Tweakers, Nederlands grootste technologie- en elektronicasite en onderdeel van de Belgische uitgever De Persgroep, komt nu ook met een eigen Belgische site. "Op de Belgische markt wil Tweakers nu ook de grootste worden", zegt hoofdredacteur Wilbert de Vries. De prijzenvergelijker is al aangepast aan de Belgische markt; in de toekomst hoopt de site zich nog verder op de Belgische markt te richten.
Bron: demorgen.be
Technologiesite Tweakers komt naar België
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ik denk toch dat we net nog een ander publiek aantrekken.
[ Post made via mobile device ]
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Vraag mij af wat er nu echt verschillend gaat zijn? De winkels die erin zitten?
Volgens mij amper iets dat niet met een simpele aanpassing van het origineel op te lossen was.
Volgens mij amper iets dat niet met een simpele aanpassing van het origineel op te lossen was.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Misschien overeenkomsten met Belgische winkels?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Meer "alleen belgisch" nieuws? Alle ISP, MVNO,.. nieuws, + meer technisch juridische dingen (net neutraliteit) en andere landsgebonden dingen.
Vooral nieuws + pricewatch (winkels).
Vooral nieuws + pricewatch (winkels).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik vind dit toch maar vreemd. Wat gaan ze dan doen met bvb video reviews die nu door die Nederlandse redacteurs worden ingesproken? Opnieuw doen met Vlaamse redacteurs? Is het nodig om een aparte site te maken met daarop enkel Belgisch nieuws (ik veronderstel dat het internationale/algemene nieuws wel gedeeld zal worden)? Eén van de leuke dingen aan Tweakers is de enorme community waar over vanalles gesproken en gediscussieerd wordt. Ik vrees dat de Vlaamse variant in het begin veel te doods zal zijn en indien het wel succesvol wordt zal het toch een niet onaanzienlijke impact hebben op de NL community. En waarom hebben ze dan onlangs die prijzenvergelijker voor de Belgische markt toegevoegd als ze toch een aparte .be site gaan maken. Vreemd.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Ik hoop vooral dat het niet zo zal zijn dat we vanaf heden twee sites moeten checken. Het beste is dat alles gewoon op één site komt zoals nu. Tweakers doet het de laatste tijd zeer goed. Ik zou dus verkiezen dat al het nieuws gewoon gemengeld wordt op één site. Paar Vlaamse mensen aannemen dat er wat meer specifiek BE mensen komen en de rest zal wel vanzelf volgen.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft