ADSL2FIT bende dieven?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
@n0nym0us

Is deze stelling correct? Volgens mij wel!

Geen flame thread maar gewoon feiten op een rij :

-Bij overschakeling naar een andere provider kan je rekenen op enkele dagen tot weken geen internet alhoewel je ervoor hebt betaald. De moment dat zijn weet hebben dat je voor een andere provider kiest sluiten ze je af. Je blijft je synchronisatie houden terwijl zij je proberen wijs te maken dat Belgacom het signaal van de lijn haalt. Jij betalen voor iets wat je niet krijgt, zij KASSA KASSA !

-In het verleden werd de mogelijkheid geboden om een compensatie te krijgen voor de slechte tijden. Tot op heden nog altijd niks ontvangen. Jij recht op iets waar je anders moet voor betalen, zij niet geven dus voor hen KASSA KASSA !

-Een telefonische supportdienst, op weekdagen van 10.00u tot 12.00u en van 14.00u tot 17.00u moet er zijn. Als je al geluk hebt dat hun centrale niet defect is heb je veel geluk dat je 15 minuten een leuk muziekje hoort en dan plotseling de verbinding verbroken wordt. Je bent dan +15€ kwijt voor niks maar zij natuurlijk KASSA KASSA !

-Als door hun fout of verkeerde opvolging je tijdlang zonder internet zit waar je wel voor betaald krijg je niks in de plaats. Hoera, zij weeral KASSA KASSA !

-Heb je een unlimited abonnement en maak je daar ook gebruik van dan nijpen ze je snelheid af tot 1 mbit. Jij evenveel betalen als iemand anders maar je wordt anders behandeld. Zij KASSA KASSA !

Voor mij is ADSL2FIT een product waar je geen staat kan op maken en nog minder op de mensen die erachter zitten!
Talloze beloftes maar de realiteit is anders.
bitonw
Starter
Starter

kijk, eindenlijk eens iemand die het eens glas helder op papier zet. :lol:

het zijn een stel e*k*ls van de eerste oorde. ik snap ook niet zo'n bedrijf nog kan bestaan...

maar goed... gelukkig zijn er nog andere wegen binnen europa. :wink:

mvg,
biton
Gast

Ik ben er gelukkig ook vanaf.
Het zijn 2 vuile afzetters die niets anders doen dan hun zakken vullen en ondertussen bij iedereen het onschuldige manneke uithangen en de schuld op iemand anders duwen.
Ik hoop dat ze heel snel failliet gaan, maarja ondertussen zullen hun zakken al lang gevuld zijn.
Het ergste is dat je als gewone leek niets tegen kan beginnen.
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Haha, flame, de waarheid mag geweten worden hoor :).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
airzimmy
Erelid
Erelid
Contacteer:

Het is spijtig dat zoveel mensen hier zo hoog van de kerktoren blazen maar het uiteindelijk zelf de moeite niet vinden om naar de politie te stappen. Als je toch zeker van je stuk bent kost het je niets. Natuurlijk, iets zeggen wat niet correct is kan zich ook tegen jou keren, 't is maar dat je voorzichtig bent
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

airzimmy schreef:Het is spijtig dat zoveel mensen hier zo hoog van de kerktoren blazen maar het uiteindelijk zelf de moeite niet vinden om naar de politie te stappen. Als je toch zeker van je stuk bent kost het je niets. Natuurlijk, iets zeggen wat niet correct is kan zich ook tegen jou keren, 't is maar dat je voorzichtig bent

Ik denk dat naar Test Aankoop stappen in dit geval effectiever zal zijn :-).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

airzimmy schreef:Het is spijtig dat zoveel mensen hier zo hoog van de kerktoren blazen maar het uiteindelijk zelf de moeite niet vinden om naar de politie te stappen.

A2F dekt zich contractueel goed in, dus het is als consument helemaal niet zo eenvoudig om hen officieel van dergelijke praktijken te beschuldigen.

Aan de andere kant moet het duidelijk zijn (na meer dan een jaar ernstige klachten op dit en andere forums) dat je met deze provider niet echt ver komt, en je er dus beter afblijft.

Klanten moet je "verdienen"... en ik zie niet in hoe men dat zou doen bij A2F.
Buster
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

-Heb je een unlimited abonnement en maak je daar ook gebruik van dan nijpen ze je snelheid af tot 1 mbit.

Dan heb je nog geluk, hier is het meestal 384kbit (constante snelheid van rond de 45kb/s).. en natuurlijk zeggen ze dat ze niets cappen en dat het de fout weeral maar eens is van scarlet, wel toevallig dat den 1ste of 2de van de maand snelheid terug op 420kb/s ligt. :p
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Op het einde van mijn abo:

- werd mij een 13de maand gefactureerd ... nog steeds niet teruggekregen!
- werd ik toch wel zéér snel afgesloten bij de overschakeling naar Versatel... hoewel er nog steeds 4Mbit/512Kbit synchro op mijn lijn zat en enkel mijn account geblokkeerd was :roll:
- werd ik de laatste maand zéér duidelijk gecapped op 1Mbit!

