Tja, en ik stoor me dan aan het feit dat telenet digicorders geen engelse setting hebben
Geen engelse stand bij toestellen betekent bij mij normaal gezien retour en geld terug wegens onzichtbaar mankement.
Ik kan het er al van krijgen dat ik depannages moet doen van ne windows die ni int engels staat, en al helemaal als het een server is. Als ns DNS of AD configuraties moeten instellen op ne nederlandse win2008? Plezant ze... Vind je geen manuals van opt internet natuurlijk, laat staan nederlandse foutmeldingen moeten ontcijferen. Anders is da copypaste google.
Trouwens...
Wij doen meetings e.d. ook vaak int engels. Engels is nu eenmaal de taal van de wetenschap, van IT, van ...; plus, in Belgie is het vaak het eerlijkst om het in het Engels te doen, dan kan je van iedereen eisen dat ze het in een taal doen die niet hun moedertaal is, veel makkelijker uitgelegd dan altijd Frans te moeten praten voor de walen die geen Vlaams kunnen, of omgekeerd.
Ze zouden de rand van Brussel beter ook int Engels bedienen, dan is niemand content, en dus iedereen gelijk
[
Post made via mobile device ]