ero247: MPAY Onterecht aankopen gefactureerd
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Ombudsdienst, dat duurt maanden, lost nu niets op en kan je altijd nog doen.
Jij schrijft klacht, zij sturen klacht nog eens door aan provider. Provider antwoordt aan hen meestal hetzelfde als dat ze al aan jou vertelden (in dit geval dus: wij facturen diensten van derden maar hebben geen zicht op de rest).
Ombudsdienst stuurt jou dit antwoord dan. En zo ben je 3 maand verder.
Ik zou mijn abonnement opzeggen, BGC is te lui en te geldbelust om de politie te verwittigen en de geldkraan dicht te draaien.
Jij schrijft klacht, zij sturen klacht nog eens door aan provider. Provider antwoordt aan hen meestal hetzelfde als dat ze al aan jou vertelden (in dit geval dus: wij facturen diensten van derden maar hebben geen zicht op de rest).
Ombudsdienst stuurt jou dit antwoord dan. En zo ben je 3 maand verder.
Ik zou mijn abonnement opzeggen, BGC is te lui en te geldbelust om de politie te verwittigen en de geldkraan dicht te draaien.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
antwoord gekregen op de mail, die ik gestuurd heb voor stopzetten van de diensten van ero 247. naar [email protected]. De dienst is beeindigd schrijven ze. mvg mobhelp Belgium. hoop dat het nu stopt. maar twijfel er toch nog aan.
-
- Starter
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 17 mei 2014, 17:08
En gaan ze de ten onrechte aangerekende bedragen terugbetalen?
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Daar is mijn ervaring toch helemaal anders mee!fredo66 schreef:Ombudsdienst, dat duurt maanden, lost nu niets op en kan je altijd nog doen.
Jij schrijft klacht, zij sturen klacht nog eens door aan provider. Provider antwoordt aan hen meestal hetzelfde als dat ze al aan jou vertelden (in dit geval dus: wij facturen diensten van derden maar hebben geen zicht op de rest).
Ombudsdienst stuurt jou dit antwoord dan. En zo ben je 3 maand verder.
Ik zou mijn abonnement opzeggen, BGC is te lui en te geldbelust om de politie te verwittigen en de geldkraan dicht te draaien.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Heeft er iemand ondertussen al een echte oplossing? Ook hier 30 euro aan ons been. wij hebben de mobiele betalingen alvast laten stopzetten maar dat is maar een tijdelijke oplossing en wat met die 30 euro. Proximus weigert ze te crediteren - wij hebben abonnement al dan niet bewust aangegaan...
Net ook maar even klacht bij de ombudsdienst ingediend en gisteren ook Test-aankoop gebeld maar die staan ook niet te springen om ons verder te helpen...
Onbegrijpelijk dat zulke bedrijfjes opgericht kunnen worden en het zo moeilijk is om ze te doen verdwijnen.
Net ook maar even klacht bij de ombudsdienst ingediend en gisteren ook Test-aankoop gebeld maar die staan ook niet te springen om ons verder te helpen...
Onbegrijpelijk dat zulke bedrijfjes opgericht kunnen worden en het zo moeilijk is om ze te doen verdwijnen.
Ik heb het dus ook zitten..al 5 x 7,50 € via Ero247 waar ik dus niets van weet..
Juist gebeld met de klantendienst Proximus..die beweren dat ze het kunnen blokkeren maar dat ik dan niet meer per sms parking kan betalen terwijl ik hier gelezen heb dat dit wel kan...kan dit nu of niet?
De klantendienst wees er verschillende keren op dat het eigenlijk mijn eigen domme fout is..terwijl ik niet weet wat ik fout gedaan heb...
Ik weet zelf niet wat Ero247 voor diensten aanbrengt of waar ze voor staan...dat moet toch te vinden zijn...
Proximus zegt zelf dat ze frauduleus zijn maar dan kunnen ze toch zo'n bedrijf hun betalingen weigeren...maar daar krijg je dus geen zinnig antwoord op..dit draait duidelijk om de commissie die Belgacom hiervan opstrijkt..
Maar ondertussen zitten wij met de gebakken peren...
Ik heb dus zin om gewoon het verschil te betalen..maar dan riskeer ik natuurlijk weer moeilijkheden met Belgacom.
Straat zonder einde dus
Ik heb het wel laten blokkeren maar kan dus nu ook niet meer betalend parkeren via SMS.....pfffff
Kunnen we niet iets gezamenlijk doen...hoeveel mensen hebben dit nu niet al voor?!?!?!?
[ Post made via mobile device ]
Juist gebeld met de klantendienst Proximus..die beweren dat ze het kunnen blokkeren maar dat ik dan niet meer per sms parking kan betalen terwijl ik hier gelezen heb dat dit wel kan...kan dit nu of niet?
De klantendienst wees er verschillende keren op dat het eigenlijk mijn eigen domme fout is..terwijl ik niet weet wat ik fout gedaan heb...
Ik weet zelf niet wat Ero247 voor diensten aanbrengt of waar ze voor staan...dat moet toch te vinden zijn...
Proximus zegt zelf dat ze frauduleus zijn maar dan kunnen ze toch zo'n bedrijf hun betalingen weigeren...maar daar krijg je dus geen zinnig antwoord op..dit draait duidelijk om de commissie die Belgacom hiervan opstrijkt..
Maar ondertussen zitten wij met de gebakken peren...
Ik heb dus zin om gewoon het verschil te betalen..maar dan riskeer ik natuurlijk weer moeilijkheden met Belgacom.
Straat zonder einde dus
Ik heb het wel laten blokkeren maar kan dus nu ook niet meer betalend parkeren via SMS.....pfffff
Kunnen we niet iets gezamenlijk doen...hoeveel mensen hebben dit nu niet al voor?!?!?!?
[ Post made via mobile device ]
Hallo Mensen,
Ikzelf en nog iemand die ik ken is kortgeleden slachtoffer van deze Paljas geworden.
Ik ga er nu tijd insteken om die kerel te pakken krijgen.
Wat je intussen moet doen :
-Vooraleerst Mpay adult diensten stopzetten.
-Opletten op een smartphone waar je op klikt, de popup venster zijn klein en soms onduidelijk opgesteld waarbij je bvb op het "kruisje" duwt om iets af te sluiten maar in werkelijkheid zogezegd toestemt met de voorwaarden.
Ero247 kan je geen enkel bewijs leveren op papier van een overeenkomst dus als het tot een rechtzaak komt is die sowieso gewonnen (voor ons dan).
