In maart van dit jaar kondigde Telenet in Belgie aan dat hun Yelo dienst beschikbaar zou komen voor Windows Phone 8 gebruikers en het lijkt erop dat de ontwikkeling van de app zo goed als klaar is. Om ervoor te zorgen dat de app straks probleemloos functioneert is Telenet nu op zoek naar 5000 betatesters die de Yelo app eens goed aan de tand kunnen voelen.
Bron: http://www.wp7.nl/47067/telenet-zoekt-5 ... phone-app/
Telenet zoekt 5000 betatesters voor Yelo Windows Phone app
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Deel van't meubilair
Ondertussen bevestiging gehad dat ik in aanmerking kom en dat de overige details volgen... maar da's weeral even geleden.
Een echt vlot inschrijvings proces is het dus niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Ik vraag af of er überhaupt wel 5000 Belgen met Windows phone zijn, geinterreseert of niet.
Op de bus/trein zie ik alleen maar iPhones & android, slechts een keer een windows 8 tablet gezien.
Op de bus/trein zie ik alleen maar iPhones & android, slechts een keer een windows 8 tablet gezien.
-
- Deel van't meubilair
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Zie wel regelmatig WP8 op de trein/bus in Brussel. De prijzen van nokia zijn ook wel heel scherp, je hebt toch al een toestel voor 80 euro.Stroper schreef:Ik vraag af of er überhaupt wel 5000 Belgen met Windows phone zijn, geinterreseert of niet.
Blijft natuurlijk dat Android en Iphone populairder zijn wegens de grote hoeveelheid aan (gratis) games en apps.
-
- Deel van't meubilair
Da's natuurlijk het kip en ei verhaal... maar het is mooi te zien dat stilaan meer en meer developers ook met een Windows Phone app komen.Avenger 2.0 schreef:Blijft natuurlijk dat Android en Iphone populairder zijn wegens de grote hoeveelheid aan (gratis) games en apps.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Ik heb ondertussen (weekje geleden) de bevestiging gehad dat ik em kon downloaden.r2504 schreef:Ondertussen bevestiging gehad dat ik in aanmerking kom en dat de overige details volgen... maar da's weeral even geleden.
Werkt op en top, mooi design. Niks op aan te merken dus.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 20 keer
Heb op 23 juli ook bericht gehad dat ik de app mag testen, maar tot op heden nog geen verdere info. Stond wel in de email dat ze geleidelijk aan toegang zullen geven.
Nog mensen die in blijde verwachting zijn?
Nog mensen die in blijde verwachting zijn?
-
- Deel van't meubilair
Laatste mail bij mij is ook van 23 juli... sindsdien is het weer stil.
-
- Deel van't meubilair
Ondertussen zijn we haast een maand verder sinds de laatste mail... en geen nieuws van Telenet.
Rare manier om met je beta testers om te gaan
Rare manier om met je beta testers om te gaan
-
- Deel van't meubilair
Totaal geen nieuws meer gehad van Telenet...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
ik mocht meedoen aan de beta test.
Kon echter de applicatie niet downloaden via hun link. Kreeg telkens "not allowed to install this application" of zoiets.
dus dan houdt het snel op.
Feedback kon je nergens geven omtreft dit issue.
dusja.
Kon echter de applicatie niet downloaden via hun link. Kreeg telkens "not allowed to install this application" of zoiets.
dusja.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 3 keer
Heb dat ook gehad met android.. kreeg steeds de melding dat mijn toestel rooted was.dotslasher schreef:ik mocht meedoen aan de beta test.
dusja.
Heb dan contact opgenomen met Samsung .. die hebben dan een mailtje gestuurd dat mijn toestel origineel was en dat het onmogelijk gerooted kon zijn.
Toen kon ik plots de app wel downloaden.
-
- Deel van't meubilair
Ondertussen blijkt de app dus reeds in de store te staan voor iedereen... alléén zie ik hem niet en kan ik hem ook niet installeren (vermoedelijk omdat de taal van m'n telefoon op Engels staat )