Installatie Windows

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Stino
Plus Member
Plus Member

Betreft de installatie van
    Microsoft Windows 2003 Server
    Microsoft Windows XP Pro NDL
    Microsoft Windows XP Pro SP1 Integrated ENG
    Microsoft Windows XP Pro SP2 Integrated ENG
    Microsoft Windows XP Pro SP2 Integrated NDL

Alleen die van WinXP Pro NDL werkt, de rest loopt vast met volgende fout [screenshot] bij Setup - "Apparaten installeren".

Afbeelding

Is er toevallig iemand met een eventuele oplossing hiervoor, of iemand met hetzelfde probleem?

Stino...
Laatst gewijzigd door Stino 21 okt 2004, 23:02, in totaal 1 gewijzigd.
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Zou het kunnen dat een van je memory reepjes kappot is? :???: Want dit lijkt daarop iig... Ik heb ook eens zo een fouten gehad, toen prutste ik wat aan de pc, atx checken of ie er wel goed inzat, reepjes ram er eens opnieuw instoppen etc.
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
inter
Pro Member
Pro Member

idd, hetzelfde voorgehad en was ram die kapot was. Het rare was dat het soms wel lukte, soms niet merkte ik toen.

Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Polleke
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Je kan je rams eens testen hé. Bestaat software voor die je moet booten vanaf floppy (kijk hier eens : http://www.memtest86.com/).

Of anders, als je meer dan 1 lat hebt zitten, eens testen met slechts 1 latje...
Met vriendelijke groeten,

Polleke
Stino
Plus Member
Plus Member

Ik denk persoonlijk niet dat het de RAM is aangezien er een versie is die ik wel altijd kan installeren. Dat is de Windows XP Pro NDL. Verder ook nooit problemen met RAM gehad dus...
Ik zal toch eens Die Memtest86 doen, wie weet levert het wat op, maar kvrees ervoor...

Stino
anoniem
Plus Member
Plus Member

hollandse en engelstalige versies mengen roept geheid moeilijkheden op.... :wink:

of je blijft bij het ene of bij de andere :oops: wief

volgens het mikroschoft boekje moet het kunnen, maar........... :evil:
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Een 0x000000F4 is een CRITICAL_OBJECT_TERMINATION, niet dat je daar veel mee bent :?

Ik heb vroeger ook eens problemen gehad tijdens de hardware setup.
In mijn geval hielp het door de toenmalige on-board soundcard uit te schakelen. Probeer ook alle USB-apparaten af te koppelen.
Na de install kan je dan de sound terug enablen en de USB apparaten één voor één installeren. Grote kans dat het op deze manier wel lukt, laat in elk geval iets weten.
Stino
Plus Member
Plus Member

amj2001 schreef:hollandse en engelstalige versies mengen roept geheid moeilijkheden op.... :wink:
of je blijft bij het ene of bij de andere :oops: wief
volgens het mikroschoft boekje moet het kunnen, maar........... :evil:

Ik ben ze niet aan het mengen, een WinXP is meer dan genoeg, maar ik installeer ze een voor een na format.
Dit en dit had ik al gevonden, maar ik word er niet echt wijzer uit. Ik zal zeker proberen geluidskaart uit te schakelen bij installatie, en ook ne keer dieje Memtest doen...

Bedankt voor alle hulp...

Stino...
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”