Netflix komt naar België

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

"kapers"

Alsof een concurrent House Of Cards of Orange is the new black kan aanbieden.

De enigste echte kapers zijn de belgische datalimieten.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

...Het gaat mij om het feit dat je je e-mail adres kon achterlaten, en ze er vervolgens precies totaal niets mee doen...

het aantal reacties dat zij op deze manier binnenkrijgen geeft alvast een eerste indruk van latente belangstelling voor hun dienst! Wees maar zeker dat zij hiermee alvast "iets" doen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/ar ... aden.dhtml
Netflix: "We analyseren al maanden welke series Belgen -illegaal? :-D- downloaden"
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Wie kan er mij hier helpen.
Heb vandaag mijn 30 dagen trial aangezet van netflix.
Via halo! kan ik perfect naar netflix zien op mijn desktop .
Nu heb ik ook een chromecast in de tv steken en deze weigert netflix streams te spelen

ik start op de pc eerst een film en deze cast ik dan naar de tv
Op de tv ik het rode netflix scherm te zien met het laad logo .
Alleen blijft het ding laden een minuutje of 10 en dan springt gewoon terug naar het beging scherm op dit moment een foto van een meer.

redebull tv en YouTube filmpjes gaan perfect
heb ook al eens een reset gedaan maar mocht niet baten
gebruik een bbox 2 op kanaal 11 ter info
Laatst gewijzigd door kloon 29 aug 2014, 15:23, in totaal 1 gewijzigd.
CCfan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 nov 2007, 20:28
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

kloon schreef:...
Chromecast haalt zelf de video direct bij netflix, en hola! zal hier dus niet tussenkomen. Netflix zal hierdoor de video niet vrijgeven aan je chromecast. Wil je dit probleem oplossen, dan moet dit op een hoger niveau, bv via dns in router (zoals https://unlocator.com/).
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Inderdaad. Nog 2 weken geduld en dan zal het wel lukken.
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

CCfan schreef:
kloon schreef:...
Chromecast haalt zelf de video direct bij netflix, en hola! zal hier dus niet tussenkomen. Netflix zal hierdoor de video niet vrijgeven aan je chromecast. Wil je dit probleem oplossen, dan moet dit op een hoger niveau, bv via dns in router (zoals https://unlocator.com/).
dns aangepast op de bbox door die van unlocator.
Op pc en tablet getest en het werkt.
Maar op de tv gaat het nog steeds niet
Netflix start het laden en daarna zie ik het info scherm met oa play shows on your yv using phone.....
Het men + 10 jaar oude lcd werkt hij vrijwel direkt .
Laatst gewijzigd door kloon 29 aug 2014, 16:19, in totaal 1 gewijzigd.
CCfan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 nov 2007, 20:28
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 7 keer

kloon schreef:...
Heb zelf geen chromecast, maar misschien helpt https://support.unlocator.com/customer/ ... chromecast je?

Zie ook: http://www.reddit.com/r/Chromecast/comm ... with_hola/
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Heb trouwens gemerkt dat de Netflix app nu ook beschikbaar is gekomen op m'n Samsung F8000.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ook gezien, maar je kan je nog niet aanmelden.
(tenzij je al een geregistreerde Netflixgebruiker bent misschien?)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

r2504 schreef:Heb trouwens gemerkt dat de Netflix app nu ook beschikbaar is gekomen op m'n Samsung F8000.
Idem hier op mijn Panasonic LCD TV alsook mijn Sony BluRay speler. Straks nog eens de PS3 checken, maar lijkt er dus op dat dat gecoördineerd gedeployed wordt ? Neemt toch al 1 vrees weg die ik tot nu toe had: dat de apps pas na de launch gingen beschikbaar komen op mijn toestellen. EDIT: nog niet op PS3.

Vraag me overigens af of die apps in SmartTVs op een hardware-onafhankelijk platform draaien (JVM?). Het lijkt er bijna op van niet, gezien er precies al verschillen zijn in de apps op mijn TV en BluRay speler. Niet alleen is de look bij het opstarten (Netflix logo op rode achtergrond) lichtjes anders, maar mijn BluRay speler lijkt zelfs met de US servers te connecteren, want ik krijg vervolgens een scherm in het Engels met de mogelijkheid om in te loggen. Op de Panasonic is het gewoon het scherm zoals op hun website waar je je e-mail adres kunt achterlaten.
Laatst gewijzigd door Tomby 31 aug 2014, 13:00, in totaal 1 gewijzigd.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

bartd schreef:In Amerika betaalt Netflix toch ook aan sommige providers (Verizon, Comcast,..). En daar wordt dit niet beschouwd als een inbreuk op de net neutraliteit. Hoe het in Europa zit weet ik niet.
Helemaal onlogisch lijkt me dit toch ook niet. Als je weet dat netflix en youtube in Amerika op piekmomenten tot 50 - 60 % van het netwerkverkeer uitmaakt. Op die momenten monopoliseren zij als het ware de bandbreedte op het netwerk.
Providers (o.a. Telenet) investeren voor zulke zaken in extra bandbreedte op hun netwerk.
Al die extra onkosten doorrekenen aan klanten die geen netflix abonnement hebben lijkt me toch ook niet eerlijk.

Telenet kennende zullen zij dat wellicht toch doorrekenen in de abonnementskost en de inkomsten van netflix als een extraatje beschouwen.
Dat blijft een vreemde gedachtengang. En al die pubers die youtube continue zien tov de 65+ er in de straat die alleen zijn mail checkt? Die betaalt ook dan voor de bandbreedte.

Het neemt inderdaad veel bandbreedte in, maar Netflix wilt daarom ook samenwerken met ISP's om zelf servers met content te hebben bij hun zodanig dat de ISP niet al dat netwerkverkeer over een tier hoger moet laten lopen (en dat kost geld of peering overeenkomst).

En als Netflix daarvoor moet betalen dan is dat vrij oneerlijk tov een concurrent ervan, die veel kleiner is en geen geld moet betalen. Of telenet kan gewoon een concurrent uitbrengen voor netflix veel goedkoper, wat ook oneerlijk zou zijn.


En eigenlijk kan telenet al helemaal niks doorrekenen, mensen betalen voor 100GB/150GB of 300-1500GB traffic, dus of die dat gebruiken aan torrents, youtube of netflix maakt helemaal niks uit. 100GB=100GB onafhankelijk aan wat ik het verbruik.
(waar ik denk dat torrents nog het lichtste/goedkoopste is voor telenet, grote kans dat er peers zijn die ook bij telenet zitten)

En het netflix/comcast is imho wel degelijk een inbreuk op netneutraliteit, alleen is er daar precies niet genoeg bezwaar om er iets aan te doen. (= comcast heeft zijn lobbywerk daar gedaan gekregen)
donneo
Member
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 31 dec 2012, 14:21
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

Heb een zitten zoeken naar of netneutraliteit al geïmplementeerd is in België maar er was enkel een wetsvoorstel maar blijkbaar geen stemming hierover? Op Europees vlak is er ook enkel een uitgelekt voorstel maar de stemming hierover komt pas eind dit jaar.

Ik ben alvast voor een strikte toepassing van netneutraliteit. Het kan niet dat een provider geld vraagt aan Netflix omdat zij veel verkeer veroorzaken. Telenet verkoopt zelf ook digitaal content en op die manier is dat valse concurrentie naar mijn mening.
Als je netneutraliteit strikt toepast is het ook de vraag of Belgacom wel een deel van zijn lijn mag voorzien voor TV. Uiteraard spreken zij van het technisch noodzakelijk zijn hiervan maar ook Belgacom zorgt er op die manier voor dat hun eigen content en verkoop via de dichtgetimmerde decoder bevoordeelt is.

Volgend filmpje maakt het op een grappige manier geweldig duidelijk wat het probleem is...

https://www.youtube.com/watch?v=fpbOEoRrHyU
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dat filmpje... Schitterend

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Indeed, da filmke is de max.
Afbeelding
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 37 keer

Ik heb Netflix werkend gekregen op mijn Chromecast (DNS en routes aangepast in BBox2), maar krijg enkel maar stereo geluid. Chromecast zit achteraan mijn bluray player op 1 van de HDMI inputs. Als ik een ander toestel op diezelfde HDMI input hang, krijg ik wel probleemloos 5.1 geluid, maar met de Chromecast en Netflix wil het niet lukken.

Blijkbaar werkt 5.1 geluid wel met de Chromecast, want 1 van de gratis films op de Google Play Store speelt wel degelijk af met 5.1 geluid. Geem idee waarom het dan met Netflix niet lukt.

Wat mij ook opgevallen is met Netflix, is dat op zowel mijn Nexus 5 als Chromecast het geluid niet volledig synchroon loopt met het beeld. Het is misschien maar 1/10e van een seconde, maar dat is al genoeg om erg storend te zijn. Als ik via mijn PC iets afspeel loopt het geluid wel synchroon.

Voor mij geen Netflix meer als dit niet snel verbetert...
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

1/10e ve seconde en dat stoort al?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

r2504 schreef:Heb trouwens gemerkt dat de Netflix app nu ook beschikbaar is gekomen op m'n Samsung F8000.
Heb je iets speciaals moeten doen? Op mijn H7000 is het nog niet beschikbaar.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Nope... was gewoon eens gaan kijken uit nieuwsgierigheid en stond bij de Video categorie helemaal onderaan.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Voor Xbox komt de app 20 september beschikbaar. Als Telenet vraagt te betalen aan Netflix, tja dan zijn ze maar niet bereikbaar via hen. Hoe snel zouden ze op de beslissing terugkomen? Het is best wel een gewilde dienst.

Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Op mijn wdtv live staat de knop nu ook.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

MClaeys schreef:Voor Xbox komt de app 20 september beschikbaar. Als Telenet vraagt te betalen aan Netflix, tja dan zijn ze maar niet bereikbaar via hen. Hoe snel zouden ze op de beslissing terugkomen? Het is best wel een gewilde dienst.

Sent from my Surface with Windows RT using Tapatalk
Redenering geldt natuurlijk ook andersom. Als Netflix niet betaalt en Telenet ze zou blokkeren of enorm vertragen, verliezen ze anderhalf miljoen potentiële klanten. Dus tot de wetgeving ivm netneutraliteit er effectief komt, is Netflix meer afhankelijk van Telenet dan omgekeerd.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Electribe schreef:Ik heb Netflix werkend gekregen op mijn Chromecast (DNS en routes aangepast in BBox2), maar krijg enkel maar stereo geluid. Chromecast zit achteraan mijn bluray player op 1 van de HDMI inputs. Als ik een ander toestel op diezelfde HDMI input hang, krijg ik wel probleemloos 5.1 geluid, maar met de Chromecast en Netflix wil het niet lukken.
Toevallig dit weekend wat aan het lezen geweest en kwam o.a. tegen dat het geluid via een ChromeCast Dolby Digital Plus is. Als je HDMI receiver dit niet ondersteunt, is er met de Android Netflix app blijkbaar geen mogelijkheid om gewone Dolby Digital te krijgen. Dus mogelijk is ook dat het probleem bij jou ?
MClaeys schreef:Voor Xbox komt de app 20 september beschikbaar.
Wellicht een indicatie dat we Netflix ook niet voor die datum moeten verwachten ? Kan me immers niet inbeelden dat Microsoft pas na de launch met de app zouden komen op XBox.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

bartman schreef:1/10e ve seconde en dat stoort al?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Met xbmc sync ik zelfs op 25ms, en dan nog stoort het mij soms. Maar blijkbaar is die 25ms hardcoded in het programma, dus ik kan die variabele niet kleiner maken, anders deed ik het. Niks ergens dan video/audio die out of sync lopen.

