Ik wou dit bericht eerst plaatsen op de pandora user base, maar het lukt me niet daar te registreren, ongeldige reg code.
Ik heb laatst mijn telenet abo omgezet naar expressnetplus. Technieker kwam snel, geen enkel probleem. Na een paar dagen wachten log ik vandaag in op mijn telenet; wat staat er: Expressnet en geen expressnet plus.
Ik direct gebeld, vriendelijke medewerker aan de lijn die het meteen heeft omgezet.
So far so good.
Maar dan. De speedtests. Afgrijselijk gewoon.
Merk op dat er zeer hoge pieken zitten tussen de downspeed. De beloofde upspeed van 512kbit wordt echter niet in de verste verte bereikt.
Expressnet Plus zeer instabiel
- Bijlagen
-
- expressnetplus_crap.gif
- (4.63 KiB) 850 keer gedownload
-
- expressnetplus_crap2.GIF
- (4.53 KiB) 850 keer gedownload
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dan is er duidelijk iets fout... contact opnemen met TN (hier gaat men je zeker niet kunnen helpen).
Het vreemde is dat er nog een modem hier hangt, ook expressnet plus en die werkt prima. De modems zijn vorige week woensdag door een technieker vervangen, dus de installatie zal niet het probleem zijn.
Voor de omschakeling naar Expressnet plus maar met de nieuwe modems was de snelheid nog ok (5mbit/s).
Als ik naar telenet bel krijg ik de melding dat er momenteel een probleem is met telenet in mijn buurt...Daarna doen ze de automatische modemtest en die vindt geen problemen (duh modem reageert op ping maar latency zal rond de 1000ms liggen)...logica?
Voor de omschakeling naar Expressnet plus maar met de nieuwe modems was de snelheid nog ok (5mbit/s).
Als ik naar telenet bel krijg ik de melding dat er momenteel een probleem is met telenet in mijn buurt...Daarna doen ze de automatische modemtest en die vindt geen problemen (duh modem reageert op ping maar latency zal rond de 1000ms liggen)...logica?

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Misschien een slechte aansluiting van jou modem, welke zorgt voor een slecht signaal en alle gevolgen vandien.
Wat het nut van die modemtest is weet ik ook niet... misschien is het niet meer dan een stomme PING, en dan is men natuurlijk snel tevreden.
Gewoon stroom uittrekken, en TN bellen... ze zullen dan wel iemand sturen
Wat het nut van die modemtest is weet ik ook niet... misschien is het niet meer dan een stomme PING, en dan is men natuurlijk snel tevreden.
Gewoon stroom uittrekken, en TN bellen... ze zullen dan wel iemand sturen