Sinds ik overgestapt ben naar Weepee zijn er een aantal personen hier in België die mij vroeger regelmatig belde die mij niet meer kunnen bellen, die krijgen een melding dat de nummer niet bekend is of krijgen ze zo'n toon dat het verkeerde nummer is, dit gebeurt enkel vanuit vaste toestellen.
Op de website van Weepee, bij inkomende gesprekken zie ik zelfs niet dat ze me probeerden te bellen.
Ik heb Weepee contacteert, ze hebben mij een gevraagd bij wie deze personen aangesloten zijn, mijn antwoord was bij Telenet, snow en Belgacom, sindsdien reageren ze niet meer op mijn emails.
Iemand deze probleem tegengekomen?
Ik gebruik fritzbox 7170 achter Bbox3
niet iedereen kan mij bellen - Weepee
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Dit is een vervelend probleem waar jij als Weepee-klant niets kan aan veranderen. CRDC geeft aan dat het nummer bij Weepee zit, wat overeenkomt met de realiteit. De andere operatoren gaan hier in de fout aangezien zij de oproep niet correct afhandelen richting het Weepee-netwerk.
De desbetreffende Telenet-klant, snow-klant en Belgacom-klant moeten hun operator contacteren en melden dat nummer X niet bereikbaar is.
Je kan eventueel zelf het BIPT contacteren om nogmaals aan te klagen dat nummeroverdraagbaarheid niet feilloos werkt in België: http://bipt.be/nl/consumenten/contact
De desbetreffende Telenet-klant, snow-klant en Belgacom-klant moeten hun operator contacteren en melden dat nummer X niet bereikbaar is.
Je kan eventueel zelf het BIPT contacteren om nogmaals aan te klagen dat nummeroverdraagbaarheid niet feilloos werkt in België: http://bipt.be/nl/consumenten/contact
Die nummer is al 6 maanden bij Weepee, en deze probleem is al vanaf het eerste moment.
Ik heb net de volgende email ontvangen van Weepee:
we kregen zonet nieuws van Belgacom dat de routering werd aangepast dus het nummer zou nu terug bereikbaar moeten zijn voor Belgacom.
Van Base fixed mochten we nog geen nieuws ontvangen en werd een herinnering gestuurd.
Ik heb net de volgende email ontvangen van Weepee:
we kregen zonet nieuws van Belgacom dat de routering werd aangepast dus het nummer zou nu terug bereikbaar moeten zijn voor Belgacom.
Van Base fixed mochten we nog geen nieuws ontvangen en werd een herinnering gestuurd.
Laatst gewijzigd door nezriel 15 sep 2014, 13:31, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
mijn zus zat bij telenet, dit lukte ook niet naar mij bellen. Zij heeft dan Telenet gemaild, en een paar dagen later was het geen probleem meer.
Zij moeten hun crdc database regelmatiger updaten, vandaar dat je niet bereikbaar bent....('t is dus niet weepee die in de fout gaat)
Nu ben ik ook Telenet, maar weepee incoming calls blijven
Zij moeten hun crdc database regelmatiger updaten, vandaar dat je niet bereikbaar bent....('t is dus niet weepee die in de fout gaat)
Nu ben ik ook Telenet, maar weepee incoming calls blijven

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
mijn collega is dinsdag van Orange naar Telenet overgestapt (WIGO) Gsm's. Daardoor kon ik ze wss. niet bereiken dacht ik (nummeroverdracht).
Haar dochter kan haar wel bereiken (eveneens telenet)
2 Orange nummers kunnen haar niet bereiken.
op crdc staat: Telenet Mobile
Naar wie nu berichtje sturen? telenet of Orange?
Haar dochter kan haar wel bereiken (eveneens telenet)
2 Orange nummers kunnen haar niet bereiken.
op crdc staat: Telenet Mobile
Naar wie nu berichtje sturen? telenet of Orange?