo maar eventjes 25€ per aandeel Mobistar zou willen geven.
Waar heb ik dat nog gehoord?Ken schreef:Allen kopen mensen! Komt eraan!
Een van de redenen dat de beurskoers zo laag staat,de kabel is nog steeds niet open,(ik heb daar de laatste tijd zelfs niet meer van gehoord)Mobistar kan zijn belofte dus zeker nog niet waarmaken,wat betekend dat er toch geen extra inkomsten kunnen bijkomen.marcedin schreef:Het wordt stillaan tijd dat Mobistar ontwaakt uit hun zomerslaap en begint prijzen bekent te maken over hun bundels en HD tv via de kabel.
Dit wekt toch de indruk dat telenet wil doen betalen voor diensten die ze niet leveren."Mobistar herhaalt zijn verzoek aan de regulatoren om de groothandelstarieven algemeen te herzien, om er bijvoorbeeld voor te zorgen dat de waarde/kost van functies die niet verkrijgbaar zijn in het groothandelsaanbod, logischerwijze ook allemaal worden uitgesloten van de groothandelstarieven."