Netflix komt naar België
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Mede8er boxen ondersteunen het alvast (nog) niet.
Je hebt geloof ik wel een app nodig, gewoon een streaming protocol en adres zal naw niet werken.
[ Post made via mobile device ]
Je hebt geloof ik wel een app nodig, gewoon een streaming protocol en adres zal naw niet werken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Beetje gezocht. Voor Dreambox bezitters geen Netflix. Ik dacht nochtans ergens gelezen te hebben "alles wat aan het internet hangt". Bij deze is die stelling dus ontkracht.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
Aangezien het, iirc, niet om een open streaming standaard gaat die je via elke player kan streamen, zou het me verbazen moesten ze "alle toestellen op internet" kunnen waarmaken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Neen, in de US is Ultra HD ook enkel met het $11.99 abonnement (net gecheckt met mijn US account). Het lijkt er toch op dat het in alle landen hetzelfde zal zijn:Michael schreef:"Germany looks ripe for the picking. Subscriptions for Netflix’s German service start at around $10.30 (€7.99) a month, rising to $15.50 (€11.99) for the top-end service allowing use on up to four devices and streaming in ultra HD."
Bij de US versie is dit standaard Ultra HD ?
* €7.99 of $7.99: 1 stream, SD
* €8.99 of $8.99: 2 streams, HD
* €11.99 of $11.99: 4 streams, UltraHD
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Voor de telenet digicorders ook niet, en die hangen ook aan het internet. Mijn lampen hangen ook aan het internet...Jack Daniels schreef:Beetje gezocht. Voor Dreambox bezitters geen Netflix. Ik dacht nochtans ergens gelezen te hebben "alles wat aan het internet hangt". Bij deze is die stelling dus ontkracht.
Apple TV, WD live,.. Smart TV's. Alle PC/laptop/gsm/tablet toestanden. De lijst van apparaten is heel lang.
En een 35 euro chromecast is voldoende om heel simpel Netflix in 1080p te kunnen zien. Ik zie niet in waarom je 35 euro zou willen besparen om netflix te kijken op een dreambox en dan zoekopdrachten met die afstandsbediening te gaan ingeven. (als dat al zou kunnen)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 25 keer
Dat staat er idd maar ik ontvang ook UltraHD met mijn abbo van $8.99Tomby schreef:Neen, in de US is Ultra HD ook enkel met het $11.99 abonnement (net gecheckt met mijn US account). Het lijkt er toch op dat het in alle landen hetzelfde zal zijn:Michael schreef:"Germany looks ripe for the picking. Subscriptions for Netflix’s German service start at around $10.30 (€7.99) a month, rising to $15.50 (€11.99) for the top-end service allowing use on up to four devices and streaming in ultra HD."
Bij de US versie is dit standaard Ultra HD ?
* €7.99 of $7.99: 1 stream, SD
* €8.99 of $8.99: 2 streams, HD
* €11.99 of $11.99: 4 streams, UltraHD
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Netflix is gelauncht. Ps4 app werkt nu perfect.
-
- Elite Poster
Yep, we zijn live .
En alvast al een opsteker: helemaal geen Nl vs Fr probleem meer te bekennen. Alle titels die ik te zien krijg zijn de originele versies en dus geen naar Frans vertaalde titels !
En alvast al een opsteker: helemaal geen Nl vs Fr probleem meer te bekennen. Alle titels die ik te zien krijg zijn de originele versies en dus geen naar Frans vertaalde titels !
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Netflix draait ook in de nieuwste HTML5-browsers die encryptie(EME) ondersteunen. Hier bijvoorbeeld op Linux Mint 17 met Chrome 39.ITnetadmin schreef:Aangezien het, iirc, niet om een open streaming standaard gaat die je via elke player kan streamen, zou het me verbazen moesten ze "alle toestellen op internet" kunnen waarmaken.
In principe moet het dus op termijn ook op dreambox/enigma2 mogelijk zijn...
