![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jawel hoor, maar pas nadat ze een stukje uit zijn hersenen hebben weggenomenexop schreef:Jij geraakt nooit levend dat kantoor uit
Het serieuze waren we denk ik al wel voorbij.FlashBlue schreef:ITnetadmin schreef:*kuch* poorten openen *kuch*
AndRo555 schreef:Psst, vraag serieus geld voor je tijd, telenet zal wel buigen.
Of zeg dat je alleen iets zegt als ze beloven aan geen enkel bedrijf te vragen om te betalen voor hun netwerk! (Netflix...)
Goed plan, naar daar gaan met als statement "ik geef jullie alleen info, als <insert eis>" , zèker doen als je wil dat legal achter je aankomt.
Achteraf in de krant "de hacker probeerde telenet af te persen door eisen te stellen in ruil voor het overhandigen van zijn vaststellingen", en erger, probeer maar eens in de rechtbank uit te leggen dat je het goed bedoelde als je eisen bent gaan stellen?
Allemaal goed en wel dat je vindt dat je niets misdaan hebt, maar telenet zou daar heel anders over kunnen denken, en daarvoor op legal vlak nogal achter je zit.stuntlc schreef: ...
ik vind namelijk dat ik niets misdaan heb ...
...
stuntlc schreef:ik ben idd niet meer anoniem tegenover telenet
ze weten men naam ( vic delorge ) men leeftijd (28j) men opleiding ( cisco ccna) en men email en adres enz ... ik heb er dan ook geen geheim van gemaakt
ik wilde niet doen alsof dit een louche deal is en anoniem doen enz ...
ik vind namelijk dat ik niets misdaan heb ...
ik zal niet vragen om dingen te doen zoals sommige hier posten ... dat is zeker niet men bedoeling ... ik wil enkel zorgen dat de modems/digicorders veiliger worden ... en een uitleg waarom die sniffer er in zit ???
meer hoef ik echt niet . al vind ik het wel cool dat ik messchien eens hun netwerk labo zal mogen zien
dat zij de kerel aan de telefoon ( die trouwens zeer vriendelijk was en duidelijk niet van legal was maar erg veel wist over modems/digicorders) hij belde ook niet met een vast nummer ofzo maar gewoon met zen gsm en zij me zelf als ik de mail van legal niet ontvangen heb tegen morgen dat ik hem dat zeker moest laten weten ...
Breng jij mensen graag in de problemen door ze op te stoken, of denk je nu vooral aan je eigen agenda, als backing voor al je "OMG OMG OMG ZE SCHENDEN DE GPL" posts van de afgelopen dagen?ub4b schreef: zorg gewoon dat je GEEN NDA tekent zodat ze dit niet in de doofpot kunnen steken
anders zoeken ze het zelf maar uit hoe ze hun modem secure maken
Dat is waar, maar toch is het altijd een goed advies om zoiets nooit onmiddellijk te tekenen, ook niet als ze je onder druk proberen zetten. Je kan altijd zeggen dat je dat eerst eens rustig wil bekijken en eventueel bespreken met een advocaat en het dan al dan niet (eventueel in gewijzigde vorm) ondertekenen. Niet vergeten dat het Telenet is die een gunst wil van jou en niet omgekeerd.FlashBlue schreef:Het juiste advies zou zijn dat hij tekent waar HIJ zich goed bij voelt, en wat HEM in de best mogelijke positie kan houden tov telenet èn de WET. En daar zijn andere belangen, althans wat mijn visie betreft, aan ondergeschikt.
Sowieso altijd grondig lezen wat je tekent idd, en als je twijfelt laten nalezen, heb je groot gelijk in!nickz schreef:Dat is waar, maar toch is het altijd een goed advies om zoiets nooit onmiddellijk te tekenen, ook niet als ze je onder druk proberen zetten. Je kan altijd zeggen dat je dat eerst eens rustig wil bekijken en eventueel bespreken met een advocaat en het dan al dan niet (eventueel in gewijzigde vorm) ondertekenen. Nooit vergeten dat het Telenet is die iets van jou wil en niet omgekeerd.FlashBlue schreef:Het juiste advies zou zijn dat hij tekent waar HIJ zich goed bij voelt, en wat HEM in de best mogelijke positie kan houden tov telenet èn de WET. En daar zijn andere belangen, althans wat mijn visie betreft, aan ondergeschikt.
Dit dus.r2504 schreef: Enige mogelijkheid om het misschien te filmen en op Youtube te gooien ?
Dan organiseer je beter niet dergelijke meetings... tenzij TN het gat binnen 3 maanden nog niet gedicht heeft.stuntlc schreef:ik zou ook graag hebben dat deze mensen dit dan niet direct naar buiten brengen of een tutorial posten ofzo op internet ... want , telenet heeft nog geen update kun doen