Belgacom begint met VDSL

Nieuws omtrent telecom
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

waw wat ben jij liet, je ip is logged en zal doorgegeven worden aan je isp en aan sabbam
Wie laatst lacht best lacht ket :twisted:

reactie op wem: ik hoop voor videotheekuitbaters dat dit niet zo zal zijn, anders gaan ze failliet

volgens mij wordt digitale telivisie een grote flop
alleen rednecks zullen wel meespelen met "wie wordt multimilionair" van thuis uit... Who cares?
Zolang ik tv1 canvas vitaya discovery ngc en nickelodeon(sorry I love spongebob) kan pakken zijn ik tevreden

hopelijk verbeteren ze hun abbo-aanbod ook wat, snelheid moet niet veel verhogen (4Mbit/ 1Mbit is meer dan genoeg) en liefst wel een ietsiepietsie grotere limiet. Als animefan is heb ik het echt wel nodig (laten we zeggen een limiet van 50GB ?)
de pispaal <<
Polleke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
Locatie: Harelbeke
Bedankt: 2 keer

Het gaat me niet zozeer over die digitale televisie, maar wel over de prijssetting voor die VDSL. Wat je nodig hebt voor die digitale televisie of internetten via VDSL is krek hetzelfde : een modem en VDSL-signaal op je telefoonlijn. Voor de digitale televisie heb je zelfs nog iets meer nodig nl een DVB bakje...

Zo hoog zullen ze die prijs dus nu ook weer niet kunnen plaatsen, want dan hebben ze er totaal geen succes mee...

Allé, hopelijk klopt dat hier een beetje :wink:
Met vriendelijke groeten,

Polleke
WvvvH

Op de BGC site lees ik:

De huidige ADSL-technologie volstaat reeds om BelgacomTV te kunnen gebruiken. Met de VDSL-technologie zal de gebruiker meerdere toepassingen tegelijk kunnen gebruiken.


(zie http://www.belgacom.be/company/nl/jsp/s ... 3_idtv.jsp )

:? slik :? Dit betekent toch niet dat je niet kan TV kijken én internetten tegelijkertijd als je bij ADSL blijft? Dat zou straf zijn: "Dankzij ADSL kan je bellen en surfen tegelijk", maar niet TV kijken en surfen tegelijk.

Dit zou 2 enorme nadelen hebben:
    1) Ik kan mixt-ics niet buiten kegelen
    2) Die van ons gaat zagen ...


Kan er mij iemand geruststellen? Ik steek alvast een pilleken onder mijn tong :smash2:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

WvvvH schreef: :? slik :? Dit betekent toch niet dat je niet kan TV kijken én internetten tegelijkertijd als je bij ADSL blijft? Dat zou straf zijn: "Dankzij ADSL kan je bellen en surfen tegelijk", maar niet TV kijken en surfen tegelijk.


Het ganse digitale TV gedoe staat nog in zijn kinderschoenen, net zoals de aanbieding van VDSL. Ik zou je dan ook nog niet druk maken over wat wel en niet al kunnen met wat.

Trouwens als je TV wil kijken via Belgacom zal je hier ook een abonnement voor nodig hebben, het is dus geen gratis alternatief waarbij je je kabel kan buitengooien.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

WvvvH schreef:Op de BGC site lees ik:

De huidige ADSL-technologie volstaat reeds om BelgacomTV te kunnen gebruiken. Met de VDSL-technologie zal de gebruiker meerdere toepassingen tegelijk kunnen gebruiken.


(zie http://www.belgacom.be/company/nl/jsp/s ... 3_idtv.jsp )

:? slik :? Dit betekent toch niet dat je niet kan TV kijken én internetten tegelijkertijd als je bij ADSL blijft? Dat zou straf zijn: "Dankzij ADSL kan je bellen en surfen tegelijk", maar niet TV kijken en surfen tegelijk.

Dit zou 2 enorme nadelen hebben:
    1) Ik kan mixt-ics niet buiten kegelen
    2) Die van ons gaat zagen ...

Kan er mij iemand geruststellen? Ik steek alvast een pilleken onder mijn tong :smash2:


Voor het TV signaal gebruiken ze ongeveer 2 Mbps, dus je houd dan nog een nette 1 Mbps over om te surfen. Maar idd wel maar 1 TV signaal op ADSL, waarbij VDSL (met zoals het nu lijkt 10 tot 15 Mbps downstream) je makkelijk 3 a 4 kanalen/video's gelijk kan kijken.

Waarschijnlijk krijg je wel een nieuwe router/modem - > residential multimedia gateway ofzo die zorgt dat het video signaal voorrang krijgt.
Gast

Hopelijk komt Vdsl binnenkort aan, want in Frankrijk hebben ze sinds gisteren in bepaalde steden Adsl2+, met 15Mbits/s down en 1Mbits/s up met digitale tv zenders en onbeperkte VoIP telefonie dat allemaal voor 30 euro per maand...en geen d/l limieten natuurlijk.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:Hopelijk komt Vdsl binnenkort aan, want in Frankrijk hebben ze sinds gisteren in bepaalde steden Adsl2+, met 15Mbits/s down en 1Mbits/s up met digitale tv zenders en onbeperkte VoIP telefonie dat allemaal voor 30 euro per maand...en geen d/l limieten natuurlijk.


Probleem is wel dat er onvoldoende ADSL2+ modems chipsets zijn...dus dat vertraagd daar ook. Bovendien kan ADSL2+ max 24 Mbps halen en 3 Mbps up dus echt toekomst is het niet. (maar natuurlijk wel beter dan die luizige 3.3 / 192 hier...)

Ik zou het verstandig vinden van Belgacom als ze snel VDSL invoeren (dus geen interne evaluatie van 1 jaar) en zolang maar ADSL vrijgeven....de meeste lijnen kunnen met gemak 6 Mbps halen (tot km of 3...) en 512 up ofzo. Beetje gelijktrekken met Telenet dus.

Telenet Plus is nu 6.6 / 512, Belgacom plus is nu 3.3 / 256,
Telenet normaal is nu 4 / 192. Belgacom normaal is nu 3.3 /192

Vooral die upstream zou ik erg fijn vinden, en net zoals in NL een vast IP adres lijkt me ook wel erg handig. En ik heb geen zin om 150 euro per maand te dokken voor een vast ip en 512 up.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

qless schreef:Telenet Plus is nu 6.6 / 512, Belgacom plus is nu 3.3 / 256,
Telenet normaal is nu 4 / 192. Belgacom normaal is nu 3.3 /192


Een gewone TN Expressnet geeft mij ook constant 5 a 6 Mbit/s.
Adema

Dit zou wel tof zijn, 52 MBs/sec. met zo'n snelheid, zou wachten geen probleem meer zijn. Je kunt een hele film van 700 MB op zo'n 5 minuten downloaden. Is bijna onmogelijk. Je zou van uw pc een eigen server maken, waar er zeker een 20 tal mensen erop kunnen.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Adema schreef:Dit zou wel tof zijn, 52 MBs/sec. met zo'n snelheid, zou wachten geen probleem meer zijn. Je kunt een hele film van 700 MB op zo'n 5 minuten downloaden. Is bijna onmogelijk. Je zou van uw pc een eigen server maken, waar er zeker een 20 tal mensen erop kunnen.


52 Mbps haal je alleen als je zo'n beetje naast de kabelverdeler woont, en Belgacom zal dat zeker niet geven (ze geven nu ook niet het maximum van ADSL).

Er zijn al plannen voor VDSL2...snelheden tot 100 Mbps :eek:
Gastjuh

VDSL zal nog altijd over de koper gaan en deze heeft zo zijn beperkingen...
Als ze nu eens met ftth (fiber to the home) zouden beginnen, maar da zal wel voor binne 10 jaar zijn zeker :)
Polleke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
Locatie: Harelbeke
Bedankt: 2 keer

Ze beginnen nochtans dichter te geraken : ADSL lukt maar met een centrale op max 5 km. van de gebruiker, voor VDSL mag het niet veel meer zijn dan 1 km...
En je mag eens raden wat er tussen die centrale'kes zit... ;-)

Om VDSL op die max. snelheid te laten draaien, mag er trouwens maar een 300 m. zitten tussen gebruiker en centrale, maar daar zitten we dus nog niet...

