Belgacom decoder V4: hard reset

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
cyberbozzo
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 25 keer

Beste,

Ik heb een aantal maanden geleden een BGC V4 decoder tweedehands gekocht.
Toen ik hem opstartte moest ik een identificatieprocedure doorlopen om hem aan mijn account te koppelen (hij had mijn lijnnummer nodig en dergelijke).

Echter: hier zitten nu nog settings in van de vorige eigenaar (hij begint bijvoorbeeld bepaalde series spontaan op te nemen, dus wssch een programmatie).
Een hard reset (stroom uit, Back+OK+MENU), doet precies wel een hard reset, maar dan moet ik toch mijn lijnnummer niet opnieuw ingeven (dus kan niet echt een hard reset zijn, want anders zou hij me toch een wizard geven voor de decoder aan mijn account te koppelen). Ik vermoed dus dat er toch nog gegevens van de vorige eigenaar inzitten.
Ook een hard reset zorgt er nietvoor dat ik mijn opnames kwijt ben (dus volgens mij is de hard reset dan niet gelukt).

Iemand die weet wat ik best kan doen?
Mijn opnames en alles wat er nu in de box zit, mag eruit. Ook zou ik nog eens willen kijken of hij toch zeker aan mijn lijnnummer hangt.

Thx!
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Bij een hard reset blijft het toestel geregistreerd staan in het systeem. Lijnnummer ingeven is dus maar één keer nodig. Je moet die enkel opnieuw opgeven als hij uit het systeem is verwijderd (kan enkel Belgacom zelf doen).
Kan je niet gewoon de programmatie verwijderen bij opnames - gepland?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Belgacom klanten kunnen dit zelfs volledig zelf doen door naar een gratis nummer (0800 99696) te bellen en
de instructies van de computerstem te volgen.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ik dacht, dat als hij niet aan uw lijnnummer gekoppeld is, dat je geen beeld krijgt. Dus alles lijkt ok...

Programmaties kan je verwijderen in het menu... ook de opnames
de koe zegt boe
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Normaal als je verhuist naar een ander telefoonnummer dan wordt uit veiligheid de HDD geformatteerd zodat je dus o.a. ook je PVR opnames kwijt bent en tevens worden ook de nPVR opnames gewist !
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”