Ben jij Netflix gebruiker?

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....

Ben jij NetFlix gebruiker?

Ja
90
51%
Ja, maar ik overweeg te stoppen
17
10%
Neen, maar ik overweeg het binnenkort wel te worden
30
17%
Neen, geen interesse
41
23%

Totaal aantal stemmen: 178
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Netflix is nu ook geland in België! Daarom deze kleine poll om de belangstelling op userbase te zien. Je mag ook altijd je ervaringen delen natuurlijk :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

Sinds gisteren Be - account maar probeer US te kijken....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

laroyj schreef:Sinds gisteren Be - account maar probeer US te kijken....
Zie: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=56&t=42251

Zelf dus ook sinds 1/9 Netflix gebruiker. Grootste kijkers blijken hier trouwens mijn vrouw en de kinderen. Vrouw heeft al 2 serie-seizoenen en enkele films verorberd. Zelf nog maar 2 films gekeken. Blijven dus ongetwijfeld wel Netflix klant, al zal ik mijn Unblock-US wellicht wel stopzetten, tenzij zou blijken dat de NL content toch significant verschilt... (moet nog eens goed vergelijken).
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 81 keer

Nog even kat uit de boom kijken. Heb wat schrik van de extra download. Heb Whoppa en niet heel veel speling over op mijn maandelijks quota ...
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ik vraag me af of een tweede poll ook niet interessant is, nl "wat trekt me aan in netflix"
Ik ben bv benieuwd naar hoeveel mensen enkel of hoofdzakelijk interesse hebben zolang ze de geolock kunnen omzeilen om bv netflix us te bekijken.
Dan zou je wel polls moeten kunnen maken met de mogelijkheid meerdere antwoorden aan te vinken.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

jaker schreef:Nog even kat uit de boom kijken. Heb wat schrik van de extra download. Heb Whoppa en niet heel veel speling over op mijn maandelijks quota ...
Ik zal het je weten te zeggen :D. Hier ook Whoppa en is nu al overduidelijk dat ik over de 300GB zal gaan. Na die 300GB kom je in de piekuren (dus ook Netflix uren) op smalband wat nog altijd 5Mbps is, en in principe nog genoeg voor HD in Netflix.
johand
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

jaker schreef:Nog even kat uit de boom kijken. Heb wat schrik van de extra download. Heb Whoppa en niet heel veel speling over op mijn maandelijks quota ...
Telenet buitensmijten?
lion51
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

De keuze is nu al groter voor minder geld dan wat Belgacom aanbied via hun movie en seriepass
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Heb al een abo sinds maart. Ik ben er tot nog toe heel tevreden over. Het aanbod op de Belgische variant is vooralsnog vrij beperkt in vergelijking met de US, maar de kleine meerkost van een DNS service maakt veel goed. Ik zie me mijn abo nog niet zo snel opzeggen. Ik voel me na ruim een half jaar nog steeds als een kind in een speelgoedwinkel. So much to see. :D
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Goztow
userbase crew
userbase crew

Persoonlijk ben ik alleszins al overtuigd. Mijn vrouw was eerst wat twijfelend. Zo vond ze een hele hoop dingen niet, bijvoorbeeld toen ze zocht naar desperate housewives en friends. Maar ik denk dat je het best anders gebruikt... om dingen te ontdekken die je nog niet kent.

Alleszins wel al gebruikt voor the big bang theory, seizoen 5, en enkele documentaires te bekijken. Zelf ook al een filmpje meegenomen en er een aantal in mijn lijst gezet!

Jammer genoeg zal ik de RTL-TVI series pass nog niet kunnen opzeggen want daar zitten nu net dingen op die recenter zijn en op netflix niet staan (voor mijn vrouw).
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ik ben toch verschrikkelijk aangenaam verrast door het gebruikersgemak...

- Streams beginnen nagenoeg onmiddellijk, ik kan me niet herinneren dat ik naar een "loading" scherm heb zitten staren
- streamen via 3G/4G via Proximus SIM in de iPad mini retina is nagenoeg per-fect
- voor alle kinder-films/series die we al bezien hebben is er een audio track in het nederlands
- "continuity" tussen alle verschillende apps is ge-wel-dig! Naadloos switchen tussen iPhone, iPad, AppleTV en website.
- aangenaam scherm tijdens de aftiteling van een aflevering "de volgende aflevering begint automatisch binnen X seconden"
- Audio-taal keuze wordt behouden als de volgende aflevering begint, hoe zalig is dat!
- geen RECLAME, HOE ZALIG IS DAT!

Het is zéker geen vervanger voor de illegale zooi op m'n NAS, daar zitten veel recentere films en series, en dat zal geen één legaal alternatief ooit worden. Maar dat gebruikersgemak, ge-wel-dig vind ik het :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Zo vond ze een hele hoop dingen niet, bijvoorbeeld toen ze zocht naar desperate housewives en friends. Maar ik denk dat je het best anders gebruikt... om dingen te ontdekken die je nog niet kent.
Het is zéker geen vervanger voor de illegale zooi op m'n NAS, daar zitten veel recentere films en series, en dat zal geen één legaal alternatief ooit worden. Maar dat gebruikersgemak, ge-wel-dig vind ik het
Tja, als je dus wil per se series zien die je kent, of bijblijven, zijn we er blijkbaar nog niet. Dat zal toch wel een ganse potentiele markt afstoten. De eerste omdat er mensen zullen zijn die dit willen nemen "om hun favoriete series te bekijken"; de tweede omdat er mensen zullen denken "eindelijk een makkelijker alternatief voor downloaden, nu hoef ik mijn recente series niet meer zelf te zoeken".
Ik verwacht dus nog wel wat teleurstelling, na de eerste euforie.
Ook als de producenten hun zin krijgen en netflix actief proxies enzo gaat blocken, kan het nog wel eens gaan tegenvallen.

Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Totaal geen interesse in Netflix. Ik kijk al jaar en dag naar de tv via satelliet. Het aanbod via dit medium is gewoon onklopbaar. Ik heb tientallen filmkanalen, zonder reclame onderbrekingen, films en series in originele versie. De NL ondertiteling heb ik dan weer niet op een aantal filmzenders waardoor ik mij tevreden moet stellen met Teletext maar dat is dan automatisch in de taal van de provider, dus Duits, Spaans, Frans of Engels. Maar Film1 of HBO, die ik meestal bekijk, hebben wel NL ondertitels. En ik betaal minder dan het goedkoopste Netflix abonnement.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Is de catalogus van het Netflix-aanbod ergens te bekijken? Ik snap dat die maand probeer-periode voor kan dienen, maar zelfs dan zou ik graag voor dat ik inteken weten op wàt dat ik inteken :)
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Je kan moreflicks proberen om het aanbod te zien al lijkt die me niet volledig te zijn.

“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

http://dvd.netflix.com/BrowseSelection ... al lijkt me dat voor US content.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Overigens een niet-evidente functionaliteit van MoreFlicks: als je de details van een film ziet, heb je rechts vanboven de logo's van de diensten waarop je die kunt zien (bvb Netflix). Als je daarop klikt, krijg je de regio's te zien waar de film/serie aangeboden wordt.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

We hebben Netflix sinds begin september, toen de app beschikbaar was op de TV.
Proefabonnement op unblock/unlocator is net afgelopen, dus nu voorlopig naar Belgische content kijken.
Ik was net aan de DVD-box van Breaking Bad begonnen, maar kijk het nu op Netflix omwille van het gebruiksgemak.
Mijn vrouw en kinderen hebben ondertussen ook al hun gading gevonden.

Ondanks de positieve ervaringen, kan ik me toch voorstellen dat je op de duur uitgekeken bent en je abonnement een aantal maanden stopzet totdat er weer nieuwe content is.