Dus indien het niet in sync is, zal mijn netflix avontuur ook van korte duur zijn.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Discussies over Netneutraliteit (Telenet/Netfllix) afgesplitst naar http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=24&t=42245
Deze topic graag beperken tot het Netflix gebeuren ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Teebee schreef:
bartman schreef:1/10e ve seconde en dat stoort al?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Met xbmc sync ik zelfs op 25ms, en dan nog stoort het mij soms. Maar blijkbaar is die 25ms hardcoded in het programma, dus ik kan die variabele niet kleiner maken, anders deed ik het. Niks ergens dan video/audio die out of sync lopen.

Dus indien het niet in sync is, zal mijn netflix avontuur ook van korte duur zijn.
Ben even niet mee. xbmc?
xbmc onder linux met die eeuwige experimental addon?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Een uurtje geleden heeft Netflix zijn Belgische twitter accounts gemaakt en de eerste tweet gelanceerd.
Het gaat om @NetflixBeNL voor de vlamingen, @NetflixBeFR voor de walen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik ben op moreflicks.com eens gaan kijken naar de regionale verschillen. Die zijn toch echt wel dramatisch. Zelfs tussen de Engelstalige regio's (CA, US, UK, IRL) is slechts een heel klein percentage van hun aanbod in alle 4 de regio's te zien. Sommige verschillen lijken zelfs redelijk absurd. Bvb originele Hunger Games is enkel in de US te zien, terwijl het vervolg (Catching Fire) dan weer enkel in Canada te zien is.

Ik vermoed dan ook dat het verschil tussen NL en BE ook significant gaat zijn, en een abonnement op Unblock-US oid bijna een must gaat zijn.
donneo
Member
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 31 dec 2012, 14:21
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

De verschillen zijn idd vrij groot per regio. Ik gebruik altijd de hola extensie in chrome om te switchen. Heel makkelijk in gebruik werkt vrij goed en kost niets.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Heeft Netflix een module die suggesties voorstelt obv kijkgedrag?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Yup en via "privacy" mode kan je die skippen wanneer je bv uitzonderlijk eens zin hebt in een spaghetti western en wil voorkomen meer spaghetti westerns voorgeschoteld te krijgen.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
donneo
Member
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 31 dec 2012, 14:21
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

Ze zijn even online geweest voor mij daarnet ik kon inloggen en de internationale content zien. Nog geen Vlaamse wel...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

MClaeys schreef:Voor Xbox komt de app 20 september beschikbaar.
Ik weet niet waar je je info haalt, maar ze klopt precies toch niet, want ik kan op mijn 360 nu ook de Netflix app al downloaden.
Nog enkel de PS3 en I'm all settled...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

De informatie ging over Xbox One, daarom dat ik ook van een release rond die tijd verwacht. Info komt van info die naar de winkels met Xbox One gaat. Daar dit van Microsoft komt zou dat dus moeten kloppen.
Posted with my Lumia 920 with Tapatalk
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

19 en 20 september komt de ceo v netflix naar België..... Redelijk duidelijk denk ik zo.
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Je kan de app nu downloaden voor ps4
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Dus iemand die geen gamer is noch een smart tv , apple tv of chromecast stick heeft kan fluiten achter Netflix.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

bartman schreef:Dus iemand die geen gamer is noch een smart tv , apple tv of chromecast stick heeft kan fluiten achter Netflix.
Hoe moet het anders tot op je TV geraken?
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Bv stream via eigen software naar een mediabox a la mede8er?
Rechtstreekse stream naar zo'n mediabox via open protocol?
Downloadbaar maken en intern streamen of opslaan op zo'n box?

De lock-in van de service baart me toch zorgen. Wat als ze op een dag foert zeggen, of bepaalde shows niet meer in catalogus hebben?


[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”