Heeft er iemand ervaring met deze app ?
Ik heb 'm geinstalleerd en het komt regelmatig voor dat ik geen verbinding krijg met de fritzbox als ik op mijn eigen wifi zit. De verbinding gebeurt via dyndns, als ik naar het dyndns adres surf vanop mijn eigen netwerk krijg ik wel contact met de fritzbox.
J.
Fritz!App ticker
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 13 keer
welke dyndns gebruik je?
die van FB zelf of een andere.
ik zou zeggen probeer eens met de andere. ik de FB kun je kiezen welke ddns je wil doen.
die van FB zelf of een andere.
ik zou zeggen probeer eens met de andere. ik de FB kun je kiezen welke ddns je wil doen.
Voor al uw vragen op RF en PA gebied. Intergratie van Multimedia toepassingen in binnen en buitenland.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
'de' dyndns, dus niet die van fritz zelf.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 13 keer
Probeer die van Fritz box. Als je een MY fritz online hebt kun je dat ddns ook gebruiken.
Voor al uw vragen op RF en PA gebied. Intergratie van Multimedia toepassingen in binnen en buitenland.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
nu werkt het weer naar behoren, 't is nogal onstabiel precies.
J.
J.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Vanmorgen weer hetzelfde probleem, ik heb de ticker van mijn telefoon gezwierd.
J.
J.