Wat download betreft: gisteren 2 afleveringen van Elementary (45 min/aflevering) bekeken in Full HD. Volgens mijn router heb ik gisteren 4,13 Gb gedownload.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

r2504 schreef:http://dvd.netflix.com/BrowseSelection ... al lijkt me dat voor US content.
Dat lijkt me voor de DVD-releases per post te zijn (à la Redbox).
Die moreflicks is inderdaad iets wat ik bedoelde, al is dat qua interface niet echt handig...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

johcla schreef:Wat download betreft: gisteren 2 afleveringen van Elementary (45 min/aflevering) bekeken in Full HD. Volgens mijn router heb ik gisteren 4,13 Gb gedownload.
Da's dus een gemiddelde van 6,26 Mbit/s (of 2.75 GB/u).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Heronic schreef:Je kan moreflicks proberen om het aanbod te zien al lijkt die me niet volledig te zijn.
Even wat series...

24... not found.
Extant... not found.
Flashforward... not found.
Game of Thrones... not found.
Under The Dome... found.
The Bridge... found.
Tomorrow People... not found.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Had vroeger al Netflix via unlocator service en nu ook opnieuw ingetekend op de Belgische variant.

Zelfde gevoel als vorige keer: gebruiksgemak is top, zeer vrouw/kind-vriendelijk. Wat dat betreft weer wat minder handelingen dan pakweg de XBMC pc opstarten. Persoonlijk vind ik het aanbod echter aan de magere kant. Ben nogal ongeduldig en als een serie of film beschikbaar is (zij het op DVD of TV), dan wil ik deze ook z.s.m. bekijken. Dat kan met Netflix vooralsnog niet, toch voornamelijk wat oudere content (eigen reeksen niet meegerekend, die trouwens top zijn). M.a.w. niet meteen een vervanging voor mijn huidig kijkgedrag.

Denk dat ik het nog wel even behou voor vrouw en kind, maar dat ze binnen afzienbare tijd toch weer plaats gaan moeten maken voor Plex (van zodra ik een NAS heb die alles kan transcoden), wat qua eindgebruikersgemak toch aardig in de buurt komt!
ooh. shiny.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

r2504 schreef:Even wat series...
Heikel punt, inderdaad. HBO series moet je al niet zoeken, die doen niet mee aan Netflix. En verder een wat verouderd aanbod. Teleurstellend natuurlijk, maar ik zou zeggen: begin alvast de 2 seizoenen van zowel House of Cards als Orange is the New Black te bekijken, da's op zich al ruimschoots de 9€ waard.
ooh. shiny.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

meon schreef:Is de catalogus van het Netflix-aanbod ergens te bekijken? Ik snap dat die maand probeer-periode voor kan dienen, maar zelfs dan zou ik graag voor dat ik inteken weten op wàt dat ik inteken :)
Hier zie je ook gemakkelijk welke er elke dag bijkomen: http://netflixinbelgie.be/netflix-aanbod-belgie/

(woohoo, vandaag weer 4 nieuwe titels! :-D )
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

cloink schreef:Heikel punt, inderdaad. HBO series moet je al niet zoeken, die doen niet mee aan Netflix.
Het probleem is dat de gemiddelde consument geen weet heeft wie de maker is van een serie. Hij gaat gewoon verder op wat hij in z'n vriendenkring te horen krijgt en dan kan het een teleurstelling worden (tenzij die ganse vriendenkring binnenkort Netflix kijkt).
ddd schreef:Hier zie je ook gemakkelijk welke er elke dag bijkomen: http://netflixinbelgie.be/netflix-aanbod-belgie/
Ik zag er net "3:10 to Yuma" in staat... maakt men momenteel op het TN info kanaal reclame voor in Rex/Rio.

