Hoi,
Ik ben net een week MV en krijg altijd de melding: 'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk - u hebt geen abonnement op een mobiele data service' als ik het mobiele internet op mijn iPhone 5s. Het vreemde hieraan is dat als ik een paar minuten wacht mijn mobiel internet dan wel werkt. Maakt iemand anders dit ook mee?
Mobile Viking Internet delay iPhone 5s
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Die melding verschijnt enkel wanneer de APN instellingen niet correct zijn.
Wel vreemd natuurlijk dat het zonder iets te doen vervolgens wel werkt. Heb je de beta of de officiële versie?
Kan je ook eens een screenshot plaatsen van je mobiele datainstellingen (je APN dus).
Wel vreemd natuurlijk dat het zonder iets te doen vervolgens wel werkt. Heb je de beta of de officiële versie?
Kan je ook eens een screenshot plaatsen van je mobiele datainstellingen (je APN dus).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Met soms ben je niet veel.
De juiste instellingen zijn:
APN: web.be
gebruikersnaam: web
wachtwoord: web
Bij persoonlijke hotspot moet je voorgaande ook invullen om de persoonlijke hotspot ook te kunnen gebruiken.
De juiste instellingen zijn:
APN: web.be
gebruikersnaam: web
wachtwoord: web
Bij persoonlijke hotspot moet je voorgaande ook invullen om de persoonlijke hotspot ook te kunnen gebruiken.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
schakeld je iphone zijn internet uit telkens je gsm op slaapstand komt ?
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.