Dus een halve maand teveel betaald in het begin, een extra 13° maand extra betaald als 'facturatiefout' en een halve maand te vroeg afgesloten (lees: gewoon account geblokkeerd, had die terug geactiveerd geweest, kon ik wss weer surfen)

Trek uw eigen conclusies!
Blino
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Idem, ik had al eind juli laten weten dat ik mijn contract dat op 1 september afliep niet wou verlengen.
Heb dan achteraf toch nog facturen voor september en oktober gehad.
Die cap van 1Mbit merkte ik ook duidelijk op het laatste en had pas op 21 september terug internet en in die tijd bleef de sync nog altijd op 4Mbit/512kbit tot de 19de ofzo... :roll:
pluppie
Member
Member

Mij blokkeerden ze na een nog altijd niet bewezen klacht van MPAA.
Ik vertikte het om hun nieuw contract te ondertekenen, en heb altijd het been stijf gehouden. Na klacht en aangetekende zendingen van mij veranderden ze mijn account van geblokkeerd omwille van klacht naar geblokkeerd wegens niet betaalde facturen. Ondertussen had ik klacht neergelegd bij Test Aankoop en BIPT en stuurde A2F berichten naar hen dat het contract reeds was ontbonden. Toch bleven ze facturen sturen, bleef het adsl signaal op de lijn en reageerden ze niet op mijn klachten.
Na een goed telefoongesprek heb ik hen opnieuw duidelijk gemaakt dat er niet meer betaald zou worden vanaf de blokkering (half mei) en ik enkel de komende maanden wilde betalen indien zij mij terug toegang zouden geven tot het netwerk zonder voorwaarde.
Uiteindelijk hebben ze het vorige maand opgegeven en zelf het signaal van de lijn gehaald. Nu ben ik een gelukkig tiscali klant via academicbroadband en ben ontzettend blij dat ik zolang het been heb stijfgehouden. Dankzij een draadloze verbinding van mijn buur heb ik geen dag zonder internet gezeten, waarvoor ik mijn buur dan ook eeuwig dankbaar ben :-D . Hij kreeg een draadloos netwerk van mij, ik zijn internet. Alleen het serieus downloaden heb ik afgeleerd :roll:.

Dat het criminelen zijn zeg ik niet, maar een klantvriendelijk provider is het in ieder geval niet.
Ze proberen iedere keer maar meer en meer, totdat je als klant het kotsbeu bent. Ze gaan in ieder geval dikwijls tot het uiterste met het behandelen van hun klanten en contracten.
Ik raad vanaf nu iedereen af om nog met A2F in zee te gaan (en een leerkracht met 300 informaticastudenten, dat kan tellen :-D )
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Het is crimineel gedrag op het randje hoor. Ze weten maar al te goed wat ze doen. Heb mij overlaatst al laten wijs maken dat er wel degelijk een rechtszaak tegen hen loopt ivm hostingpaketten die niet geleverd werden. Al tijdje geleden prob, ik weet namelijk niet of ze die nu nog verkopen.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Tae
Premium Member
Premium Member

Overlaatst nog afgesloten geweest ivm de nieuwe voorwaarden en dat op het einde van de maand zodat ik nog kon betalen omdat ik over mijn limiet ben geweest :x

Ik heb ook meermaals naar de helpdesk gebeld en aantal minuten moeten luisteren naar een vervelend muziekje zonder resultaat natuurlijk :lol:

Momenteel heb ik niet meer te klagen want ik heb heel stabiele speeds (350kb s dl en 50kb s upl) en ik denk nog altijd dat dit het beste alternatief is wat betreft prijs en kwaliteit.

Natuurlijk ben ik niet te spreken geweest over de gang van zaken daar maar tja wat kun je er alleen tegen doen ???
Switch
Starter
Starter

Bij overschakeling naar een andere provider kan je rekenen op enkele dagen tot weken geen internet alhoewel je ervoor hebt betaald. De moment dat zijn weet hebben dat je voor een andere provider kiest sluiten ze je af. Je blijft je synchronisatie houden terwijl zij je proberen wijs te maken dat Belgacom het signaal van de lijn haalt. Jij betalen voor iets wat je niet krijgt, zij KASSA KASSA !

Het is inderdaad zo dat als je van provider veranderd je nieuwe provider een procedure start, en dit doorgeeft aan Belgacom. Het eerste dat Belgacom doet is het pad van de vorige provider verbreken om plaats te maken voor het signaal van de nieuwe provider. Het kan zijn dat je nog even de sync van je oude provider behoudt, omdat dit niet onmiddellijk mee word aangepast. Dit gebeurt volledig zonder dat je oude provider hier iets aan kan doen.
Blino
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Switch schreef:Het kan zijn dat je nog even de sync van je oude provider behoudt, omdat dit niet onmiddellijk mee word aangepast.

Even? Mijn contract was ten einde op 1 september, het kan er bij mij echt niet in dat ik dan nog 19 dagen sync aan A2F "speeds".
Als ik telefoneerde naar belgacom om te vragen wanneer het nu in orde kwam was het antwoord telkens "zolang ze bij A2F die lijn niet willen vrijgeven kunnen wij niets doen, we hebben dit probleem meestal voor met hen".
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”