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Alles staat bij mij nog in het Engels door mijn US account, maar kan het aanpassen naar alle talen van de landen waar Netflix actief is, zoal Duits, Nederlands, Zweeds, enz. Dus qua taalondersteuning kan ik zeker niet klagen.
-
- Elite Poster
je kan ergens je taal instellen. Dan heb je ongeacht de Netflix die je bezoekt alles in je eigen taal. Zelfs veel content beschrijvingen zag ik dan in het Nederlands op bvb Netflix US, wellicht telkens als die content ook al op Netflix NL beschikbaar was. Het idee is ongetwijfeld dat dit bedoeld is voor op reis zijnde abonnees: alles zoals thuis, behalve het aanbod, omdat ze daarvoor rekening moeten houden met hun lokale rechten.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
door UA switching te doen enzo.... schandalig van netflix om niet native linux te ondersteunen (het kost ze exact 1 regeltje code veranderen wss: de OS check weghalen),raf1 schreef: Netflix draait ook in de nieuwste HTML5-browsers die encryptie(EME) ondersteunen. Hier bijvoorbeeld op Linux Mint 17 met Chrome 39.
is een minpunt dat ze én geen app hebben én geen native ondersteuning via de site.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Nog aan het uitzoeken of het met mijn HDI Dune 3.0 gaat werken. Heb ook nog een PS3 en PS4 maar die slurpen meer stroomFallschirmjaeger schreef:Netflix is gelauncht. Ps4 app werkt nu perfect.
En een windows 7 htpc ook ... dus zal wel ergens op draaien.
Klopt het dat de 1e maand gratis is ?
Stel je een abbo neemt:
- ik assign mijn PS4 als authorized device
- ik zet mijn PS3 bij vriendin en authorize die ook op mijn account (één dorp verder, dus ander WAN ip)
als we niet simultaan kijken, gaat dit werken ?
ps: denk dat ze bij TN niet goed gaan slapen deze nacht .....
-
- Elite Poster
raf1 schreef:Netflix draait ook in de nieuwste HTML5-browsers die encryptie(EME) ondersteunen. Hier bijvoorbeeld op Linux Mint 17 met Chrome 39.ITnetadmin schreef:Aangezien het, iirc, niet om een open streaming standaard gaat die je via elke player kan streamen, zou het me verbazen moesten ze "alle toestellen op internet" kunnen waarmaken.
In principe moet het dus op termijn ook op dreambox/enigma2 mogelijk zijn...
Ik dacht eerder aan vlc, mijn mede8er kan het niet aan, dus die moet een standaard dlna stream gaan krijgen, of eerst de eps downloaden en dan lokaal afspelen.
-
- Elite Poster
Dat is hier al eens aan bod gekomen en zou moeten gaan. Zelfs simultaan als je de optie van €8.99 neemt, i.e. 2 streams + HD. Volgens mij neemt er nagenoeg niemand de €7.99 optie (1 stream + slechts SD).ub4b schreef: Stel je een abbo neemt:
- ik assign mijn PS4 als authorized device
- ik zet mijn PS3 bij vriendin en authorize die ook op mijn account (één dorp verder, dus ander WAN ip)
als we niet simultaan kijken, gaat dit werken ?
En ja, eerste maand is gratis.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
hmmm...
- geen oude klassiekers (wel power rangers, maar niet bv knight rider, airwolf, wonder years, parker lewis, ....)
- niet de nieuwste afleveringen (doctor who S8 nog geen enkele aflevering)
ze hebben -op het eerste zicht- een uitgebreid aanbod, en ik moet nog even beter rondkijken straks,
maar ik denk niet dat het zo'n denderend baanbrekend product gaat zijn als gehoopt.
- geen oude klassiekers (wel power rangers, maar niet bv knight rider, airwolf, wonder years, parker lewis, ....)
ze hebben -op het eerste zicht- een uitgebreid aanbod, en ik moet nog even beter rondkijken straks,
maar ik denk niet dat het zo'n denderend baanbrekend product gaat zijn als gehoopt.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 8 keer
hm, juist een account aangemaakt maar is het normaal dat ik alle amerikaanse series zie en kan bekijken.