Proximus/Base en andere providers zijn tussenpersoon, zij storten het geld door en willen natuurlijk niet tussenkomen want dan moeten ze uit eigen zak de schuldeiser (Ero247) betalen.
Er bestaat nog geen wetgeving voor maar zulke praktijken zijn NOT DONE en moeten aangepakt worden.
Ik wil hier tijd insteken (en kan dat ook).
Als er genoeg intresse is zou ik van mensen die hieraan willen meedoen info moeten hebben.
-Factuur met daarop de vermeldingen van die betalingen
-Eventueel een "printscreen" van de activatie SMS die ja van Ero247 kreeg
-Kopie van het mailverkeer.
Denk er allemaal eens over, als er genoeg amino is bekijken we wel hoe dit verder moet.
Je kan natuurlijk ook denken "ach het is maar 7,5 Euro of laat maar zitten die 30 Euro.
Maar zulke websites leveren wekelijks DUIZENDEN Euro's op.
Die kerel kan gerust ergens in Duitsland wonen, z'n servertje vanuit NL opzetten en mooi elke dag champagne spuiten en Ferarri rijden !!!!
(Ik heb toevallig iemand in de vriendenkring die een echte Pornosite beheert, iets legaler dan deze praktijden, met veel leukere meisjes op, en die man verdient een veelvoud van wat een minister krijgt....!!!!)
Dus ik hoor het wel als er genoeg intresse is om deze flikflooier aan te pakken.
Grtz
Ikzelf en nog iemand die ik ken is kortgeleden slachtoffer van deze Paljas geworden.
Ik ga er nu tijd insteken om die kerel te pakken krijgen.
Wat je intussen moet doen :
-Vooraleerst Mpay adult diensten stopzetten.
-Opletten op een smartphone waar je op klikt, de popup venster zijn klein en soms onduidelijk opgesteld waarbij je bvb op het "kruisje" duwt om iets af te sluiten maar in werkelijkheid zogezegd toestemt met de voorwaarden.
Ero247 kan je geen enkel bewijs leveren op papier van een overeenkomst dus als het tot een rechtzaak komt is die sowieso gewonnen (voor ons dan).
Proximus/Base en andere providers zijn tussenpersoon, zij storten het geld door en willen natuurlijk niet tussenkomen want dan moeten ze uit eigen zak de schuldeiser (Ero247) betalen.
Er bestaat nog geen wetgeving voor maar zulke praktijken zijn NOT DONE en moeten aangepakt worden.
Ik wil hier tijd insteken (en kan dat ook).
Als er genoeg intresse is zou ik van mensen die hieraan willen meedoen info moeten hebben.
-Factuur met daarop de vermeldingen van die betalingen
-Eventueel een "printscreen" van de activatie SMS die ja van Ero247 kreeg
-Kopie van het mailverkeer.
Denk er allemaal eens over, als er genoeg amino is bekijken we wel hoe dit verder moet.
Je kan natuurlijk ook denken "ach het is maar 7,5 Euro of laat maar zitten die 30 Euro.
Maar zulke websites leveren wekelijks DUIZENDEN Euro's op.
Die kerel kan gerust ergens in Duitsland wonen, z'n servertje vanuit NL opzetten en mooi elke dag champagne spuiten en Ferarri rijden !!!!
(Ik heb toevallig iemand in de vriendenkring die een echte Pornosite beheert, iets legaler dan deze praktijden, met veel leukere meisjes op, en die man verdient een veelvoud van wat een minister krijgt....!!!!)
Dus ik hoor het wel als er genoeg intresse is om deze flikflooier aan te pakken.
Grtz
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik heb het ook vlaggen Had om 17h11 niet eens m'n GSM niet in de hand
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Twitter: https://twitter.com/proximus/status/496240706424684545
Er hangt een computer achter dat telefoonnummer, en je kan je via een menu "afmelden" voor hun diensten.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Berichten: 2490
- Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Nee. Maar wel enkel bij Proximus.
Nog 10 jaar geleden kwam dit enkel bij Proximus voor.
Ik begin echt te vermoeden dat Proximus daar een graantje van meepikt. Of een van de louche medewerkers...
Ik verander regelmatig van provider (heb ook verschillende nummers / Datasims). En wat me opvalt. Elke keer als ik bij Proximus zit, heb ik het vroeg of laat aan mijn been. Als ik op een of ander provider zit, heb ik daar geen last van.
Nog 10 jaar geleden kwam dit enkel bij Proximus voor.
Ik begin echt te vermoeden dat Proximus daar een graantje van meepikt. Of een van de louche medewerkers...
Ik verander regelmatig van provider (heb ook verschillende nummers / Datasims). En wat me opvalt. Elke keer als ik bij Proximus zit, heb ik het vroeg of laat aan mijn been. Als ik op een of ander provider zit, heb ik daar geen last van.
Vandaag (Na lang wachten aan de telefoon) een onderhoud gehad met iemand die ietsje hoger staat dan de gemiddelde call center medewerker bij Proximus.
Mijn verhaal gedaan en ze waren daar erg geïnteresseerd.
Wat mij vooral stoort is dat ik nooit mijn nr heb gegeven aan ero247 maar dat die toch via mijn GSM nummer iets activeren en er een rekening van 7,5 € per week voor naar Proximus sturen.
Ik heb alles al laten blokkeren wat "adult content" betreft en heb hen duidelijk gemaakt dat ik hier wel mee doorga tot ik weet hoe de vork in de steel zit.
De dame aan de telefoon ging mij nog contacteren, ze ging eerst een en ander uitzoekn...
Ben benieuwd, wordt vervolgd....
Mijn verhaal gedaan en ze waren daar erg geïnteresseerd.
Wat mij vooral stoort is dat ik nooit mijn nr heb gegeven aan ero247 maar dat die toch via mijn GSM nummer iets activeren en er een rekening van 7,5 € per week voor naar Proximus sturen.
Ik heb alles al laten blokkeren wat "adult content" betreft en heb hen duidelijk gemaakt dat ik hier wel mee doorga tot ik weet hoe de vork in de steel zit.
De dame aan de telefoon ging mij nog contacteren, ze ging eerst een en ander uitzoekn...
Ben benieuwd, wordt vervolgd....
Ik vind trouwens niet dat wij zelf moeite zouden moeten doen om ons ergens op af te melden als we in eerste instantie ons niet zelf hebben aangemeld.
Ik betaal daarom steeds mijn factuur aan Proximus - het bedrag in kwestie, laat ze maar aanmaningen sturen, rechtsgeldig trekken ze aan het kortste eind.