En dat max. voor ADSL dat Belgacom niet haalt, heeft eigenlijk dezelfde reden :

Up to 18,000 feet 1.544 Mbps (T1)
16,000 feet 2.048 Mbps (E1)
12,000 feet 6.312 Mbps (DS2)
9,000 feet 8.448 Mbps

Voor VDSL geldt het volgende :

12.96 Mbps (1/4 STS-1) 4,500 feet of wire
25.82 Mbps (1/2 STS-1) 3,000 feet of wire
51.84 Mbps (STS-1) 1,000 feet of wire

Let wel : bovenstaande waarden zijn labo-waarden onder ideale omstandigheden...
Met vriendelijke groeten,

Polleke
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

VDSL is idd de ideale tussenvorm voordat ze zouden beginnen kunnen aan FTTH. FTTC is een goed begin ;)

In Korea en Japan hebben ze ook veel FTTB zodat ze hele flats op VDSL zetten met kabelafstanden kleiner dan 300 meter...

FTTH = Fiber to the Home
FTTC = Fiber to the Curb
FTTB = Fiber to the Basement
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

in japan zijn ze al aan het onderzoeken om tegen 2010 ffth met 10gbps te realiseren voor thuisgebruikers :)
de pispaal <<
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Mr.Cide schreef:in japan zijn ze al aan het onderzoeken om tegen 2010 ffth met 10gbps te realiseren voor thuisgebruikers :)


Als er eenmaal glas ligt is het optrekken van snelheden enkel een kwestie van het aanpassen van de apperatuur aan begin en eind punt van de fiber. ( en natuurlijk verzwaring van het netwerk om de belasting te kunnen opvangen... )
Joe Sixpack
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:21
Contacteer:

Mr.Cide schreef:in japan zijn ze al aan het onderzoeken om tegen 2010 ffth met 10gbps te realiseren voor thuisgebruikers :)

Vergeet ook niet dat in japan ze nog niet zo lang zijn vertrokken met 'internet' en daarom dat ze direct op fiber zijn gesprongen. In de states bvb is broadband stilletjesaan een succes aan het worden. In belgie bvb ligt de grond vol met koper en coax kabel. Iedere bedrijf gaat dat willen gebruiken ipv zoveel miljoenen te investeren in fiber zonder te weten of het een succes gaat worden.

In zweden en andere scandinavische landen is veel van de fiber in kleine steden gelegd onder subsidiering van de overheden (de zweden betalen dan ook op alles veel belastingen dus voor iets hoort iets zeker :) ) Nadien hebben ze 'gewoon' die steden met elkaar verbonden en op het internet gestoken. Bij ons is dit in de jaren 50 met de telefonie en coax gebeurt, dus daarom is fiber to home nog niet direct. Trouwens in nederland zijn alle fiber projecten moeten stoppen wegens subsidies die volgens de EU niet mochten toegekend zijn van de overheid.
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

we zijn nu de 23 oktober en ik heb nog niks gehoord van prijzen?
wanneer komt dit eigenlijk uit?

:-D
CableT3
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 mar 2004, 15:51
Locatie: Belgie / Gent

Ja ik vraag mij dat ook af wat het gaat kosten
Always have a bright look at life
dmoby
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 okt 2004, 10:02

ok , ik heb DIGITALE TV gezien !!!!!!! op ADSL ! het werkt perfect .

en in frankrijk hebben ze al tv over adsl en het kost +- 25 euro daarmee is inbegrepen de hoofdzenders + nog thema zenders !!!!
dus het zal daarrond wel liggen maar het is gelijk alles , hoe meer je wil hoe meer je moet betalen

en ik garandeer je : het verschil van VHS naar DVD is groot maar van DVD naar IDTV is even groot
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Deze zomer heb ik in de USA ook digitale TV gezien. Het beeld gaat er inderdaad een heel stuk op vooruit. Ik weet wel niet welke techniek ze ginds gebruiken...
dmoby
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 okt 2004, 10:02

ik weet ook dat ze gasten die op meer dan 5 km idtv testen hebben gedaan en het werkt !!!!!!