Ik zie niets van nederlandse content of nederlandse ondertitels kan ik ook nergens kiezen.
Heb wel een email adres + login gebruikt die al gekoppeld was aan een amerikaanse account, zou dit de reden zijn ?
Ik zie niets van nederlandse content of nederlandse ondertitels kan ik ook nergens kiezen.
Heb wel een email adres + login gebruikt die al gekoppeld was aan een amerikaanse account, zou dit de reden zijn ?
-
- Elite Poster
Dan heb je m.i. Helemaal geen nieuw account aangemaakt want alle accounts werken wereldwijd op alle lokale Netflixen. Wie dus al een account had, kan ook gewoon direct inloggen op de nieuwe Be Netflix. Al is het wel raar wat je zegt van ondertitels want die zouden toch gewoon in het NL beschikbaar moeten zijn. Kijk ook eens of de taal in jouw account op NL ingesteld is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
ik blijf het jammer vinden dat 'het nieuws' niet beschikbaar is. Als ik dat er bij had, kon ik mijn tv-abbo opzeggen
Enja, ik weet dat je kan kijken via internet, maar dan krijg je weer verschillende toestellen, en ingewikkeld gebruik
Enja, ik weet dat je kan kijken via internet, maar dan krijg je weer verschillende toestellen, en ingewikkeld gebruik
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
Hoefde je ook niet op Netflix Be voor te wachten. Must have site: http://www.moreflicks.com waar je kan zoeken en zien in welke regio's iets beschikbaar is. Krijg je direct ook een goed beeld van hoe problematisch de hele Local Rights zever is. Ik ben echt nog niets tegengekomen dat overal beschikbaar is.Splitter schreef:hmmm...
@bambipower: heeft sowieso niet elk platform waarop je Netflix hebt ook een webbrowser ? Natuurlijk nog altijd niet meest handige oplossing.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Geen DVB-T mogelijk ?bambipower schreef:ik blijf het jammer vinden dat 'het nieuws' niet beschikbaar is. Als ik dat er bij had, kon ik mijn tv-abbo opzeggen
Verder vind ik het aanbod vrij goed, zeker in vergelijking met een Rex. En rekening houdend met het feit dat ze pas gestart zijn!
Ik blijf zeker lid na men eerste gratis maand (8.99€, nog goedkoper dan Rex ook)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 72 keer
Hier ook al in gebruik
Uitgebreid aanbod
Moviepass van Belgacom is niks daar tegen
Rare is dat in media is verschenen dat Belgacom afspraken wilt maken om ook netflix via hun decoder aan te beiden
Uitgebreid aanbod
Moviepass van Belgacom is niks daar tegen
Rare is dat in media is verschenen dat Belgacom afspraken wilt maken om ook netflix via hun decoder aan te beiden
-
- Premium Member
- Bedankt: 8 keer
Maar het kan toch ook niet dat ik op mijn Belgische account alle amerikaanse series kan zien ?Tomby schreef:Dan heb je m.i. Helemaal geen nieuw account aangemaakt want alle accounts werken wereldwijd op alle lokale Netflixen. Wie dus al een account had, kan ook gewoon direct inloggen op de nieuwe Be Netflix. Al is het wel raar wat je zegt van ondertitels want die zouden toch gewoon in het NL beschikbaar moeten zijn. Kijk ook eens of de taal in jouw account op NL ingesteld is.
Het zou toch een ander aanbod zijn.
Hebben de Nederlanders en Duitsers en Fransen ook toegang tot alle series (die van de amerikaanse netflix)
Laatst gewijzigd door diederik 19 sep 2014, 08:17, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
Ik gebruik een mac mini waar openelec xbmc op draait maar jammer dat er nog geen Netflix addon kan gemaakt worden. Heeft dit met xbmc te maken of met het linuxse openelec?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Oei, geen officiële Netflix op XBMC, jammer, heb een Zotac zbox nano id10 met Openelec.
