tweedehands snowbox : geen beeld
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
heb je die laten registren bij base.
Want net zoals bij belgacom en scarlet moeten ze uw box actief zetten in hun systeem
Want net zoals bij belgacom en scarlet moeten ze uw box actief zetten in hun systeem
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Zou vanzelf moeten gaan als de vorige eigenaar de box laten ontregistreren heeft (Voor zover dat ook al niet vanzelf gaat.)proximusboyke schreef:heb je die laten registren bij base.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
Ik weet dat het bij belgacom / scarlet toch zeker 2 maand kan duren eer de box vanuit zichzelf terug ongeregistreerd raakt als je hem niet gebruikt. Misschien ook van toepassing op Snow ?
Time will tell
Time will tell
- Heronic
- Elite Poster
Ja maar een GOEIE helpdeskmedewerker kan dit manueel.solid-killer schreef:Ik weet dat het bij belgacom / scarlet toch zeker 2 maand kan duren eer de box vanuit zichzelf terug ongeregistreerd raakt als je hem niet gebruikt. Misschien ook van toepassing op Snow ?
Time will tell
Maar dan moet je wel de zeldzame goede medewerker met ervaring (langer dan 2 maand) aan de lijn krijgen.
Niet makkelijk ik kan er van meespreken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Is dit wel zo? Ik kan me voorstellen dat First Line zo zijn grenzen heeft van wat ze mogen doen. Ik heb echter geen idee hoe ver die mogelijkheden gaan bij een Belgacom first liner.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Als je een decoder hebt voor SNOW, welke modem moet men gebruiken kan dat met een Bbox 2 of Bbox 3 van Belgacom of moet dat met een modem die specifiek van SNOW is?
- Heronic
- Elite Poster
Ja, ik had 3 decoders actief en was zo mijn hd kanalen kwijt.
Dit bleef maar duren. Meerdere keren gehoord dat die wel vanzelf inactief zou worden.
Met het wk voor de deur ben ik mijn bellen beginnen opdrijven uit colere tot ik iemand aan de lijn had die precies wel wist waarover het ging en deze wou afvinken. Hij heeft een test gedaan om te zien welke decoders actief waren en zo de 3e eraf genomen. Als ze willen en hun job kennen kunnen ze het!
Dit bleef maar duren. Meerdere keren gehoord dat die wel vanzelf inactief zou worden.
Met het wk voor de deur ben ik mijn bellen beginnen opdrijven uit colere tot ik iemand aan de lijn had die precies wel wist waarover het ging en deze wou afvinken. Hij heeft een test gedaan om te zien welke decoders actief waren en zo de 3e eraf genomen. Als ze willen en hun job kennen kunnen ze het!