Trouwens is "1070 resultaten" het volledige Belgische aanbod dan ?
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Al jaar en dag gebruik ik Netflix (ongeveer 4 jaar), vooral US & UK regio's.
Afbeelding
jaker
Elite Poster
Elite Poster

johand schreef:
Telenet buitensmijten?
Geen optie, geen VDSL mogelijk en op ADSL(2) max. 6Mb/0,5Mb :-(
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Ik gebruik het ook al 1,5 jaar ongeveer. Heel tevreden van en blij dat ik een legaal alternatief heb voor torrents, hoewel niet alles er op staat natuurlijk :)
Goztow
userbase crew
userbase crew

Hoewel velen wel nog op de gratis maand zullen zitten, toch wel indrukwekkend dat meer dan 60 % van de stemmers het momenteel hebben!
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

we zijn natuurlijk ook userbasers :angel:
de koe zegt boe
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Goztow schreef:Hoewel velen wel nog op de gratis maand zullen zitten, toch wel indrukwekkend dat meer dan 60 % van de stemmers het momenteel hebben!
Mjah ... 50 man heeft gestemd, dat is maar een druppel op het volledige klantenbestand van Netflix hé :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Momenteel in de gratis maand.
Leuk legaal alternatief.
Voor mij persoonlijk een interessanter en vooral goedkoper alternatief voor Rex of Rio.
Akkoord, dit is subjectief, maar als ik de prijs bekijken, zeker waard om op iets langere termijn te overwegen i.p.v. Rex/Rio.

Problemen met limieten zal ik niet hebben (hopelijk), omdat ik TN Business heb.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Netflix vreet tot tien procent van internetverbruik bij Telenet weg

Na de lancering van Netflix vorige vrijdag heeft Telenet in het afgelopen weekend tot 10 procent van zijn internetverkeer naar de Amerikaanse streamingsite zien gaan. Dat heeft Telenet-CEO John Porter gezegd. Belgacom en Netflix zelf willen geen cijfers geven.

Telenet stelde afgelopen weekend "zoals verwacht" vast dat 7 tot 10 procent van zijn totale verkeer naar Netflix ging, zegt woordvoerder Stefan Coenjaerts. Daarmee is de streamingsite niet de grootste slokop, maar wie het dan wel is willen ze bij Telenet niet zeggen.
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnen ... -weg.dhtml
de koe zegt boe
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Met een gratis Belgisch account met Nederlandse interface heb ik geen enkele mogelijkheid om films en series te bekijken met Franse ondertiteling heb ik gemerkt.
Van taal wisselen op de Netfilx website, onmiddellijk daarna de app op de smart TV herstarten en klaar, maar ik merk dat het aanbod wel beetje verschillend is.
Ik heb maar 3 films met acteur Denzel Wasington kunnen vinden als je de zoekfunctie gebruikt.
Met de Franse interface kwam ik dan wel de serie The Walking Dead tegen, maar niet in de Nederlandse interface.
In de Nederlandse interface geen spoor van Franse films in tegenstelling tot de Franse interface uiteraard.
Wel spijtig dat met niet kan switchen op de Smart TV, maar dan bedoel ik hiermee niet de taal van de Samsung TV, enkel van de Netflix app.

edit: het aanbod in Belgïe waarvan de link hier wat hoger staat, vind zelfs de film niet die ik reeds heb bekeken op Netflix, hoe is dat nu mogelijk :eek:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

meon schreef:Is de catalogus van het Netflix-aanbod ergens te bekijken? Ik snap dat die maand probeer-periode voor kan dienen, maar zelfs dan zou ik graag voor dat ik inteken weten op wàt dat ik inteken :)
Inhoud catalogus: dat is het grote pijnpunt ...

Sommigen zijn er hier blijkbaar ervan overtuigd dat met de tijd zowat alles wel zal beschikbaar worden in Netflix. Maar niets is minder waar, het omgekeerde is aan het gebeuren. Interessante artikels daarover in de weekendkranten van afgelopen weekend.

Vroeger wachtte je gewoon geduldig af tot je favoriete serie langs kwam op de vrt of nederland. Met de komst van Netflix en andere betaaltv is het aanbod totaal versnipperd en vaak exclusief. En hoe meer populair betaaltv , hoe moeilijker het gaat worden voor de TV(openbare) zenders om nog grote series op te nemen in de programmatie...