Een onofficiële dan, http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=178693
Of XBMC-Flicks
http://lifehacker.com/5768174/power-up- ... ew-add-ons
Gelukkig laatst tweedehands een Minix Neo X7 gekocht, die heeft Android.
Mensen met een datalimiet 100/150GB gaan max. 2uur per dag kunnen kijken. 2.3GB/uur in HD.
Een onofficiële dan, http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=178693
Of XBMC-Flicks
http://lifehacker.com/5768174/power-up- ... ew-add-ons
Gelukkig laatst tweedehands een Minix Neo X7 gekocht, die heeft Android.
Mensen met een datalimiet 100/150GB gaan max. 2uur per dag kunnen kijken. 2.3GB/uur in HD.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Weet er iemand welke klanksporen er bijgevoegd zijn? 5.1, 7.1, 2.1, 2.0, originele sounddtrack, andere talen?
-
- Elite Poster
Zoals ik al zei is dit in elk geval vreemd. Je account staat in principe totaal los van wat je te zien krijgt. Wat je te zien krijgt wordt zuiver bepaald door de locatie waar je probeert te kijken. Zit je in NL op hotel en ga je naar Netflix, krijg je normaal de NL content, ga je naar de US, zie je de US content, enz... De taal zal overigens altijd je ingestelde taal blijven. Dus zelfs op Netflix US krijg ik gewoon alles in het NL te zien, alleen gaan er geen NL ondertitels zijn (of toch in elk geval niet voor content die in BE/NL niet beschikbaar is). Ik heb jammer genoeg ook nog geen snelle manier gevonden om te zien op welke Netflix je zit, want dan zou je direct kunnen checken.diederik schreef:Maar het kan toch ook niet dat ik op mijn Belgische account alle amerikaanse series kan zien ?
Het zou toch een ander aanbod zijn.
Hebben de Nederlanders en Duitsers en Fransen ook toegang tot alle series (die van de amerikaanse netflix)
Bij welke provider zit je overigens, of misschien kijk je vanop je werk ? Op mijn werk kom ik bvb op de UK Netflix uit, wat dus te maken heeft met waar het werk zijn Internet connectie haalt.
Heb nog een oude receiver die de nieuwe formaten niet ondersteunt, maar ik krijg in elk geval wel 5.1 (DTS of DD) bij sommige films.johan.devos schreef:Weet er iemand welke klanksporen er bijgevoegd zijn? 5.1, 7.1, 2.1, 2.0, originele sounddtrack, andere talen?
- raf1
- Elite Poster
Niet te vlug "schandalig" roepen. Dit is wat Paul Adolph van Netflix vannacht schreef op de Ubuntu-mailinglist:Splitter schreef:door UA switching te doen enzo.... schandalig van netflix om niet native linux te ondersteunen (het kost ze exact 1 regeltje code veranderen wss: de OS check weghalen)
bron: https://lists.ubuntu.com/archives/ubunt ... 15050.htmlPaul Adolph schreef:That's great news. If both 14.10 and 14.02 have a recent (> 3.16.2) version of NSS, I can make a case here to lift the User-Agent filtering which will make Netflix HTML5 play in Chrome turnkey with no hacks required. So please let me know when you get around to it.
Netflix is dus helemaal niet tegen Linux of opensource, integendeel. Misschien is dit probleempje dus volgende week al opgelost.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Als ik met mijn satelliet ontvanger een opname maak in full HD dan zit ik aan 5 GB/uur. Ik weet niet waar jij die 2,3 GB/uur uit haalt?Abusimbal schreef:Mensen met een datalimiet 100/150GB gaan max. 2uur per dag kunnen kijken. 2.3GB/uur in HD.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik heb ook eens zitten kijken. Bij series krijg ik wel de beschrijving in het Nederlands, maar de titels van de afleveringen zijn dan weer in het Frans. De ondertitels zijn dan weer wel in het Nederlands. Niet onoverkomelijk natuurlijk, maar wel vreemd. (wel enkel gecheckt op de mobile android app).Tomby schreef:Yep, we zijn live .