Ik bezit nu toevallig een iPhone en ALLES wat je daarme doet wordt gelogd, dus ik maak me sterk dat ik het bewijs letterlijk in mijn broekzak heb dat dit buiten mijn wil is gebeurd.
Zo kan iedereen die een website heeft een "call-registery en ID" inbouwen en daarna een factuur sturen naar de provider met daarop de nr's en de bedragen die je wil aanrekenen.
Beetje programmeur is met weinig moeite in staat om je gegevens te achterhalen als je mobiel op internet zit, dat geld trouwens ook voor laptops en vaste PC's, IP adressen zijn erg makkelijk te traceren met de juste software.
Ik betaal daarom steeds mijn factuur aan Proximus - het bedrag in kwestie, laat ze maar aanmaningen sturen, rechtsgeldig trekken ze aan het kortste eind.
Ik bezit nu toevallig een iPhone en ALLES wat je daarme doet wordt gelogd, dus ik maak me sterk dat ik het bewijs letterlijk in mijn broekzak heb dat dit buiten mijn wil is gebeurd.
Zo kan iedereen die een website heeft een "call-registery en ID" inbouwen en daarna een factuur sturen naar de provider met daarop de nr's en de bedragen die je wil aanrekenen.
Beetje programmeur is met weinig moeite in staat om je gegevens te achterhalen als je mobiel op internet zit, dat geld trouwens ook voor laptops en vaste PC's, IP adressen zijn erg makkelijk te traceren met de juste software.
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik ben er al vanaf...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hopelijk ben je inmiddels geen geld kwijt...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Is het niet mogelijk te weigeren met betalen tot ze het voor het gerecht brengen?
Belgacom moet toch ergens zien waar dat IP-adres vandaan komt om te weten dat je niet de persoon bent die het abonnement heeft aangegaan?
Alleja, een mailte met "het abonnement is gestopt" zegt niet veel als je toch je 7 euro kwijt bent aan iets wat je niet deed. Dat verwachten ze net.
Belgacom moet toch ergens zien waar dat IP-adres vandaan komt om te weten dat je niet de persoon bent die het abonnement heeft aangegaan?
Alleja, een mailte met "het abonnement is gestopt" zegt niet veel als je toch je 7 euro kwijt bent aan iets wat je niet deed. Dat verwachten ze net.
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Wat je met een beetje vriendelijkheid allemaal niet bereikt tegenwoordig hé ...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Erg leuk voor jou maar no way dat ik daar ooit mijn adres en bank nr aan geef ...
Sorry maar als je dan binnen een paar maand geplunderd wordt heb je het zelf gezocht.
Die duistere firma heeft dan echt alles van je, naam, adres, tel nummer, bankgegevens....
Ik blijf erbij dat Proximus dit moet oplossen, zonder meer !
[ Post made via mobile device ]
Sorry maar als je dan binnen een paar maand geplunderd wordt heb je het zelf gezocht.
Die duistere firma heeft dan echt alles van je, naam, adres, tel nummer, bankgegevens....
Ik blijf erbij dat Proximus dit moet oplossen, zonder meer !
[ Post made via mobile device ]
Het mailadres bij jiu is wel anders...
Mijn mailverkeer is met : [email protected]...
Vreemd allemaal.
[ Post made via mobile device ]
Mijn mailverkeer is met : [email protected]...
Vreemd allemaal.
[ Post made via mobile device ]
ben blij dat ik jullie forum heb gevonden,
zit met het zelfde probleem over ero247.mobi
Ik heb zelf ervaring in de telecom en heb zelf in callcenter van proximus en mobistar gewerkt op de helpdesk.
Toen ik eind mei me factuur ontving en zag dat er 5 keer 7,50€ op stond van ero247mobi.be , ik stond verbaast want heb daar nooit iets van ontvangen nog aangevraagd , tot heden staan ze nog steeds op mijn factuur ,maar heb het kunnen stop zetten via mail [email protected] (dit is het juist emailadres) .
Ik nam contact met de klantendienst , waar ze me melde dat proximus daar niets kan aan doen enkel een blokkade opzetten maar kon dan geen betaal sms meer sturen voor de lijn. Had een blokkade laten opzetten !!! Verder konden ze me niet helpen enkel kreeg ik nog een nummer en een email adres waar ik moest contact opnemen om deze corrupte zaak te doen stoppen.
IK belde geen antwoord, mailde !!! kreeg alles terug. Toen ik weer een factuur kreeg met die bedragen erop , belde ik terug naar proximus hoe het kwam dat deze bedragen terug aangerekend waren ondanks de blokkade , De blokkade werd niet uitgevoerd omdat het niet om betaal berichten ging. En ik maar denken dat ik safe zat, er werd mij gevraagd of ik al eens gebeld of gemaild had om dat stop te zetten. ja had ik gedaan maar zonder resultaat , toen bleek dat de vorige collega die ik aan de lijn had , mij het verkeerde nummer en email had gegeven. Maar intussen bleef de ero247 verder doen. De dame beloofde mij dat het op de volgende factuur zou verrekend worden. Maar dat hebben ze niet gedaan , ik belde terug met de vraag waarom het niet gecrediteerd werd, kreeg als antwoord dat proximus dit niet terug betaald en daar voor niets tussen zitten. En mij moest wenden tot de firma ero247
Kon het toch niet laten om te zeggen en te vragen met wat ze bezig zijn.
Ik heb een abonnement gelinkt aan een telefoon, kan deze niet stop zetten anders moet ik mij toestel volledig betalen, kan mijn nummer niet wijzigen ,
en er kan geen blokkade opgezet worden... kzou bijna denken dat proximus daar voor iets tussen zit !!!
Ik laat het niet zo en doe de stap naar de ombudsman van telecom , die gaan dat zeker nagaan en de firma heeft een maand tijd om opklaring te geven hoe ze aan mijn nummer zijn gekomen en hoe ze tewerk zijn gegaan, je hebt het recht om op te vragen wanneer en hoe je dit abonnement hebt aangegaan.
Als dat niet help ga ik er mee naar de pers. TIS GENOEG GEWEEST voor al de klanten die met deze plaag geconfronteerd werden en worden
EN DAT EEN PROVIDER ALS PROXIMUS DAAR NIETS KAN AAN DOEN ?????
zit met het zelfde probleem over ero247.mobi
Ik heb zelf ervaring in de telecom en heb zelf in callcenter van proximus en mobistar gewerkt op de helpdesk.
