Half Life 2 is GOLD

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Afbeelding
Zoek je kampeermateriaal al maar terug bij elkaar,
want de kogel is door de kerk:
Half Life 2 zal op 16 november in de winkels liggen.

Meer dan 13 maanden na de oorspronkelijke release-datum van 30 september die ongetwijfeld nog bij velen in het geheugen staat gekerfd. Als reden werd toen de ophefmakende diefstal van de source-code als reden gegeven voor het uitstel, maar toen ook 11 december en 24 februari passeerden wisten we al dat er meer mis was dan dat. Ondertussen heeft men het spel nog serieus kunnen finetunen en hebben veel meer gamers een grafische kaart die het spel in al haar glorie zal kunnen laten zien.

Naast de Engelse versie zal het spel ook simultaan uitkomen in het Frans, Spaans, Italiaans, Duits, Traditioneel en vereenvoudigd Chinees, Koreaans, Thais en Japans. Wij blijven dus gespaard van een Nederlands-sprekende Gordon en zijn vrouwelijke sidekick Alyx Vance.

Bron: http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=15222
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

wh00t wh00t
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Mm nu nog hopen of het gaat werken op een Pentium M 1,3Ghz, 512 MB DDR, Geforce 420 Go :p.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

De release van Halo 2 zal HL2 volledig overschaduwen :twisted:
NuKeM
Cyrus23
Member
Member
Contacteer:

Kijk dat vind ik nu eens goed nieuws. Nu wil ik wel de mensen erop wijzen dat het hier nt gaat om een wat is een betere game topic. Laten we het hierbij gaan houden en nt gaan spammen met mijn spel is beter. Maar ik ben tevreden en hoop in november ergens het spel in men handen te hebben. Ga zo verder valve
Zever in pakskes daar ben ik goed in dus zeik niet ik weet altijd beter.
Tae
Premium Member
Premium Member

Ik ben eens benieuwd hoe dit spel gaat draaien op mijn pc ? Tot nu toe heb ik alles vrijwel alles op very high kunnen spelen met mijn pc :)

2500xp
kt4av2
1024 ddr 400mhz
GF 5900 xt 128mb
Live 5.1

Laat maar afkomen die handel !!!
Akira
Elite Poster
Elite Poster

kpeis dat em wel op mijn systeempje gaat draaien(3maand oud :-))

maar ik speel nooit single player (niet de tijd voor en geen interesse)
alhoewel het er verdomd knap uitziet

ik blijf erbij oude games (2d en eerste 3d games) waren veel beter, meer fun, minder inspanning :wink:
de pispaal <<
byter
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

naja ...meeby dat ik het koop
maar vind de aanbiedingen maar magertjes

voor de source versies ga'k het echt nie doen en geen HL2DM = dom
en om 40-60€ voor een SP game te geven ? nothx met een uitzondering voor kotor2

en mods zullen we wel zien maar dat duurt nog een tijd
Cyrus23
Member
Member
Contacteer:

Ik weet dat het zeker gaat bollen op mijn pc.

- AMD 3200 64 bit cpu
- 1 gig ddr ram
- En de kers op de roomtaart een asus x800 xt videokaart

Wie kan beter,mag gerust zen systeemeisen hier posten. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Is maar voor ne keer te stoeven. :lol: :lol: :lol:
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

kostprijsje zal ook niet weinig zijn :wink:
Cyrus23
Member
Member
Contacteer:

Als je graag de nieuwste games wil spelen moet je er iets voor over hebben he. Maar ik kan gerust zeggen dat die x800xt overkill is. Je kan beter een x800 pro vivo kopen en deze flashen naar xt waardes. Ik ben dom geweest maar dacht dat een x800xt beter was. Ik zal geld teveel hebben zekers. :lol: :lol: :lol:
Iemand die maybe al cs source gespeeld heeft. Wil hij dan aub hier wat info omtrent de game verschaffen. Zoals framerate,stabiliteit,speelbaarheid,funfactor en noem maar op. Zo kan ik al in de stemming komen voor als hij uit is in de winkel. Heb geen zin om hem nu al langs steam te bestellen en illigaal daar doe ik nt aan mee. Hl2 is een game die je moet kopen. :P :P :-)
che
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Bij mij zal het ni echt goed draaien denk ik.

P4 1.6M, 640MB DDR, Gforce4 440Go

Maar ik speel toch alleen Day of Defeat. Dus ik wacht wel tot daar een nieuwe versie van uit is op Half life 2.
stephan
Elite Poster
Elite Poster

Geen idee of ie op mijn pc zal draaien, ben niet zo'n game-freak, maar half life 2 zie ik zeker zitten :lol:

P M 1,7 Ghz
1024 DDR
ATI Mobility Fire GL T2 128MB

nu maar hopen... :)

ciao
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Pollement
Starter
Starter
Contacteer:

Toen jullie nog allemaal aant he slapen waren en de dagen aan het tellen waren heb ik op mijn dood gemakt hl2 laten kopen dooreenf amilie lid in amerika en laten o pzenden via snelpost en ja jullie maar tellen en w8ten en ik maar game.

