En inderdaad niet te activeren voor deze datum.Beschikbaar vanaf 25/07
Dus vandaag big day. Om de kans te verhogen dat alles vlot werkt zonder de eventuele ongemakken probeer ik het abonnement via de decoder te activeren.
Nada. De jupiler league staat er tussen maar ik kan enkel de championsleague bestellen (11+).
Het ideale scenario kan ik dus al vergeten. Mooi dan maar via "mijn scarlet". Daar is belgacom 11+ verdwenen. Ka ik kan geen championsleague meer bestellen, niet dat ik dat wil maar bon.
Belgacom 11 staat daar mooi te blinken maar :
Dus : Het is pas beschikbaar/bestelbaar vanaf vandaag, de dag dat de competitie start MAAR het zal maar actief worden binnen 3 weken.Belgacom 11 brengt de volledige Jupiler Pro League op het scherm, voor slechts 9,95 € per maand.
Opgelet: Indien U nu bestelt zal deze optie pas actief worden vanaf: 14/08/2014
Iets zegt mij dat dit niet kan kloppen. Zo klunzig kan een commercieel bedrijf gewoon niet zijn had normaal gezien mijn eerste reactie geweest. Met mijn recente ervaring met het stopzetten van een decoder ben ik daar niet zo zeker meer van. Dus ik besluit de helpdesk te bellen.
02...
Aan de andere kant nam een man op die klonk alsof ik hem wakker belde na een zwaar nachtje stappen. Hij was bijna vergeten de gebruikelijke "ideniteitscontrole" te doen. Pas nadat ik mijn email en gsm gesommeerd had vroeg hij er om... mijn vertrouwen in de goede afloop werd er niet echt beter op. Terwijl ik het probleem uitleg meen ik aan de andere kant "Hodor! Hodor!" te verstaan. Blijkt dat dit gewoon zo is dus pas binnen 3 weken actief.
Niet nodig!
0800 dan maar, om een "dienst" aan te kopen mag/kan ik daar wel terecht?
Een iets snuggerdere klinkende dame die het probleem snapt maar bevestigd waarna ze mij doorverwijst naar de 02
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Dit kan toch niet echt zijn? Zo klunzig kunnen ze die lancering toch niet verkwanselen of wel?
Net zoals bij het probleem om die decoder opgezegd te krijgen, die ook effectief niet meer te betalen en tot slot de verloren gegane hd kanalen terug te krijgen is het vast een kwestie van die zeldzame bekwame medewerker aan de lijn te krijgen.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Of weer een bevestiging dat non service/aanbod illegaal kijken stimuleert?