Whoppa vs Fluo Home

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Ik keek net nog eens naar de whoppa vs fluo home op telenet maar zie dat deze verouderd is: http://smb.telenet.be/nl/alles-in-een/f ... oppavsfluo

Ook de prijs van Whoppa is duurder nu(~72€ ipv de 60€), zelfs ong 1€ duurder dan Fluo home?
Daarom vroeg ik me af als het interessanter is om Fluo Home te nemen dan Whoppa.

Zijn er hier mensen die een Fluo Home abo hebben en kunnen bevestigen dat de totale prijs rond de 71€ is?

Het lijkt me wel interessanter aan gezien je een .be domeinnaam erbij krijgt en een vast limiet krijgt van 2TB aangezien we soms grootverbruiker zijn bij ~400GB + je krijgt nog eens support van A-Desk en hersteldienst.

Kan je dit abo ook nemen als gewone particulier of moet je bvb een zelfstandige zijn?
YeeDeeWee
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 aug 2014, 11:08
Bedankt: 23 keer

Fluo home business 71.80 + 21% BTW is netto 86.87 euro.Kabel - Free phone europe en HDtv en internet incl
Particulier verkrijgbaar via Telenet center.
Laatst gewijzigd door YeeDeeWee 25 aug 2014, 14:13, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Aha ok, vond nergens iets terug van excl. btw op de site zelf...
Bedankt voor de info!
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Ik was ook net aan het controleren of dit wel klopte :)
Het is inderdaad zonder BTW op de business website.
YeeDeeWee
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 aug 2014, 11:08
Bedankt: 23 keer

Ik zou kiezen voor Fluo home business 160/10Mbps.Te bestellen in het Telenet center.Vraag type modem die bij je past.
Inplaats van whoppa.
2 TB verzetten wanneer je zelf wil.Ook alleen in de drukste momenten zonder problemen.En betere voorwaarden.
Maandag tot en met vrijdag wordt verbruikte volume maar voor 1/5 aangerekend tot 16 uur.
Zaterdag en zondag tot 12 uur.Hetzelfde zoals whoppa.

http://smb.telenet.be/nl/alles-in-een/fluo-home
86.87 incl BTW.
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

Wij hebben sinds begin deze zomer Fluo Home en dat bevalt ons eigenlijk heel goed. Met de telefoon bel je de volledige dag gratis naar vaste nummers binnen België en in de daluren bel je ook gratis naar mobiele nummers en naar andere vaste nummers binnen Europa (uitzondering zie website). Wat er vooral aangenaam is dat is het internet gebruiken zonder te hoeven inzitten met een limiet. Er is sindsdien nog geen enkel moment geweest waarop ik twijfelde om te streamen, downloaden, etc.

Je hoeft hiervoor trouwens niet naar een Telenet center te gaan. Bel gewoon het nummer op die je kunt vinden op de Telenet business website en ze zullen je verder helpen. Let er wel goed op dat ze je niet doorverwijzen naar de particuliere dienst en je daar zonder je weten Whoppa aansmeren. Je ontvangt per mail een bevestiging van je telefonische bestelling en in bijgevoegd document kun je de formule zien die werd aangevraagd. Bij mij hadden ze dus eerst Whoppa gezet, maar daags nadien teruggebeld en aangepast naar Fluo Home.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”