Toen ik eind mei me factuur ontving en zag dat er 5 keer 7,50€ op stond van ero247mobi.be , ik stond verbaast want heb daar nooit iets van ontvangen nog aangevraagd , tot heden staan ze nog steeds op mijn factuur ,maar heb het kunnen stop zetten via mail [email protected] (dit is het juist emailadres) .
Ik nam contact met de klantendienst , waar ze me melde dat proximus daar niets kan aan doen enkel een blokkade opzetten maar kon dan geen betaal sms meer sturen voor de lijn. Had een blokkade laten opzetten !!! Verder konden ze me niet helpen enkel kreeg ik nog een nummer en een email adres waar ik moest contact opnemen om deze corrupte zaak te doen stoppen.
IK belde geen antwoord, mailde !!! kreeg alles terug. Toen ik weer een factuur kreeg met die bedragen erop , belde ik terug naar proximus hoe het kwam dat deze bedragen terug aangerekend waren ondanks de blokkade , De blokkade werd niet uitgevoerd omdat het niet om betaal berichten ging. En ik maar denken dat ik safe zat, er werd mij gevraagd of ik al eens gebeld of gemaild had om dat stop te zetten. ja had ik gedaan maar zonder resultaat , toen bleek dat de vorige collega die ik aan de lijn had , mij het verkeerde nummer en email had gegeven. Maar intussen bleef de ero247 verder doen. De dame beloofde mij dat het op de volgende factuur zou verrekend worden. Maar dat hebben ze niet gedaan , ik belde terug met de vraag waarom het niet gecrediteerd werd, kreeg als antwoord dat proximus dit niet terug betaald en daar voor niets tussen zitten. En mij moest wenden tot de firma ero247
Kon het toch niet laten om te zeggen en te vragen met wat ze bezig zijn.
Ik heb een abonnement gelinkt aan een telefoon, kan deze niet stop zetten anders moet ik mij toestel volledig betalen, kan mijn nummer niet wijzigen ,
en er kan geen blokkade opgezet worden... kzou bijna denken dat proximus daar voor iets tussen zit !!!
Ik laat het niet zo en doe de stap naar de ombudsman van telecom , die gaan dat zeker nagaan en de firma heeft een maand tijd om opklaring te geven hoe ze aan mijn nummer zijn gekomen en hoe ze tewerk zijn gegaan, je hebt het recht om op te vragen wanneer en hoe je dit abonnement hebt aangegaan.
Als dat niet help ga ik er mee naar de pers. TIS GENOEG GEWEEST voor al de klanten die met deze plaag geconfronteerd werden en worden
EN DAT EEN PROVIDER ALS PROXIMUS DAAR NIETS KAN AAN DOEN ?????
beste
Ik weet 100% zeker dat IK geen akkoord heb gegeven,
Ik wil het uur weten van activatie,en op welke manier ??
En nog iets op mijn factuur staan er datums dat ik niet op jullie zogezegde site kan hebben gezeten , dit gaat volgens jullie enkel maar via de provider en ik zat in griekenland daar is mijn internet nooit open geweest enkel via wiffi
dus kan ik niet op de uren die op mijn factuur staan op jullie site gezeten hebben !!!
1 juli zou ik ook volgens jullie op de site hebben gezeten dat kan niet want ik zat toen in het vliegtuig !!!
verklaar dat eens dan ??
Ik laat er het niet bij en zoek het uit tot op de draad, een onderzoek word gestart en de pers word ook nog verwittigd , jullie weten niet met wie jullie bezig zijn , maar ik eis alle aangerekende kosten terug ?
ik download geen ringtones en andere brol op mijn gsm, zit zelf in de telecom sector en weet genoeg wat een problemen daar mee zijn, nog van die klote firma's zoals die van jullie die rijk worden door corruptie en fraude te plegen.
Jullie horen nog van mij
kreeg een mail terug
Goedemiddag,
U heeft zich aangemeld om 03:42:56 uur.
Het kan kloppen dat er verschillende data's op uw factuur staan, het betreft namelijk een dienst waarbij de kosten wekelijks in rekening worden gebracht.
U heeft zich op dinsdag 22-04-2014 aangemeld en er wordt dus wekelijks op dinsdag geïncasseerd. Zo ook op dinsdag 1 juli.
Hiervoor hoeft u het internet niet te gebruiken, dit gebeurd automatisch.
U heeft alleen op dinsdag 22-04-2014 een erotische film bekeken.
ero247.mobi Tue 22 Apr 2014 / 03:48:13 (CEST) Movie Lesje in pijpen: http://mobile.ero247.mobi/nl/movie/play ... u68cdk9lj5
Uit coulance kunnen wij dan ook €82,50 aan u terugstoren.
Hiervoor hebben wij de volgende gegevens van u nodig: Naam, adres en uw IBAN. (Dit ivm een betaling vanuit het buitenland)
Zodra wij deze gegevens van u hebben ontvangen, kan het bedrag binnen twee weken op uw rekening staan.
Met vriendelijke groet / Cordialement,
Mobhelp Belgium
[email protected]
We zullen zien of dat ook zo zal zijn
Verstuurd vanaf mijn iPad
Op 15-aug.-2014 om 11:50 heeft Mobhelp Belgium <[email protected]> het volgende geschreven:
Goedendag,
U heeft zich geabonneerd op 22-04-2014 via de website: ero247.mobi. Dit heeft u middels uw mobiele telefoon gedaan. Op het aanmeldscherm staat duidelijk vermeld wat de wekelijkse kosten zijn met daaronder een ""akkoord"" en ""annuleren"" knop. U heeft vervolgens op de ""akkoord"" knop gedrukt om het abonnement te activeren. U kunt dit zelf nogmaals controleren door met uw telefoon naar eerder genoemde website te gaan.
Zodra u via uw operator een website bezoekt en er wordt vanaf u mobiel gekozen om een ringtone te downloaden, een film te bekijken / downloaden doen wij een check bij de operator. Wij krijgen dan van de operator uw mobiele telefoonnummer retour en de mogelijkheid om na indrukken van akkoord bij u af te rekenen. Dit is volledig transparant met de operator en volgens de regels. Wij hebben dus doorgekregen dat vanaf uw mobiele telefoonnummer op akkoord op de pagina is geklikt.
Aan uw verzoek om de gemaakte kosten terug te storten kunnen wij dan ook niet tegemoetkomen.
De dienst is inmiddels beëindigd.
