even dit klacht"je" betreffende adsl2fit. Gelieve enkel te reageren als jullie dit ook al hebben meegemaakt (of mssch een goede oplossing weten).
Mijn A2F abo loopt vanaf vorig jaar Oktober. Dat wou dus zeggen dat ik een unlimited adsl-abonnement heb, wat dus ook in mijn contractvoorwaarden staat. Gedurende een kleine week ondervond ik echter abnormaal traag internetverkeer (ik gebruik af en toe serieuze upload, maar met 64k up mag 25k limited geen probleem zijn).
Dan maar ns mailen: Hieronder volgt een beetje verloop:
ik: Internet is traag (met bijhorende screenshots van speedtests)
A2F: Dat komt omdat u op smallband zit.
ik: ??? sinds wanneer heb ik een limiet
A2F: U hebt via mail & post + via website een melding gekregen
ik: .. bekijk status.adsl2fit.be .. nog steeds geen andere pagina sinds de dag dat m'n internet werdt aangesloten en verstuur ze een screenshot (VANDAAG!)
Code: Selecteer alles
Status Datum
Aangemaakt 9/10/2003 9:40:48
Verzonden 9/10/2003 9:40:51
Verwerking 9/10/2003 16:22:17
Geweigerd (nr niet actief) 10/10/2003 8:13:44
Verzonden 13/10/2003 15:59:34
Verwerking 13/10/2003 15:59:41
Gevalideerd (verwacht op 29/10/2003) 27/10/2003 10:46:48
Voltooid 30/10/2003 8:19:13
Jullie kennen het wel... maar volgens de support krijg ik dan te horen:
A2F: Dat is niet uw HUIDIGE statuspagina.
Ik: Ik heb geen mail of post ontvangen..
In ieder geval, om een lang verhaal kort te maken, beweren ze dat ik er al lang van op de hoogte moest zijn, en dat ik alles kan aanpassen op status.adsl2fit.be.. wat dus niet is.. (tot vandaag, 24/10, nog steeds niet aangepast).
Buiten dit om, kan het om een "fout" gaan. Dat kan altijd, maar dat ze me op smallband zetten, zonder dat ik een contractswijziging heb ondertekend vind ik wat vergaand.
Iemand enige ervaring hiermee? Daar ik lid ben van Test-Aankoop overweeg ik sterk hen hiermee te contacteren.[/code]