nu gewoon hopen dat er wat goeie zenders op detelefoonlijn komen !! en dan is dat wel vertrokken !
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

dmoby schreef:ik weet ook dat ze gasten die op meer dan 5 km idtv testen hebben gedaan en het werkt !!!!!!

nu gewoon hopen dat er wat goeie zenders op detelefoonlijn komen !! en dan is dat wel vertrokken !


In de voorlopige lijst stond iedergeval al Discovery Channel :-D

Hopelijk brengt concurrentie van BelgacomTV onze grote monopolist MixICTS weer eens in een goede klantenstemming... dus geen gedonder met zenders eraf gooien, een fatsoenlijk maandbedrag etc
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Mr.Cide schreef:sub zero dc++ serverke beginnen enkel voor vdslusers? :)


ja en na paar minute op small band zitten lmfao "Welcome small band"

belgish internet trekt op niks
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

kvind het schandalig wat mixtics gedaan heeft >_< ngc EN libertytv.shit op 1 kanaal :evil: en discovery channel mochten ze ook wel op apart kanaal steken. en aaargh ik wil eurosport terug!! of wel extremesports!

hopelijk brengt idtv hiervoor een oplossing :oops:
de pispaal <<
Joe Sixpack
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:21
Contacteer:

Mr.Cide schreef:kvind het schandalig wat mixtics gedaan heeft >_< ngc EN libertytv.shit op 1 kanaal :evil: en discovery channel mochten ze ook wel op apart kanaal steken. en aaargh ik wil eurosport terug!! of wel extremesports!

hopelijk brengt idtv hiervoor een oplossing :oops:

ik heb ergens gelezen dat NGC normaal gewoon van de kabel wou omdat ze nu niet genoeg inkomsten hebben. zelfde met liberty daarom dat TN dit nu doet, twas op vraag van beiden, als iDTV eris zullen ze waarschijnlijk allebij hun eigen channel terug krijgen.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Joe Sixpack schreef:
Mr.Cide schreef:kvind het schandalig wat mixtics gedaan heeft >_< ngc EN libertytv.shit op 1 kanaal :evil: en discovery channel mochten ze ook wel op apart kanaal steken. en aaargh ik wil eurosport terug!! of wel extremesports!

hopelijk brengt idtv hiervoor een oplossing :oops:

ik heb ergens gelezen dat NGC normaal gewoon van de kabel wou omdat ze nu niet genoeg inkomsten hebben. zelfde met liberty daarom dat TN dit nu doet, twas op vraag van beiden, als iDTV eris zullen ze waarschijnlijk allebij hun eigen channel terug krijgen.


Nope NGC en Liberty.tv zijn voor de keuze gesteld,
of samen een kanaal delen, of beide eraf.... Telenet/MixtICS hebben namenlijk ruimte nodig voor DVB-C, ExpressNet e.d. en willen meer geld zien van tv stations....

Ik denk dat iDTV e.d. wel voor verandering gaan zorgen, ze krijgen dan namenlijk concurrentie!

Kijk maar naar Frankrijk, waar je ADSL + Voip + Digitale tv voor 25 euro krijgt...
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

Geachte Heer

Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en danken u daarvoor.

vdsl:
aanbod vanaf 02/11/2004
max downloadsnelheid 9Mbps
max uploadsnelheid 400Kbps
volume 15 Gb
dynamisch ip adres
4 pc's mogelijk
2 pppoe connecties
mauilbox 5
webspace 50
+ skynet security pack
prijs:59,95 incl btw/maand


nog iemand geïnteresseerd?
ik alleszins niet.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

bwa is een begin, alleen die 400 en 15 staan me niet aan. upload zou toch minstens een megabit mogen zijn. al valt de prijs wel nog redelijk mee als je vergelijkt met telenet. 5gig maar volume = 5 euro, dan nog hogere upload en download voor de resterende 5 euro. al vind ik wel dat skynet te veel rekend. ze bieden juist iets aan wat iets meer dan telenet is. als telenet volgt dan upgraden ze weer wat,...
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

15gig :s
niet echt een goed begin :s
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

crapiecorn schreef:ze bieden juist iets aan wat iets meer dan telenet is. als telenet volgt dan upgraden ze weer wat,...