Met vriendelijke groet / Cordialement,
Mobhelp Belgium
[email protected]
[ Post made via mobile device ]
Ik weet 100% zeker dat IK geen akkoord heb gegeven,
Ik wil het uur weten van activatie,en op welke manier ??
En nog iets op mijn factuur staan er datums dat ik niet op jullie zogezegde site kan hebben gezeten , dit gaat volgens jullie enkel maar via de provider en ik zat in griekenland daar is mijn internet nooit open geweest enkel via wiffi
dus kan ik niet op de uren die op mijn factuur staan op jullie site gezeten hebben !!!
1 juli zou ik ook volgens jullie op de site hebben gezeten dat kan niet want ik zat toen in het vliegtuig !!!
verklaar dat eens dan ??
Ik laat er het niet bij en zoek het uit tot op de draad, een onderzoek word gestart en de pers word ook nog verwittigd , jullie weten niet met wie jullie bezig zijn , maar ik eis alle aangerekende kosten terug ?
ik download geen ringtones en andere brol op mijn gsm, zit zelf in de telecom sector en weet genoeg wat een problemen daar mee zijn, nog van die klote firma's zoals die van jullie die rijk worden door corruptie en fraude te plegen.
Jullie horen nog van mij
kreeg een mail terug
Goedemiddag,
U heeft zich aangemeld om 03:42:56 uur.
Het kan kloppen dat er verschillende data's op uw factuur staan, het betreft namelijk een dienst waarbij de kosten wekelijks in rekening worden gebracht.
U heeft zich op dinsdag 22-04-2014 aangemeld en er wordt dus wekelijks op dinsdag geïncasseerd. Zo ook op dinsdag 1 juli.
Hiervoor hoeft u het internet niet te gebruiken, dit gebeurd automatisch.
U heeft alleen op dinsdag 22-04-2014 een erotische film bekeken.
ero247.mobi Tue 22 Apr 2014 / 03:48:13 (CEST) Movie Lesje in pijpen: http://mobile.ero247.mobi/nl/movie/play ... u68cdk9lj5
Uit coulance kunnen wij dan ook €82,50 aan u terugstoren.
Hiervoor hebben wij de volgende gegevens van u nodig: Naam, adres en uw IBAN. (Dit ivm een betaling vanuit het buitenland)
Zodra wij deze gegevens van u hebben ontvangen, kan het bedrag binnen twee weken op uw rekening staan.
Met vriendelijke groet / Cordialement,
Mobhelp Belgium
[email protected]
We zullen zien of dat ook zo zal zijn
Verstuurd vanaf mijn iPad
Op 15-aug.-2014 om 11:50 heeft Mobhelp Belgium <[email protected]> het volgende geschreven:
Goedendag,
U heeft zich geabonneerd op 22-04-2014 via de website: ero247.mobi. Dit heeft u middels uw mobiele telefoon gedaan. Op het aanmeldscherm staat duidelijk vermeld wat de wekelijkse kosten zijn met daaronder een ""akkoord"" en ""annuleren"" knop. U heeft vervolgens op de ""akkoord"" knop gedrukt om het abonnement te activeren. U kunt dit zelf nogmaals controleren door met uw telefoon naar eerder genoemde website te gaan.
Zodra u via uw operator een website bezoekt en er wordt vanaf u mobiel gekozen om een ringtone te downloaden, een film te bekijken / downloaden doen wij een check bij de operator. Wij krijgen dan van de operator uw mobiele telefoonnummer retour en de mogelijkheid om na indrukken van akkoord bij u af te rekenen. Dit is volledig transparant met de operator en volgens de regels. Wij hebben dus doorgekregen dat vanaf uw mobiele telefoonnummer op akkoord op de pagina is geklikt.
Aan uw verzoek om de gemaakte kosten terug te storten kunnen wij dan ook niet tegemoetkomen.
De dienst is inmiddels beëindigd.
Met vriendelijke groet / Cordialement,
Mobhelp Belgium
[email protected]
[ Post made via mobile device ]
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 29 keer
Niet aarzelen: ga naar het dichtsbijzijnde politiekantoor en dien formeel klacht in, zodat het parket een onderzoek kan starten. Zonder formele klacht geen onderzoek, en kunnen die schoften rustig verder doen. Hoe meer mensen klacht indienen, hoe beter.
Wil je echt geen politieman onder ogen komen, vul dan tenminste een aangifte in via ecops.be.
Wil je echt geen politieman onder ogen komen, vul dan tenminste een aangifte in via ecops.be.
Mijn zaak hierover gaat ook verder..
Op dit moment gaat er via een advocaat een procedure waarin Proximus moet uitleggen op welke manier ero247 factureert aan hen en op welke grond zij dan geld mogen incasseren van hun klanten.
Maw... How the fcuk komt ero247 aan gsm nummers van mensen die gewoon surfen, en hoe weten ze dan welke provider bij welk nr hoort ? Dat valt onder de privacywetgeving !
En sterker nog waar halen die providers dan het recht om dit zonder vragen door te rekenen ?
Ik heb van Proximus al het aanbod gekregen dat ze alles terug betalen in de vorm van een commerciele geste maar heb bedankt.
Ik heb ze ook per aangetekend schrijven laten weten dat als mijn abonnement wordt stopgezet, omdat ze me kwijt zouden willen, er een dwangsom aanhangt voor elke dag dat ik niet bereikbaar ben met mij nr....
Ze zijn zelf begonnen , nu zitten ze maar op de blaren...
En ik ga door tot het opgelost is...
Wordt vervolgd...
[ Post made via mobile device ]
Op dit moment gaat er via een advocaat een procedure waarin Proximus moet uitleggen op welke manier ero247 factureert aan hen en op welke grond zij dan geld mogen incasseren van hun klanten.
Maw... How the fcuk komt ero247 aan gsm nummers van mensen die gewoon surfen, en hoe weten ze dan welke provider bij welk nr hoort ? Dat valt onder de privacywetgeving !
En sterker nog waar halen die providers dan het recht om dit zonder vragen door te rekenen ?
Ik heb van Proximus al het aanbod gekregen dat ze alles terug betalen in de vorm van een commerciele geste maar heb bedankt.
Ik heb ze ook per aangetekend schrijven laten weten dat als mijn abonnement wordt stopgezet, omdat ze me kwijt zouden willen, er een dwangsom aanhangt voor elke dag dat ik niet bereikbaar ben met mij nr....
Ze zijn zelf begonnen , nu zitten ze maar op de blaren...
En ik ga door tot het opgelost is...
Wordt vervolgd...
