tweedehands snowbox : geen beeld

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
kris b
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jul 2014, 12:53

Ik heb een tweede snowbox tweedehands gekocht, ik krijg echter geen beeld...enkel icoontje snow. Iemand een idee?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

heb je die laten registren bij base.
Want net zoals bij belgacom en scarlet moeten ze uw box actief zetten in hun systeem
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
kris b
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jul 2014, 12:53

Neen, mss neem ik dan best contact op met snow. Dank voor info
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

proximusboyke schreef:heb je die laten registren bij base.
Want net zoals bij belgacom en scarlet moeten ze uw box actief zetten in hun systeem
Zou vanzelf moeten gaan als de vorige eigenaar de box laten ontregistreren heeft (Voor zover dat ook al niet vanzelf gaat.)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer

Ik weet dat het bij belgacom / scarlet toch zeker 2 maand kan duren eer de box vanuit zichzelf terug ongeregistreerd raakt als je hem niet gebruikt. Misschien ook van toepassing op Snow ?
Time will tell :|
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

en draait ie ondertussen?
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

solid-killer schreef:Ik weet dat het bij belgacom / scarlet toch zeker 2 maand kan duren eer de box vanuit zichzelf terug ongeregistreerd raakt als je hem niet gebruikt. Misschien ook van toepassing op Snow ?
Time will tell :|
Ja maar een GOEIE helpdeskmedewerker kan dit manueel.
Maar dan moet je wel de zeldzame goede medewerker met ervaring (langer dan 2 maand) aan de lijn krijgen.
Niet makkelijk ik kan er van meespreken.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Is dit wel zo? Ik kan me voorstellen dat First Line zo zijn grenzen heeft van wat ze mogen doen. Ik heb echter geen idee hoe ver die mogelijkheden gaan bij een Belgacom first liner.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Als je een decoder hebt voor SNOW, welke modem moet men gebruiken kan dat met een Bbox 2 of Bbox 3 van Belgacom of moet dat met een modem die specifiek van SNOW is?
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Ja, ik had 3 decoders actief en was zo mijn hd kanalen kwijt.
Dit bleef maar duren. Meerdere keren gehoord dat die wel vanzelf inactief zou worden.
Met het wk voor de deur ben ik mijn bellen beginnen opdrijven uit colere tot ik iemand aan de lijn had die precies wel wist waarover het ging en deze wou afvinken. Hij heeft een test gedaan om te zien welke decoders actief waren en zo de 3e eraf genomen. Als ze willen en hun job kennen kunnen ze het!
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Iemand kennen binnen de support desk helpt ook heb ik inmiddels gemerkt. Eigenlijk erg dat het zo moet gaan maarja.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”