Invite Oneplus One

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Werretaler
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 aug 2014, 19:20

Als er nog iemand een invite moest hebben voor de Oneplus One of tips waar ik er één kan krijgen: Ik hoor het graag :-)
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Ik heb er één














Ook nodig ;-)
biep
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 apr 2011, 17:08

shareable invites worden per 3 gegeven, dus iemand die ze gekregen heeft, bij deze raak je er vanaf....we zijn met 3 :angel:
-rocK!
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 03 aug 2011, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Hier zou het ook welkom zijn :)
~ Thincentre Tiny m710q: VMWare Workstation running HomeAssistant | InfluxDB | Grafana | PiHole
~ Proximus @ 100/35, local network running Ubiquiti EdgeRouter 10X with 5 Unifi AP-Lites
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Ik ben ook actief op zoek naar een invite, nu mijn S3 er met de Oost-europese noorderzon verdwenen is :bang:
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik ben ook nog altijd kandidaat voor 1tje !!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Ik ben ook kandidaat. Geef me gerust een porretje als je nog een invite hebt :)
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Wat een merde eigenlijk, zo'n fabrikant die zo'n invite systeem nét iets te lang aanhoudt... Op elk forum dat ik frequenteer staat het er vol van. :|

(slim, dat wel...)
ooh. shiny.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Waarom eigenlijk een Oneplus One vs Nexus 5 of 6 (bijna uit)?
De google phones krijgen nog jaren updates.
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 21 keer

silencer ...

en deze niet ofzo ? cyanogenmod= gaat heeel lang mee, samsung galaxy s2 zit ondertussen met Cyanogenmod ook al aan kitkat 4.4...

om dus te veronderstellen dat google phones meer updates krijgen, durf dat ten zeerste betwijfelen
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

silencer schreef:Waarom eigenlijk een Oneplus One vs Nexus 5 of 6 (bijna uit)?
De google phones krijgen nog jaren updates.
Wel ik heb hier een Oneplus one naast een Nexus 5 liggen, Nexus 5 is bijna 10 maanden oud.
Conclusie: OnePlus one is op quasi elk vlak beter als de Nexus 5, maar mist Band 20 voor LTE (800MHz LTE). Camera en zeker de batterij zijn zoveel beter.

Voor de rest is de Oneplus One alleen wat groter dan de Nexus 5.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Voor de rest wat groter dan de Nexus 5?

Groter, krachtiger, veel meer intern geheugen, meer RAM, standaard een custom rom zonder root waardoor alle apps die hier wat tegen hebben (yelotv, bancontact app) zonder problemen werken. Een batterij die het véél langer uithoudt dan die van de Nexus 5. Screen gestures in standby modus.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Die 200MHz extra is echt niet merkbaar. Cynogenmod is net ietsje zwaarder dan stock android en icm met die 200MHz maakt dat er niet echt verschil op zit.

Bij beiden geldt dat die 2.3GHz of 2.5GHz maar korte tijden bruikbaar is. Belast je ze 100% dan gaan ze throttlen van de warmte tot 1036 of 1574MHz. Dus daar zit ook al niet veel verschil op.
Meer ram, jep er zit meer ram op, ofdat het nuttig is weet ik niet. Ik merk er niet veel van. (typende van een computer met "maar" 4GB ram)

Ja die gestures zijn leuk, maar ze staan af bij mij. Af en toe ging de flash aan in mijn zak of begon er muziek te spelen. Dat moeten ze nog wat meer tweaken heb ik de indruk.
Tjah cynogenmod is ook goed beschikbaar op de Nexus, dus echt een voordeel van de OPO is dat ook niet.
En beiden zijn geroot bij mij, die applicaties werken sowieso dus niet.

Batterij en camera zijn inderdaad beter zoals ik al zei in mijn vorige post.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

En blijkbaar waterdicht ;-)


Hoewel ik het niet zelf ga uitproberen heb ik OnePlus hier wel eens voor gecontacteerd. Ik ben benieuwd.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

broke23 schreef:silencer ...

en deze niet ofzo ? cyanogenmod= gaat heeel lang mee, samsung galaxy s2 zit ondertussen met Cyanogenmod ook al aan kitkat 4.4...

om dus te veronderstellen dat google phones meer updates krijgen, durf dat ten zeerste betwijfelen
Totdat de device maintainer stopt met support te bieden (zoals met de galaxy relay 4g ook gebeurt is).
Geen 800Mhz LTE op de One ? => dan wordt het toch een andere (nog niet echt mee met al die EU/US LTE banden).
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Dat 800MHz niet ondersteunt wordt is nu ook niet zo een tegenvaller.
Het 4G netwerk van Base en Proximus is op dit moment namelijk enkel 1800Mhz dat uitgerold is, wat de OnePlus One wél ondersteunt.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Proximus en Base zijn sinds twee maanden al heel veel 800MHz aan het uitrollen. Ik vermoed dat ze daar nu vooral dekking willen mee geven. 1800MHz is voorlopig toch alleen nog maar in de verstedelijkte gebieden.

Nu op dit moment valt het nog mee, maar het gat tusssen 1800MHz en 1800/800MHz dekking wordt alleen nog maar groter.
adam
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 nov 2012, 17:02

Moest er nog iemand een invite over hebben, ik zou er ook graag eentje hebben :-D
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 21 keer

silencer schreef:
broke23 schreef:silencer ...

en deze niet ofzo ? cyanogenmod= gaat heeel lang mee, samsung galaxy s2 zit ondertussen met Cyanogenmod ook al aan kitkat 4.4...

om dus te veronderstellen dat google phones meer updates krijgen, durf dat ten zeerste betwijfelen
Totdat de device maintainer stopt met support te bieden (zoals met de galaxy relay 4g ook gebeurt is).
Geen 800Mhz LTE op de One ? => dan wordt het toch een andere (nog niet echt mee met al die EU/US LTE banden).
Er zijn er quasi altijd die mettertijd overnemen ze...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

jnsvr schreef:standaard een custom rom zonder root waardoor alle apps die hier wat tegen hebben (yelotv, bancontact app) zonder problemen werken
Even een oplossing voor degenen die hiermee problemen hebben: Xposed Framework icm Rootcloak zorgt ervoor dat deze apps helemaal niets doorhebben van je root. Gebruik dit op m'n geroote Nexus 4 met verscheidene banking apps, TV Overal, ... en geen enkele melding meer ivm root. :angel:

De OnePlus One blijft inderdaad een zeer degelijke telefoon voor z'n prijs. Jammer dat hij zo moeilijk verkrijgbaar is.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Is het je ook bij de bancontact app gelukt? Want die kreeg ik toch niet aan de praat. Evenals YeloTv niet.
adam
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 nov 2012, 17:02

@ jnsvr : Als ADB op staat, probeer dit eens af te zetten. Dan lukt het misschien wel.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”