[ Post made via mobile device ]
Nog voor veronica :
GEEF NOOIT JE BANKGEGEVENS AAN DIE OPLICHTERS ....
Dan hebben ze jouw tel nummer, adres, rek nummer enz
Stel je maar eens voor wat een beetje hacker daarmee kan uitrichten.
Als ze je cht willen terugbetalen, regelen ze dat maar net zoals ze je geld afhandig hebben gemaakt,via de provider !
[ Post made via mobile device ]
GEEF NOOIT JE BANKGEGEVENS AAN DIE OPLICHTERS ....
Dan hebben ze jouw tel nummer, adres, rek nummer enz
Stel je maar eens voor wat een beetje hacker daarmee kan uitrichten.
Als ze je cht willen terugbetalen, regelen ze dat maar net zoals ze je geld afhandig hebben gemaakt,via de provider !
[ Post made via mobile device ]
-
- Pro Member
- Berichten: 261
- Lid geworden op: 20 dec 2008, 20:44
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 34 keer
Dat is poepsimpel. De grote meerderheid heeft ooit ergens zijn nummer in een advertentie staan. De iets voorzichtigeren zijn misschien lid van een sportclub of geven les. Een voorbeeld waar de werkgever dat soort gegevens publiceert. En de meesten hebben ooit gesolliciteerd.wally schreef:Maw... How the fcuk komt ero247 aan gsm nummers van mensen die gewoon surfen, en hoe weten ze dan welke provider bij welk nr hoort ? Dat valt onder de privacywetgeving !
Bedrijven als Odori Tech kopen gewoon lijsten met nummers, of proberen alle nummers. Errors kosten niks.
Te weten komen wie de provider is, is nog simpeler. Gewoon vragen aan 't netwerk, want dat weet wie de rekening moet krijgen. Logisch toch?
Odori Tech is waarschijnlijk ook alleen een leeg omhulsel. Op het zelfde adres zitten meerdere "corporate service" bedrijven. Het is trouwens ook niet echt aan Proxi om op te treden, maar aan de payment processor. En die doet misschien niks omdat er een lopend onderzoek is. Proxi en M* mogen ook niet zomaar nummers die behandeld worden door die payment processor blokkeren, tenzij die daarmee akkoord is.
Neem die commerciële geste en laat het procederen maar aan anderen over. Dit gaat al in minstens drie landen (Cyprus, UK en Nederland) door en dat gaat geld kosten. Heel veel geld.
OT Ook uCoZ zit op 't zelfde adres
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik heb het eens nagevraagd bij onze technische man bij Proximus/Belgacom.
Het is wel degelijk mogelijk om "enkel" deze "adult" abonnementen te verbieden op een oproepnummer. De "dienst" die dan geactiveerd moet worden is "adult barring". Dan kan alles wat onder die noemer "adult" valt dus niet meer geactiveerd worden op je SIMkaart.
Er is dan ook nog een "Premium barring", wat daar juist onder zit weet ik niet exact, ik denk dat dat dan een mengelmoes moet zijn van "spelletjes" maar ook van SMS-parkeren, of SMS-betalen van de lijn.
Het is wel degelijk mogelijk om "enkel" deze "adult" abonnementen te verbieden op een oproepnummer. De "dienst" die dan geactiveerd moet worden is "adult barring". Dan kan alles wat onder die noemer "adult" valt dus niet meer geactiveerd worden op je SIMkaart.
Er is dan ook nog een "Premium barring", wat daar juist onder zit weet ik niet exact, ik denk dat dat dan een mengelmoes moet zijn van "spelletjes" maar ook van SMS-parkeren, of SMS-betalen van de lijn.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Hey,
heb net hetzelfde voor gehad!! Na 20 telefoontjes naar de klantendienst, eindelijk het juiste nummer gekregen om deze malafide abonnementen op te zeggen:
02/8807895... Dus iedereen met dit probleem bellen naar dit nummer. Enkel in het Frans of Engels wordt je verder geholpen. Maar zolang Belgacom/Proximus hier centen aan verdiend zullen ze hun klanten niet zo gauw helpen!! Jammer!!
heb net hetzelfde voor gehad!! Na 20 telefoontjes naar de klantendienst, eindelijk het juiste nummer gekregen om deze malafide abonnementen op te zeggen:
02/8807895... Dus iedereen met dit probleem bellen naar dit nummer. Enkel in het Frans of Engels wordt je verder geholpen. Maar zolang Belgacom/Proximus hier centen aan verdiend zullen ze hun klanten niet zo gauw helpen!! Jammer!!
-
- Pro Member
- Berichten: 281
- Lid geworden op: 29 mei 2008, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 13 keer
het lijkt mij een koppeling met je sim waarbij je die adult nrs niet kunt gebruiken, dan is het ook logisch dat een link gekoppeld met de sim ook onmogelijk is.
De vraag is hoe de activatie precies gebeurt?
klik je op een linkt en word er op de achtergrond een activatie sms gestuurd.
of word de linkt gelegd tussen het moment van de linkt met het ip adres en dus het telefoonnr
bij 1 kan de sms niet verstuurd worden om dat die adult geblokkeerd is, bij 2 is het een totaal andere zaak.
het is een feit dat veel GRATIS dingen en Download links niet zijn wat je denkt,
Voobeeld je ziet het content wat je wil downloaden een grote download link ernaast dus zonder de goed te kijken klik je er op klikt een paar keer door zonder op te letten, en dan kom je erachter dat je iets totaal anders gedownload hebt.
ga je dan terug naar waar je het content staat staat er ergens in het klein klik hier voor download, wat je eerst niet gezien hebt.
het gratis content word door de de andere gesponsord als mensen het verkeerde klikken .
Deze praktijk zie je steeds meer op duiken.
ofwel een een grafische link die eruit ziet als een popup incl het rode kruisje, dus je denkt met het kruisje het weg te klikken maar je klikt dan juist het content open.
hoe voorkom je dit: Door met je muis boven de link te gaan staan dan zie je links onder de werkelijke link naar waar je naar toe zou gaan, en vertrouw je het niet klik er niet op, dus boven een rood kruisje gaan staan mag nooit een link verwijzing laten zien, zo ja is het geen kruisje.
hetzelfde voor persoonlijke gegevens telefoon nrs email adressen ed zet die als grafisch plaatje op je site en niet als text.
robots zoeken websites af op private gegevens als het grafisch erop staat ziet de robot dat niet,
voor de echte mens is er geen verschil tussen een email adres in text of grafisch, hooguit dag je grafische text niet kan selecteren kopiëren en plakken, dat je
het handmatig moet overtikken indien je nodig hebt.
