Bhaalu : de toekomst van televisiekijken

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Maar ondertussen horen we niets meer van het proces tussen Bhaalu en de andere spelers ?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

De rechtszaak tussen de Vlaamse mediahuizen en Right Brain Interface over de onlinevideorecorderdienst Bhaalu wordt over het gerechtelijk verlof getild. De Antwerpse handelsrechter wil twee lopende expertise-onderzoeken afwachten. Dat werd donderdag vernomen bij de persmagistraat.
De mediagroepen Medialaan (VTM, 2BE, Vitaya), SBS (Vier, Vijf) en VRT (Eén, Canvas) willen Bhaalu laten verbieden omdat je er onbeperkt programma's mee kunt opnemen en ze tot 90 dagen na de uitzenddatum kunt bekijken, wat volgens hen een schending van hun auteursrecht uitmaakt.

Right Brain Interface, het bedrijf achter Bhaalu, maakt zich sterk dat zijn dienst legaal is. Ze beroepen zich daarbij op het recht van de consument op een thuiskopie.

De zaak kwam vandaag opnieuw voor bij de Antwerpse rechtbank van koophandel, maar werd verplaatst naar eind september. "Er zijn twee expertise-onderzoeken lopende. Een gelast door het hof van beroep en een ander gelast door de Vlaamse Regulator voor de Media", zegt persmagistraat Frank Vennekens. "Er zal gekeken worden naar de techniciteit van het Bhaalu-systeem, zoals hoe de opslag precies plaatsvindt."

Het onderzoek is volgens Vennekens binnenkort afgerond, waarna de procespartijen nog conclusies uitwisselen. Op 30 september vinden de pleidooien plaats.
(Bron: DeRedactie.be)
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

bartman schreef:Ik vind niet meteen de pagina op hun website waar je je telenet login kan doorgeven voor bewijs.
Dat werkt niet meer.

Nu moet je inloggen -> instellingen -> opname opties -> klikken op een nieuw PDF document uploaden of mailen naar het mailadres dat daar staat.

Pas op, dat duurt blijkbaar een hele poos voor ze dat in orde krijgen. Dus mensen die al 9 van de 10 dagen wachten hebben pech, die hun opnames stoppen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Slafes schreef:Pas op, dat duurt blijkbaar een hele poos voor ze dat in orde krijgen.
Volgens mij is het automatisch... ik uploade m'n PDF en onmiddelijk stond er over welke periode die ging.

Het lijkt me dat het achterliggend process de PDF scanned op de date range.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Moh... Grrrr. Bij mij staat er gewoon: Actuele status:

We hebben een bewijs van TV-abonnement binnen gekregen, dewelke momenteel verwerkt wordt door ons team.

Zal het nog eens opnieuw uploaden.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Gisteren nogmaals een andere factuur geupload, en nog steeds dezelfde melding. Zal maar eens naar de helpdesk mailen denk ik...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://www.dvbshop.net/Digital-Devices- ... erktuner_1
dual DVB-C tuner

http://www.dvbshop.net/Digital-Devices- ... erktuner_1
Quad DVB-C tuner

Zou wel leuk zijn als we eveneens Telenet met die boxen EN Bhaalu kunnen bekijken (all-in one) :-D
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

is de HD kwaliteit van Canvas op Bhaalu dezelfde als deze op Belgacom tv of Telenet of is dit ook afhankelijk bij wie je je tv-abonnement hebt?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Bhaalu blijkt perfect legaal
Right Brain Interface NV deelt mee dat de Rechtbank van Koophandel te Hasselt de stakingsvordering ten gronde tegen Right Brain vanwege M7 Group NV ongegrond verklaard heeft. De Rechtbank oordeelt dat de bhaalu-videorecorder geen inbreuk pleegt op de rechten van TV Vlaanderen. Op 7 maart 2014 verklaarde ook al de kortgedingrechter te Hasselt de vordering van TV Vlaanderen ongegrond.
http://blog.bhaalu.com/bhaalu-blijkt-perfect-legaal/
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

Lijkt me goed nieuws te zijn.
Zijn er nog andere rechtzaken lopende, of was dit de laaste?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Er is nog de procedure van de zenders zelf... maar in theorie is die door deze uitspraak ten gronde ook meteen ongegrond.

Afwachten dus welke stappen de zenders gaan nemen.