Ik zit wel met een US account waar ik mijn profieltaal naar het Nederlands heb omgeschakeld. Misschien dat hij daardoor wat in de war geraakt...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
Hier ook een US account met profiel in NL. Heb je wat voorbeelden, dan kan ik ook eens checken?
Zo zag ik op Facebook ook iemand klagen dat alle Disney films in het Frans zijn, maar hier zijn ze ook gewoon in EN/NL.
Zo zag ik op Facebook ook iemand klagen dat alle Disney films in het Frans zijn, maar hier zijn ze ook gewoon in EN/NL.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 55 keer
Zal ook wel geen full hd zijn gok ik.Jack Daniels schreef:Als ik met mijn satelliet ontvanger een opname maak in full HD dan zit ik aan 5 GB/uur. Ik weet niet waar jij die 2,3 GB/uur uit haalt?Abusimbal schreef:Mensen met een datalimiet 100/150GB gaan max. 2uur per dag kunnen kijken. 2.3GB/uur in HD.
-
- Elite Poster
Ooit gehoord van verschillende compressies ? Nu, volgens Netflix is het 3GB/u, en geen 2.3GB/u... al zal het nog altijd afhangen van titel tot titel.Jack Daniels schreef:Ik weet niet waar jij die 2,3 GB/uur uit haalt?
@Avenger 2.0: yep, gewoon 1080p. Al hebben ze ook SuperHD wat dus 1080p is met veel minder compressie en dus betere kwaliteit, en dat is ongeveer 4.5GB/u.
Laatst gewijzigd door Tomby 19 sep 2014, 09:51, in totaal 1 gewijzigd.
- raf1
- Elite Poster
Dataverbruik kan je zien via een testfilmpje op http://www.netflix.com/WiMovie/70305261
Dataverbruik past zich automatisch aan aan jouw schermresolutie, maar het duurt ongeveer 30 seconden tot je de hoogste kwaliteit haalt. Mbps omrekenen naar gigabytes/uur doe je zo: 3 Mbps : 8 x 3,6 = 1,35 gigabyte/uur
Dataverbruik past zich automatisch aan aan jouw schermresolutie, maar het duurt ongeveer 30 seconden tot je de hoogste kwaliteit haalt. Mbps omrekenen naar gigabytes/uur doe je zo: 3 Mbps : 8 x 3,6 = 1,35 gigabyte/uur
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Breaking BadTomby schreef:Hier ook een US account met profiel in NL. Heb je wat voorbeelden, dan kan ik ook eens checken?
Family Guy
Orange is the New black
...
(zo te zien vrijwel allemaal, enkel 'House of Cards' heeft Nederlandstalige afleveringtitels).
Als ik de taal in mijn account op Engels zet is de hele interface ook in het Engels (logisch), maar is enkel de Franse ondertiteling beschikbaar.
Hetgeen ik ook vreemd vind is dat wanneer je de taal van je interface verandert, de content ook wijzigt. bvb Californication: in het Engels kan ik zien tem seizoen 6. In het Nederlands tem 5. Vermoedelijk zal dit te maken hebben met ondertitels die niet klaar zijn oid.
EDIT: en op de kids pagina (op de website) staat alles idd door elkaar, Franstalige en Nederlandstalige films. Wel veel meer Franstalig. In de app is het dan weer wel in het Nederlands. Ik krijg er kop nog staart aan.
Laatst gewijzigd door Maglor 19 sep 2014, 10:09, in totaal 2 gewijzigd.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
Schitterend, thanks! Had al een ander test-filmpje tegengekomen dat zogezegd dit deed, maar werkte gewoon niet.raf1 schreef:Dataverbruik kan je zien via een testfilmpje op http://www.netflix.com/WiMovie/70305261
Heb trouwens wel wat vragen inzake bandbreedte:
* Kan je per gebruiker een max/preferred standaard instellen ? Het lijkt me van niet... (ik vind sowieso nogal verwarrend hoe sommige settings aan je account hangen en andere aan een profiel).