Toen het bij ons in de rekken lag had ik het al uit --> KOPE KOPE KOPE is mijn antwoord voor mensen die nog twijfelen de graph's zijn TE GOED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
Gaming Freak --> cs, dod, ...
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Game is echt goed maar om goed te draaien wel harde systeemeisen,
bij draaide hij wel op een
AMD 2400XP(klok 2000mhz)
768 MB DDR
Chaintech 128 MB 4xagp
maar een beetje haperig in het laden en soms wat schokkerig.
Ik draai het nu op
AMD 64 3400 + (klok 2412mhz)
1024mb DDRam
MSI NX6800 GT 256mb
zonder probs
Actie genoeg maar het einde kon beter, spelen op "Hard" is het beste vind ik.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Pollement schreef:Toen jullie nog allemaal aant he slapen waren en de dagen aan het tellen waren heb ik op mijn dood gemakt hl2 laten kopen dooreenf amilie lid in amerika en laten o pzenden via snelpost en ja jullie maar tellen en w8ten en ik maar game.

Toen het bij ons in de rekken lag had ik het al uit --> KOPE KOPE KOPE is mijn antwoord voor mensen die nog twijfelen de graph's zijn TE GOED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

hmm... en ik maar denken dat het wereldwijd gereleased werd op 16 november en er voor die datum niemand het spel kon spelen.
Gast

Maglor schreef:
Pollement schreef:Toen jullie nog allemaal aant he slapen waren en de dagen aan het tellen waren heb ik op mijn dood gemakt hl2 laten kopen dooreenf amilie lid in amerika en laten o pzenden via snelpost en ja jullie maar tellen en w8ten en ik maar game.

hmm... en ik maar denken dat het wereldwijd gereleased werd op 16 november en er voor die datum niemand het spel kon spelen.

Ja ik dacht hetzelfde
Lukse
Premium Member
Premium Member

Klopt.
Het spel was eerder te downloaden via Steam, maar pas speelbaar vanaf 9u 's morgens op 16 november.
En zelfs toen was het nauwelijks speelbaar omdat de Steam servers overbelast werden door de vele aanvragen.
satori
Plus Member
Plus Member

En alle handelaars werden verboden om het voor deze datum te verkopen...
Iedereen die probeerde aan te logge op Steam vóór de 16de, werd onmiddelijk blacklisted.
Lukse
Premium Member
Premium Member

satori schreef:Iedereen die probeerde aan te logge op Steam vóór de 16de, werd onmiddelijk blacklisted.

Das dus ook zever, want het spel was al vanaf begin oktober te downloaden via Steam.
satori
Plus Member
Plus Member

Lukse schreef:
satori schreef:Iedereen die probeerde aan te logge op Steam vóór de 16de, werd onmiddelijk blacklisted.

Das dus ook zever, want het spel was al vanaf begin oktober te downloaden via Steam.

Sja, da's nochtans hetgeen Valve aan alle verdelers heeft meegedeeld...

EDIT: Khad het mss verkeerd geformuleerd, kbedoelde ni "aanlogge"
op steam, maar daadwerkelijk HL2 (proberen te) spelen...
Cyrus23
Member
Member
Contacteer:

Maakt dit nu nog iets uit. Het spel is beschikbaar en speelklaar. Snap nt wat dit nog aan waardes kan bijbrengen waar mensen iets mee zijn. Ik zou zeggen kopen die handel en spelen. Heb zelfs gehoord dat he spel nog wel goed draait op minder snelle pc's. Alleen moet je dan wel wat inboeten aan grafische snufjes. Als of je daar nu van wakker ligt. :lol: :lol: :lol:
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

satori schreef:
Lukse schreef:

Sja, da's nochtans hetgeen Valve aan alle verdelers heeft meegedeeld...

EDIT: Khad het mss verkeerd geformuleerd, kbedoelde ni "aanlogge"
op steam, maar daadwerkelijk HL2 (proberen te) spelen...

Dat ging niet eens als je het downloadde. Het downloaden begon idd vanaf oktober, maar gebeurde in stukjes om de servers te sparen. Elke zoveel dagen kon je een nieuw onderdeel downloaden. Met elk apart stukje kon je helemaal niets doen. En zelfs als je het spel zou hebben, dan kon je het pas de 16de november geactiveerd hebben...
Plaats reactie

Terug naar “Games”