Op zich hoeven een BGC en TN zich nu ook geen zorgen meer te maken over rechten bij opnames (TV Replay, Yelo, ...) maar ik vrees dat ze eerder het kamp van de zenders zullen kiezen omdat ze Bhaalu nog steeds als concurrent zien.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

r2540, als Telenet en BC hun replay aanbod kunnen aanbieden met dezelfde voorwaarden, en voor ongeveer dezelfde prijs, en te bekijken via de corder/box, dan bestaat Bhaalu niet meer.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

Maar in het artikel lees ik dat ze zeggen dat Bhaalu dus een product is een geen dienst of distributeur zoals TV-vlaanderen dit bv wel is.
Wil dit dan niet zeggen dat zowel Belgacom als Telenet zicht niet kunnen beroepen op deze uitspraak vermits zij wel distribiteur zijn.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Beide providers hebben vandaag de dag de technologie (TV Overal en Yelo)... enkel luisteren ze slaafs naar de zenders ivm. de rechten.

Op basis van de Bhaalu uitspraak is nu duidelijk dat men dat niet hoeft te doen (als men hun nPVR dienst kan loskoppelen van hun distributie rol).

De reden dat ze het niet doen is vermoedelijk een soort "gentlemen's agreement" om ernstige conflicten te vermijden (beide partijen kunnen immers ervoor kiezen de zender onmogelijk te maken via hun platform), echter Bhaalu kan niet op deze manier onder druk worden gezet omdat de klant reeds een abonnement heeft.

Dus nogmaals... deze uitspraak maakt veel mogelijk... de vraag is alléén wil men hem gebruiken in het voordeel van de klant ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

sky schreef:Wil dit dan niet zeggen dat zowel Belgacom als Telenet zicht niet kunnen beroepen op deze uitspraak vermits zij wel distribiteur zijn.
Da's een kwestie van een (sub)firma op te richten die cPVR diensten aanbiedt aan de distributeur.

Wat belet een BGC of TN jou bijvoorbeeld een gratis Bhaalu account te geven (nu ja, Bhaalu is al gratis via MV).
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 08 jul 2014, 13:51, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Plus bij TV Overal en Yelo wordt gepromoot dat jer er live mee kan kijken terwijl bij Bhaalu het duidelijk wordt gemaakt dat het niet live is maar een stream van de opname (vandaar de paar minuten vertraging als ik me niet vergis). En daar zit volgens mij momenteel het grote verschil in.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Telenet en TV Overal zijn near live. Dat is Bhaalu ook in feite.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Technisch uiteraard wel, maar enkel Bhaalu adverteert het alsof het een opname device is. TV Overal en Yelo niet. Als ze deze logica overnemen vallen ze volgens mij even goed onder dezelfde voorwaarden als die aangehaald zijn in deze uitspraak.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Binnenkort komt er een feature waarbij je zelf de maximale bandbreedte zou kunnen instellen

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Zoals je weet heb je om bhaalu te kunnen gebruiken een geldig TV abonnement nodig.
Je hebt reeds een bevestiging of factuur doorgegeven, maar helaas kon ons automatisch systeem deze (nog) niet verwerken.
We werken eraan om dit proces in de toekomst nog te verbeteren.

We kunnen alleen originele PDF e-invoices van de TV provider accepteren,
geen gescande papieren kopieën.

-> dus mijn PDF wordt niet aanvaard omdat ik mijn oproepenlijst er uit gehaald heb.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ah, dus als je enkel papier krijgt, of je censureert de pdf van informatie waar zij geen zaken mee hebben, kan je de pot op, bij wijze van spreken? Goed om te weten.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Denk je nu echt dat alle pdf's die ginder bij Bhaalu toekomen, één voor één door een personeelslid worden geopend en dat die zich dan gaan amuseren om te kijken naar wie jij allemaal hebt gebeld en voor hoelang?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Misschien zij niet, maar ik wil toch ook niet dat mijn callogs (die ik er dus had uitgeknipt) in verkeerde handen vallen en plus, ik moet enkel bewijzen dat ik een geldig TV abo heb, dus die andere zaken doen er gewoon niet toe. Kan me ook niet voorstellen dat het enorm veel moeite is om die gevallen die niet automatisch werden goedgekeurd manueel te bekijken.

Ik was trouwens al geactiveerd nadat ik mijn Telenet login had doorgegeven omdat hun mail adres daarvoor niet kon gebruikt worden en nu dit.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Slafes schreef:-> dus mijn PDF wordt niet aanvaard omdat ik mijn oproepenlijst er uit gehaald heb.
Nee... omdat je het gescand hebt vermoed ik... zo is het niet meer electronisch te verwerken.