Conclusie : als je elke favoriete serie wil zien zal je moeten diep in de buidel tasten want je dient verschillende abonnementen af te sluiten.

Zelf zag ik netflix al aan 't werk bij familie. Het viel me snel op dat de catalogus wel heel beperkt is.
Meest positief is gebruiksgemak, zeer goede interface. Prima beeldkwaliteit.
Meest negatief: beperkte catalogus

Ik geloof ook niet helemaal in het woord van hun ceo. Bv. Dat iedereen straks films bekijkt op een klein schermpje (met slecht geluid) of achter de pc.
Als je jong bent is dat nogal logisch, je hebt geen living, die is van je ouders. Maar niemand blijft jong...

Mijn overtuiging is dat veel filmliefhebbers een groot scherm met goed geluid steeds zullen verkiezen boven tablets.
Ook het inzetten van algoritmen voor het bepalen van welke acteur een rol in hun series moeten spelen vind ik er over.

Net als hun categorie "hier zou je misschien eens moeten naar kijken op basis van je voorgaande kijkgedrag". Dat klinkt heel goed maar ik vind het betuttelend en het dient vooral om hun magere catalogus te verdoezelen ! Als ik Boardwalk Empire wil zien moet dat kunnen binnen mijn netflix abbo...

Ik ga het daarom dus niet nemen.
Mochten ze een echt ruim aanbod hebben (zal helaas waarschijnlijk nooit gebeuren) dan zou ik wel intekenen voor 10 euro per maand
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Inderdaad. Hastings heeft in het verleden overigens zelf al aangegeven dat het helemaal niet hun ambitie is om een volledige catalogus te kunnen aanbieden, omdat zoiets gewoon financieel niet haalbaar is : http://mashable.com/2011/06/01/netflix- ... selection/ .
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster

Filmliefhebbers investeren mss liever in een grote tv of een beamer, en een goeie surround installatie, dan 10 euro per persoon te betalen voor een cinema (meer bij lange films of 3d), drank not included, en thuis lukt het zonder plakkerige grond, oplichtende gsms, en lawaaiierige chipszakjes.

Qua aanbod: exclusiviteit zou bij wet verboden moeten zijn om de consument te beschermen.

Een volledig aanbod is net wat mensen willen. Enkel voetbalfans nemen onder luid gemor 2 aboonementen :-)

Laatst gewijzigd door ITnetadmin 22 sep 2014, 15:23, in totaal 2 gewijzigd.
jaker
Elite Poster
Elite Poster

lacer schreef:het aanbod in Belgïe waarvan de link hier wat hoger staat, vind zelfs de film niet die ik reeds heb bekeken op Netflix, hoe is dat nu mogelijk
De link verwijst dan ook naar netflixinbelgie.be, deze is geregistreerd door "Lex Bird Media" en niet door netflix zelf.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

lacer schreef:Met een gratis Belgisch account met Nederlandse interface heb ik geen enkele mogelijkheid om films en series te bekijken met Franse ondertiteling heb ik gemerkt.
Yep, op Facebook is daar ook al veel over te doen. Netflix heeft al gereageerd met een vage interesse over welke titels het juist gaat. Ik hoop dat ze het toch deftig gaan onderzoeken, want het zijn toch heel wat titels waar ze blijkbaar alleen FR subs/dubs van hebben en die dus niet zichtbaar zijn als je Netflix in het Nederlands ingesteld hebt.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster

Ah, je taalkeuze beperkt ook de keuze van taal van de films? Dat is uitgevonden door mensen die in een land wonen waar men meestal slechts 1 taal spreekt :-)

Ik zet UIs altijd in het engels, maar veel mensen die op bezoek komen zullen hier nood hebben aan vlaamse ondertitels, kinderen willen vlaamse dub zien, en een vlaamse reeks is ook niet mis af en toe. Daarnaast kan ik ook perfect een franse film willen zien, met mogelijk maar niet altijd noodzakelijk, vlaamse ondertitels. Mix en match aub.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”