De vraag is hoe de activatie precies gebeurt?
klik je op een linkt en word er op de achtergrond een activatie sms gestuurd.
of word de linkt gelegd tussen het moment van de linkt met het ip adres en dus het telefoonnr
bij 1 kan de sms niet verstuurd worden om dat die adult geblokkeerd is, bij 2 is het een totaal andere zaak.
het is een feit dat veel GRATIS dingen en Download links niet zijn wat je denkt,
Voobeeld je ziet het content wat je wil downloaden een grote download link ernaast dus zonder de goed te kijken klik je er op klikt een paar keer door zonder op te letten, en dan kom je erachter dat je iets totaal anders gedownload hebt.
ga je dan terug naar waar je het content staat staat er ergens in het klein klik hier voor download, wat je eerst niet gezien hebt.
het gratis content word door de de andere gesponsord als mensen het verkeerde klikken .
Deze praktijk zie je steeds meer op duiken.
ofwel een een grafische link die eruit ziet als een popup incl het rode kruisje, dus je denkt met het kruisje het weg te klikken maar je klikt dan juist het content open.
hoe voorkom je dit: Door met je muis boven de link te gaan staan dan zie je links onder de werkelijke link naar waar je naar toe zou gaan, en vertrouw je het niet klik er niet op, dus boven een rood kruisje gaan staan mag nooit een link verwijzing laten zien, zo ja is het geen kruisje.
hetzelfde voor persoonlijke gegevens telefoon nrs email adressen ed zet die als grafisch plaatje op je site en niet als text.
robots zoeken websites af op private gegevens als het grafisch erop staat ziet de robot dat niet,
voor de echte mens is er geen verschil tussen een email adres in text of grafisch, hooguit dag je grafische text niet kan selecteren kopiëren en plakken, dat je
het handmatig moet overtikken indien je nodig hebt.
Voor al uw vragen op RF en PA gebied. Intergratie van Multimedia toepassingen in binnen en buitenland.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dank zij de uitleg hierboven door veronica, is het nu toch duidelijk hoe het gebeurt:
- Als je dan op "Akoord" klikt wordt je abonnement (en de afrekening) gestart.
- Heel waarschijnlijk laten gebruikers zich misleiden, en denken dat het veilig is, zolang je uw gegevens en/of telefoonnummer nog niet hebt moeten invoeren, of denken dat ze het proces nog kunnen afbreken zolang er niets definitiefs bevestigd is.
Er is dus een blijkbaar mogelijkheid van dergelijke websites, om aan de hand van jouw IP (wat hebben ze anders) jouw mobiel nummer op te vragen???
Als je een App downloadt, dan weet je op voorhand welke data je prijsgeeft aan de App (zoals GSM nummer), bij dit is gewoon een mobiele webiste!
En weten bij welke provider je zit: dat kan ook on-line opgevraagd worden (http://www.crdc.be)
In het geval van ero247.mobi gaat het niet om het bellen van dure betaalnummers, of het sms'sen naar speciale nummers, maar gewoon bij mobiel te surfen op hun website?
Is toch zoals sms parkeren?
- met mijn Mobile Vikings nummer kan ik wel sms parkeren, maar alleen de sms'sen komen van mijn belkrediet. Het parkeergeld zelf wordt maandelijks gefactureerd
- als je met een Proximus nummer sms parkeert, worden zowel de sms'sen als het parkeergeld door Proximus geïnd.
- Blijkbaar kan zo'n website, terwijl je nog op hun pagina bezig bent, in de achtergrond het telefoonnummer opvragen bij Proximus.ero247.mobi schreef:Zodra u via uw operator een website bezoekt en er wordt vanaf u mobiel gekozen om een ringtone te downloaden, een film te bekijken / downloaden doen wij een check bij de operator. Wij krijgen dan van de operator uw mobiele telefoonnummer retour en de mogelijkheid om na indrukken van akkoord bij u af te rekenen. Dit is volledig transparant met de operator en volgens de regels. Wij hebben dus doorgekregen dat vanaf uw mobiele telefoonnummer op akkoord op de pagina is geklikt.
- Als je dan op "Akoord" klikt wordt je abonnement (en de afrekening) gestart.
- Heel waarschijnlijk laten gebruikers zich misleiden, en denken dat het veilig is, zolang je uw gegevens en/of telefoonnummer nog niet hebt moeten invoeren, of denken dat ze het proces nog kunnen afbreken zolang er niets definitiefs bevestigd is.
Er is dus een blijkbaar mogelijkheid van dergelijke websites, om aan de hand van jouw IP (wat hebben ze anders) jouw mobiel nummer op te vragen???
Als je een App downloadt, dan weet je op voorhand welke data je prijsgeeft aan de App (zoals GSM nummer), bij dit is gewoon een mobiele webiste!
Zo werkt het dus niet: ze krijgen gewoon je mobiel nummer van Proximus.cyrano schreef:Dat is poepsimpel. De grote meerderheid heeft ooit ergens zijn nummer in een advertentie staan.wally schreef:Maw... How the fcuk komt ero247 aan gsm nummers van mensen die gewoon surfen, en hoe weten ze dan welke provider bij welk nr hoort ? Dat valt onder de privacywetgeving !
En weten bij welke provider je zit: dat kan ook on-line opgevraagd worden (http://www.crdc.be)
Ik denk dat de diensten als "Adult barring" en Premium barring" hier niets mee te maken hebben. Deze diensten verhinderen dat je belt of sms's naar nummers voor "adult content" of "premuim services" (090x-nummers).selder schreef:Ik heb het eens nagevraagd bij onze technische man bij Proximus/Belgacom.
Het is wel degelijk mogelijk om "enkel" deze "adult" abonnementen te verbieden op een oproepnummer. De "dienst" die dan geactiveerd moet worden is "adult barring". Dan kan alles wat onder die noemer "adult" valt dus niet meer geactiveerd worden op je SIMkaart.
In het geval van ero247.mobi gaat het niet om het bellen van dure betaalnummers, of het sms'sen naar speciale nummers, maar gewoon bij mobiel te surfen op hun website?
Misschien is dat enkel mogelijk bij Proximus?tb0ne schreef:Blijft toch raar dat het alleen bij Proximus lijkt te gebeuren...
Is toch zoals sms parkeren?