* Kan je per toestel een max/preferred standaard instellen ? Ook nog niet gevonden.
* Ik gebruik nu Auto, maar het vervelende daarvan is dat alle titels dan zeer course grained beginnen, en dan pas geleidelijk naar SuperHD evolueren. Nu ook geen ramp, maar het ziet er een beetje sloppy uit. Ik kan natuurlijk ipv Auto ook gewoon High instellen, maar dan heb ik mogelijk issues als ik ergens met beperkte bandbreedte/CPU probeer te kijken.
* Zijn er nog die met bovenstaande filmpje op PC niet hoger geraken dan 720p (3Mbps) ? Op mijn iPad geraak ik al snel aan 1080p.
-
- Elite Poster
Geen probleem hier. Alle afleveringstitels zijn gewoon in het Engels, en de beschrijvingen zijn in het NL. Mijn profiel staat in NL.Maglor schreef: Breaking Bad
Family Guy
Orange is the New black
...
(zo te zien vrijwel allemaal, enkel 'House of Cards' heeft Nederlandstalige afleveringtitels).
Als ik de taal in mijn account op Engels zet is de hele interface ook in het Engels (logisch), maar is enkel de Franse ondertiteling beschikbaar.
Wanneer ik mijn profiel naar EN wijzig, komt gewoon alles dan in het EN, dus ook de beschrijvingen. Bizar genoeg krijg ik dan default zelfs nog altijd NL ondertitels. Dus lijkt alsof ze nog iets anders bijhouden in je profiel dat bepaalt wat je geprefereerde taal is... Dat is op PC. Raar genoeg is op mijn iPad de interface ook nog altijd gewoon in het NL.
PS: net eens op mijn Nexus gecheckt, en daar zie ik nu inderdaad ook FR titels bij Breaking Bad en Family Guy. Heel bizar, probleem lijkt dus device afhankelijk te zijn. Meer zelfs, afl. 1 heet gewoon 'Pilotaflevering' dus wél in het NL. Precies toch wel soepje .
EDIT: er zijn toch idd wel rare dingen aan de hand. Ik zie iemand op Facebook het voorbeeld geven van Toy Story 2 ivm Frans. Ik check op iPad: inderdaad, geen NL audio of subs, enkel FR. Ik check op PC, en daar vind ik zelfs Toy Story 2 helemaal niet, enkel de 1 en de 3.
EDIT2: WTF, nu vind ik hem op de iPad ook niet meer als ik zoek, terwijl ik hem wel nog in mijn Continue Watching zie staan...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Volgens Netflix zelf 3GB/uur, had via andere site dat het 2.3 zou zijn.Jack Daniels schreef:Als ik met mijn satelliet ontvanger een opname maak in full HD dan zit ik aan 5 GB/uur. Ik weet niet waar jij die 2,3 GB/uur uit haalt?Abusimbal schreef:Mensen met een datalimiet 100/150GB gaan max. 2uur per dag kunnen kijken. 2.3GB/uur in HD.
Hier de bron: https://help.netflix.com/en/node/87
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
- raf1
- Elite Poster
Alleen per account, voor zover ik weet.Tomby schreef:Kan je per gebruiker een max/preferred standaard instellen ? Het lijkt me van niet... (ik vind sowieso nogal verwarrend hoe sommige settings aan je account hangen en andere aan een profiel).
Neen, gebeurt automatisch: de schermresolutie van het toestel wordt gecheckt en de streamkwaliteit wordt daaraan aangepast. Bijvoorbeeld: schermresolutie 1680x1050 ==> 720p-streamTomby schreef:Kan je per toestel een max/preferred standaard instellen ? Ook nog niet gevonden.
De schermresolutie of browservenster van jouw PC zal een lagere resolutie hebben dan 1080p, dan krijg je automatisch maar 720p.Tomby schreef:Zijn er nog die met bovenstaande filmpje op PC niet hoger geraken dan 720p (3Mbps) ? Op mijn iPad geraak ik al snel aan 1080p.