Online bestel ik de simkaart, deze activeer ik 21 juli en herlaad ik ook.
Dan doe ik online de nummeroverdracht.
Gisteren was er nog steeds geen signaal weggevallen op de simkaart van Proximus dus bel ik naar Mobistar.
Daar zeggen ze dat er iets fout is gelopen en dat ze de overdracht dus opnieuw moesten doen.
10 min later krijg ik een sms op de Proximus simkaart met de melding dat de overdracht is begonnen.
Signaal valt weg en met de Mobistar simkaart kan ik bellen en sms'en met mijn overgedragen nummer.
Tot daar alles goed, maar eens ik op internet wil is komt er niets.
APN staat op mworld.be (iphone.mobistar en iew.be werken enkel bij een abbo werd mij verteld)
Daarnet opnieuw naar de klantendienst gebeld en hun uitleg: "De overdracht kan 48u duren"
Dus met Proximus kan ik nu niets meer en met Mobistar enkel bellen en sms'en?
Waarom wachten ze dan niet tot alles in 1 keer kan overgezet worden?


Is Mobistar verplicht tot enige vorm van compensatie? (volgens de telecomwet moet het wisselen van provider met nummerbehoud in 1 dag gebeuren)