- met mijn Mobile Vikings nummer kan ik wel sms parkeren, maar alleen de sms'sen komen van mijn belkrediet. Het parkeergeld zelf wordt maandelijks gefactureerd
- als je met een Proximus nummer sms parkeert, worden zowel de sms'sen als het parkeergeld door Proximus geïnd.
Hopelijk was het de moeite waardveronica schreef:U heeft alleen op dinsdag 22-04-2014 een erotische film bekeken.
ero247.mobi Tue 22 Apr 2014 / 03:48:13 (CEST) Movie Lesje in pijpen: http://mobile.ero247.mobi/nl/movie/play ... u68cdk9lj5
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Heb juist 26 minuten gebeld met Proximus zonder enig resultaat...
Ze kennen het probleem maar weten niet wat doen en weten ook niet wie erachter zit...
Ze hebben wel nog een bijkomende blokkage gezet om zeker geen ongewenste afhoudingen meer te krijgen...ook raar want 2 weken geleden hadden ze al alles geblokkeerd maar deze dame zou dus nog een bijkomende blokkage gezet hebben...wat dat ook moge zijn
Zij factureren alleen maar door en krijgen volgens hen geen commissie hiervoor
De enige raad die ik gekregen heb is een klacht neerleggen bij de politie...maar tegen wie???? Heb enkel een naam van een site, geen adres..niets!!
En natuurlijk raden ze aan om het volledige bedrag te storten...dat ben ik dus niet van plan...ik vind, als klant kunnen/moeten zij ons toch beter kunnen helpen dan dit...
Wat het nr 02/8807895 betreft...ik heb daar naar gebeld maar dat lijkt mij iets heel raar...die persoon aan de telefoon kon mij zeker niet verder helpen en hoorde het in Keulen donderen...
Het is echt een straat zonder einde
Ze kennen het probleem maar weten niet wat doen en weten ook niet wie erachter zit...
Ze hebben wel nog een bijkomende blokkage gezet om zeker geen ongewenste afhoudingen meer te krijgen...ook raar want 2 weken geleden hadden ze al alles geblokkeerd maar deze dame zou dus nog een bijkomende blokkage gezet hebben...wat dat ook moge zijn
Zij factureren alleen maar door en krijgen volgens hen geen commissie hiervoor
De enige raad die ik gekregen heb is een klacht neerleggen bij de politie...maar tegen wie???? Heb enkel een naam van een site, geen adres..niets!!
En natuurlijk raden ze aan om het volledige bedrag te storten...dat ben ik dus niet van plan...ik vind, als klant kunnen/moeten zij ons toch beter kunnen helpen dan dit...
Wat het nr 02/8807895 betreft...ik heb daar naar gebeld maar dat lijkt mij iets heel raar...die persoon aan de telefoon kon mij zeker niet verder helpen en hoorde het in Keulen donderen...
Het is echt een straat zonder einde
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Odori Tech, Dimonikou 5, 6016 te Larnarca, Cyprus.Kaiman schreef:De enige raad die ik gekregen heb is een klacht neerleggen bij de politie...maar tegen wie???? Heb enkel een naam van een site, geen adres..niets!!
E-mailadres: [email protected]
http://mobile.ero247.mobi/nl/index/spec ... tngdcs23k7
Gezien de vele klachten zou Belgacom onmiddellijk moeten stoppen om diensten aan te beiden als "partner" van deze louche firma!
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Beste mensen
Er toch wat mensen last van ero247, een pornosite waarop je je met 1 misklik op abonneert en 7,5euro per week!!
Echte afzetters en dit willen wij natuurlijk niet betalen. Na eventjes zoeken heb ik de oplossing, die nog niet op het internet te vinden is.
Dus ik hoop deze post op de voorpagina van Google te krijgen zodat iedereen dit probleem kan oplossen.
DE OPLOSSING
Wat moet je doen:
1) Zet je computer aan!
2) Ga naar ero247.mobi
3) Zeg dat je 18 of ouder bent
4) Ga naar log in
5) Klik op 'wachtwoord vergeten'
6) Type je nummer in en klik op 'verstuur' ==> nu krijg je een nummer met je wachtwoord
7) Log in op de site van ero247
8 ) Ga helemaal naar onder op de pagina en klik op 'CONTACT & AFMELDEN'
9) Klik bij je provider op afmelden, uw abonnement zal nu afgemeld zijn
Voila, dit is hem!
MAKE THIS POST FAMOUS
Tags: ero 247 oplossing, stop, vals, afzetters, abonnementenstop, afzetters, betalen, ero 247 mobi
Mod Edit - verplaatst naar bestaande topic & dubbele post verwijderd
Er toch wat mensen last van ero247, een pornosite waarop je je met 1 misklik op abonneert en 7,5euro per week!!
Echte afzetters en dit willen wij natuurlijk niet betalen. Na eventjes zoeken heb ik de oplossing, die nog niet op het internet te vinden is.
Dus ik hoop deze post op de voorpagina van Google te krijgen zodat iedereen dit probleem kan oplossen.
DE OPLOSSING
Wat moet je doen:
1) Zet je computer aan!
2) Ga naar ero247.mobi
3) Zeg dat je 18 of ouder bent
4) Ga naar log in
5) Klik op 'wachtwoord vergeten'
6) Type je nummer in en klik op 'verstuur' ==> nu krijg je een nummer met je wachtwoord
7) Log in op de site van ero247
8 ) Ga helemaal naar onder op de pagina en klik op 'CONTACT & AFMELDEN'
9) Klik bij je provider op afmelden, uw abonnement zal nu afgemeld zijn
Voila, dit is hem!
MAKE THIS POST FAMOUS
Tags: ero 247 oplossing, stop, vals, afzetters, abonnementenstop, afzetters, betalen, ero 247 mobi
Mod Edit - verplaatst naar bestaande topic & dubbele post verwijderd
Met je laptop, niet met je gsm... Trouwens, de providers kunnen hier NIETS aan doen.
Geen terugbetalingen/tegoedbonnen, NIETS! Dit is pure malladie, afzetters, die miljoenen verdienen.
Je kunt er gewoon weg niets tegen doen, wat je verloren hebt ben je kwijt. Stopzetten is de enige oplossing
Geen terugbetalingen/tegoedbonnen, NIETS! Dit is pure malladie, afzetters, die miljoenen verdienen.
Je kunt er gewoon weg niets tegen doen, wat je verloren hebt ben je kwijt. Stopzetten is de enige oplossing
-
- Elite Poster
- Berichten: 5295
- Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Welk beveiligingslek gebruiken deze scammers zodat je in één click een duur abbo aangesmeerd kan hebben ?