Zou je de TN PDF verknippen zodat enkel de benodigde pagina overblijft gaat het vermoedelijk wel goed.

Ik begrijp trouwens dat mensen niet graag hun factuur opsturen... zaken zoals klantnummer, accountnummer, telefoonnummer, gedane oproepen en nummers... zijn eigenlijk dingen waar Bhaalu niet meteen uitstaans heeft. Spijtig genoeg vraagt een correcte oplossing de medewerking van de andere providers dus dat kan je eigenlijk vergeten.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

De laatste weken probeer ik telkens Bhaluu op win8 machine te gebruiken, tevergeefs...Volg alle stappen....krijg het scherm, maar cirkeltje blijft draaien... :cry:

Afbeelding

iemand een idee?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Bij mij onder Win8.1 blijft het volledige beeld zwart, enkel geluid. Ook geen interface-elementen.
Ik heb al naar Bhaalu support gemaild, maar daar hebben ze ook niet meteen een verklaring voor wat er bij mij gebeurt...
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

r2504 schreef:
Slafes schreef:-> dus mijn PDF wordt niet aanvaard omdat ik mijn oproepenlijst er uit gehaald heb.
Nee... omdat je het gescand hebt vermoed ik... zo is het niet meer electronisch te verwerken.

Zou je de TN PDF verknippen zodat enkel de benodigde pagina overblijft gaat het vermoedelijk wel goed.

Ik begrijp trouwens dat mensen niet graag hun factuur opsturen... zaken zoals klantnummer, accountnummer, telefoonnummer, gedane oproepen en nummers... zijn eigenlijk dingen waar Bhaalu niet meteen uitstaans heeft. Spijtig genoeg vraagt een correcte oplossing de medewerking van de andere providers dus dat kan je eigenlijk vergeten.
Ik heb hen nogmaals gemaild met de vraag of het niet anders kan... Ik heb dus niet ingescanned. Op het werk hebben we professionele software om pdf's te bewerken, heb er enkel de oproepenlijst uit geknipt. Daarna de pdf opgeslagen met de originele naam. Dus alles is precies hetzelfde als de originele factuur, op die ene pagina na met oproepnummers en sms etc... Ik begrijp dus niet goed waarom dat niet werkt. Verwerkt Telenet soms een soort digitale handtekening in die facturen ofzo? Of welke automatische techniek past Bhaalu eigenlijk toe?

In alle geval, op mijn andere account werkte dit perfect, doorsturen en meteen geactiveerd en nu niet meer.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb mijn originele PDF van "mijntelenet.be" geupload en kreeg net dezelfde mail : dat ze geen ingescande documenten aanvaarden ...
Heb hem dan nog maar eens als attachment toegevoegd en doorgemaild naar het adres dat in eMail vermeld was.

Hopelijk is het nu in orde.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Idem tvvl.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Gisteren gemerkt dat ik een pak films/programma's niet kan herbekijken, ze staan gewoon niet in de lijst. En als ik "live" wou kijken kreeg ik de melding: "je kan dit niet herbekijken omdat het niet is opgenomen." Nochtans heb ik bij de instellingen alles opnemen geselecteerd. Kan dit komen doordat ik (nog) geen PDF had geüpload? Net mijn laatste factuur wel geüpload, maar nu staat er: Belgacom tot 30/06. Ah ja, BGC factureert sinds kort maandelijks, en altijd een factuur met datum van voorgaande maand, toch? Hoe kan ik dan ooit bewijzen dat ik *nu* een geldig BGC TV abbo heb?

Ik hoop dat het uploaden van die PDF ervoor zorgt dat ik alles weer kan herbekijken, want anders is Bhaalu voor mij redelijk nutteloos :(
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

ik doe het als volgt (daarnet nog gedaan)
ik log in op mijn.telenet en bewaar het bestand op de desktop, zonder de naam te veranderen. Ik log in bij Bhaalu, Instellingen/Opnames maken en klik op "Een nieuw pdf document uploaden". Een venster opent zich en navigeer naar de desktopfolder en klik op open en dan zie je een lijn van links naar rechts gaan tot de upload klaar is.
dat het gelukt was zag ik door de datum die werd aangepast
Actuele status:

