Mr.Cide schreef:kvind het schandalig wat mixtics gedaan heeft >_< ngc EN libertytv.shit op 1 kanaal en discovery channel mochten ze ook wel op apart kanaal steken. en aaargh ik wil eurosport terug!! of wel extremesports!
hopelijk brengt idtv hiervoor een oplossing
Om dat topic niet te vervuilen met off-topic gepraat en uit pure interesse vroeg ik me af welke (en hoeveel) zenders jullie op de kabel hebben staan. Ik zal zelf het initiatief nemen, jullie vullen aan of zeggen waarin jullie afwijken. Interessante zenders die jullie op een andere manier dan op de traditionele verkrijgen mogen natuurlijk ook
1) TV1
2) VTM
3) RTBF1
4) Ketnet/Canvas/Sporza
5) TVL/Telekrant
6) Nederland 1
7) Nederland 2
Nederland 3
9) BBC 1
10) BBC 2
11) ARD
12) ZDF
13) VT4
14) TMF
15) Kanaaltwee
16) France 2
17) RTL/TVi
18) Rai Uno
19) CNBC / National Geographic Channel
20) MTV / Nickelodeon
21) CNN
22) EuroSport
23) TVE int.
24) arte
25) TRT-int.
26) BBC World
27) La Deux
28) France 3
29) WDR
30) LibertyTV.com
31) Kanaal Z
32) Vitaya
33) Telekrant / TVL
34) TV Polonia
35) RTP
36) Net
37) JIMtv
38) CNBC Europe
39) Euronews
40) VijfTV
0) Mozaiek
Canal+ Blauw, Canal+ Rood en Hallmark.
Er staan een aantal zenders dubbel op de frequentieband en het ex-sporza-kanaal geeft enkel een melding dat de uitzendingen gestaakt zijn. Al bij al zijn er dus zo'n 45 zenders beschikbaar. Hoe krijgen ze het in de VSA dan voor mekaar om daar een hondertal dingen op te proppen? Is dat enkel door digitalisering met set-top boxen of gebruiken ze daar een andere techniek?
Ik zou al een reden kunnen verzinnen, maar ik heb geen idee of het steek houdt: ze gebruiken daar het NTSC-signaal dat uit minder lijnen bestaat dan het PAL-B-signaal van hier. Bijgevolg is een zender minder 'breed' dan hier en is er bijgevolg meer plaats?