![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Afbeelding](http://202.67.224.137/pdimage/74/2195974_nanom5.jpg)
Er zijn er op YouTube te vinden, bv.:MClaeys schreef:Review met video graag, ik ben hier wel curieus naar. Wel ongelofelijk duur
True. Al kan je dat binnen enkele jaren over zowat alles zeggen, denk ik? The "internet of things" zit er echt wel aan te komen, het zal niet lang duren eer ge uw wasmachine remote bestuurt, of de garagedeur opent via de smartphone. We gaan er maar even van uit dat Nest zijn zaak op orde heeft, het zou nl. ook best rampzalig voor hun businessmodel wezen mocht dat niet zo zijn...solid-killer schreef:Dat wordt nog lachen als hackers daar exploits op vindenwel nogal duur voor een rookdetector vind ik.
Dinsdagavond rond 22u op Coolblue in Belgie... vanmorgend om 9u30 had ik hem... een zwarte dus.MichelLoyen schreef:@r2504: waar heb je hem besteld? Welke kleur? Ik heb gisteren de witte bij coolblue besteld maar die wordt als het goed is pas morgen geleverd.
Als ge ooit wa echt wil doen komde maar is nekeer afbombas schreef:Ik heb ook een nieuw speelgoedje.
Was altijd al geinteresseerd in de rc wereld en meer bepaald het vliegen.
En nu kan ik eens proberen of het wel mijn ding is. Ok het is niet "the real stuff" maar het komt in de buurt.
Leuke bezigheid, zo een simulator, bij het lekkere weer van de laatste dagen.
He Opus, ervaring met RC?Opus schreef:Als ge ooit wa echt wil doen komde maar is nekeer afbombas schreef:Ik heb ook een nieuw speelgoedje.
En nu kan ik eens proberen of het wel mijn ding is. Ok het is niet "the real stuff" maar het komt in de buurt.
Is dat niet wat vreemd om gewoon direct met de sim te beginnen zonder enige hands-on ervaring ? Zeker omdat de meesten dan simmen met hun eigen transmitter en flight models van hun modellen. Of is de RC7 controller ook als echte transmitter bruikbaar ?bombas schreef:Ik heb ook een nieuw speelgoedje.
Het lijkt mij net handig dat je met simmen kan crashen zonder dat je brokken maaktTomby schreef:Is dat niet wat vreemd om gewoon direct met de sim te beginnen zonder enige hands-on ervaring ?
Mij was het vooral te doen om eens te checken of dit al dan niet een hobby voor mij zou wezen. Het lijkt mij toch een eerder dure hobby om zo maar in het wilde weg iets aan te schaffen en bij de eerste vlucht de nieuwe aankoop te laten crashen.Tomby schreef:Is dat niet wat vreemd om gewoon direct met de sim te beginnen zonder enige hands-on ervaring ?
Hoe ver zou 2 van deze PtP een stabiele verbinding leggen?krisken schreef:Vandaag is de Ubiquiti NanoStation M5 toegekomen