Iemand een idee ?
Heb uiteraard ook al Mobistar gecontacteerd en daar krijg je in principe antwoord binnen de 5 dagen. Hoop dat iemand hier sneller het antwoord weet

mworld.be blijkt dus juist te zijn,Standaard staat de apn in een iphone met een Mobistar simkaart op iphone.mobistar. Voor een prepaid kaart dient u dit te wijzigen naar mworld.be
En de standaard apn voor de hotspot functie is iew.be, maar deze dient u eveneens te wijzigen naar mworld.be
Probeer eens iew.be, gebruik ik voor mijn surf extra card.Tomby schreef:Heb voor de nieuwe 3G iPad van mijn vrouw een Internet On Mobile SIM aangevraagd en opgeladen voor €15 zodat ze 3GB heeft. Lijkt goed te werken, behalve dat ik tethering niet aan de praat krijg. Ik krijg een popup dat ik Mobistar moet contacteren om persoonlijke hotspot te activeren. Als ik wat google, lijkt dat vaak te maken te hebben met verkeerde APN instelling, maar deze lijkt bij mij toch juist (mworld.be) te zijn.
Iemand een idee ?
Heb uiteraard ook al Mobistar gecontacteerd en daar krijg je in principe antwoord binnen de 5 dagen. Hoop dat iemand hier sneller het antwoord weet.