Euh, TN heeft reeds 512 Kbps upload ipv. 400 Kbps, en eveneens 15 GB (zelfs tot 30 GB via nachtsurfen) inbegrepen voor 8 euro minder !

Voor de dromers die dachten dat VDSL plotseling hemel op aarde ging zijn moet dit wel een stevige donderslag bij heldere hemel zijn.

Pfff... ze zijn wel slimmer bij TN en Belgacom, die gaan elkaar heus niet kapot concurreren.
Gast

Ja, dit is puur Belgacom hé, 15Gb limiet op een Vdsl abbo, hoe durven ze, hebben ze hiervoor x miliarden uitgehaald ? dan waren ze beter om alle adsl abbos op 8/768 te zetten, het zou geodkoper geweest zijn...
Ik hoop dat je voor die 60 euro toch de idtv inbegrepen hebt...
Ik vindt dit rechtuit schandalig... zo'n een trage upload .... laten we hopen dat het officiele persbericht van dinsdag beter nieuws brengt...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Anonymous schreef:Ik hoop dat je voor die 60 euro toch de idtv inbegrepen hebt...


Lol... en dat dacht jij :lol:

Voor IDTV zal je nogmaals dik mogen betalen (misschien nets iets minder als voor je huidige kabelabonnement)
witte!
Pro Member
Pro Member
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 okt 2004, 15:10

Lach ik me ff dood met dit abo :P
In Nederland kan al 3jaar 8mbit/1mbit zonder limiet :-D
Bende retards zijn het mensen voor de gek houden met vdsl foi
Binnekort Belgacom T3 lijnen 10mbit down 512kbit up 15gb per maand :roll:
Dit is hetzelfde als een auto met 500pk, hij gaat wel snel maar kan niet ver rijden aangezien hij maar een brandstoftank heeft van 10liter
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

witte! schreef:Lach ik me ff dood met dit abo :P
In Nederland kan al 3jaar 8mbit/1mbit zonder limiet :-D
Bende retards zijn het mensen voor de gek houden met vdsl foi
Binnekort Belgacom T3 lijnen 10mbit down 512kbit up 15gb per maand :roll:
Dit is hetzelfde als een auto met 500pk, hij gaat wel snel maar kan niet ver rijden aangezien hij maar een brandstoftank heeft van 10liter


Dood lachen? ik vindt het om te huilen. Bij de test gaven ze netjes 10 Mbps down en 4 up, en nu dit???

Overigens T3 bestaat niet in Europa. T3 is amerikaanse brol. Wij hebben E3 ;)
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 mar 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

loooooool dit was zo te verwachten... chance dat de mens langer en langer leeft, maken we mss (n)ooit nog eens breedband mee :lol:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

:cry:


* meon vindt dit vies tegenvallen :(
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

mja ze zullen vlug genoeg merken dat dat niet voldoende is voor iemand met een gewoon adsl abbo te laten overschakelen. dus mijn raad, niemand vdsl nemen, ze kunnen dat project toch nauwelijks laten vallen na al die investeringen, het enige wat er dan opzit is de specs wat omhoog halen.
Laatst gewijzigd door crapiecorn op 28 okt 2004, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Is er al bevestiging van bovenstaande cijfers?
Trouwens, ze zullen wel meerdere abo types introduceren hoop ik.
NuKeM
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

lat ons hopen.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Eigenlijk is de limiet wel verhoogd he.

9 Mbit @ 36 uur full speed (72 uur eigenlijk, want je kan 2X inloggen) geeft veel meer dan 36 uur @ 3.3 Mbit :)

greetz,

Nob

ps. weer te belachelijk voor woorden. Ik schakel zeker niet over.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”