Je hebt bevestigd dat je recht hebt op het zenderpakket van Telenet digitaal tot ten minste 6 augustus 2014. (tot voor de upload stond er dus 6 juli 2014)
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

het is wel zo dat als je de pdf als attachment via mail stuurt dat het van adres hetzelfde moet zijn als dat waarmee je inlogt, dus ik veronderstel als je een werk-email adres gebruikt en bhaalu kent dat niet, dat het dan niet lukt
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

r2504 schreef...Zou je de TN PDF verknippen zodat enkel de benodigde pagina overblijft gaat het vermoedelijk wel goed...

dat is voor mij inderdaad zo gelukt met de factuur van TVV (verknipt met "de gimp" in linux mint 17) :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Net nog een mailtje gekregen van Bhaalu, totaal naast de kwestie en mijn vragen negerend...
Enkel je volledige factuur wordt als geldig erkend. We hebben inderdaad geen interesse in je persoonlijke data. De facturen worden om deze reden dan ook automatisch verwerkt.
Wat er daarna met de data gebeurt gaat mij dus niet aan? Zou toch graag willen weten wat en hoe.

Ook vreemd dat mijn betalend Bhaalu account geen enkel probleem had met enkel dat door te sturen en het gratis MV account wel miserie heeft. Straffer nog, dat is unlimited geldig terwijl je nu maandelijk je gegevens moet doorspelen?

Echt, hopelijk komt mijn eigen provider ook met zo'n recorder op de proppen, want hier krijg ik het dus van. Is dat nu zo moeilijk om wat meer info te verstrekken wat er nu precies gebeurt met die gegevens? Naar wat scant die robot in het doorgestuurde factuur? Wat doen ze na het ontvangen van dat bestand? Waarom lukt het bvb niet met een pdf te uploaden waarvan ik enkel de pagina met call logs er uit heb gehaald en gewoon gesaved heb?

Noem me paranoia maar wil toch graag eerst wat antwoorden.
zeratul
Plus Member
Plus Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 nov 2008, 09:59
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 26 keer

Als ze zouden vrijgeven naar wat het PDF scan algoritme allemaal precies kijkt, wordt het natuurlijk wel heel makkelijk om fraude te plegen. En dan is het eindresultaat dat mensen die ter goeder trouw zijn met de last zitten, en de fraudeurs nog altijd kunnen frauderen.

Samenwerking met de operatoren zal er hopelijk na de positieve gerechtelijke uitspraak nu wel snel komen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

google, facebook, banken, en vele anderen verzamelen onze persoonlijke gegevens/gedragingen met de bedoeling hier munt uit te slaan! Waarom zou bhaalu niet het recht hebben om dit ook te proberen?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

In hun voorwaarden staat dat ik moet bewijzen dat ik over een geldig TV abo beschik. Ik wil daaraan voldoen, maar ik mag blijkbaar niet van Bhaalu.

Ik vind het ook jammer dat de officiële spreekbuis van Bhaalu op zulke vragen hier blijkbaar niet mag antwoorden. Enige geruststelling mag toch wel? Beetje meer de technische kant uitleggen mag toch ook wel? Of blijkbaar niet... Ik ben een kritische gebruiker, dat weet ik, ben gewoon behoedzaam.

Hoe kunnen fraudeurs daar nu misbruik van kunnen maken? Ben benieuwd wat ik over het hoofd zie als Bhaalu zegt dat ze bepaalde regels maar bekijken.

Samenwerken met andere operatoren zal er nooit inzitten, denk dat je dat zelf ook wel beseft, eerst rechtszaken aanspannen en dan schouderklopjes geven?

Wat gebeurt er eigenlijk met het gratis MV Bhaalu account als ik toch geen factuur doormail? Gaat mijn account dan gesloten worden? Of blijft MV dat betalen zonder dat er ooit nog gebruik van wordt gemaakt? Het is immers een heel Viking leven lang geldig. :)
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

NickG schreef:Gisteren gemerkt dat ik een pak films/programma's niet kan herbekijken, ze staan gewoon niet in de lijst. En als ik "live" wou kijken kreeg ik de melding: "je kan dit niet herbekijken omdat het niet is opgenomen." Nochtans heb ik bij de instellingen alles opnemen geselecteerd.
Idem, kanalen lijken te verdwijnen. Ik werkte met de login gegevens methode maar deze zou niet meer werken?
De PDF methode vind ik niet handig omdat dat elke maand opnieuw manueel moet gebeuren :?
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

Momenteel hebben we nog geen bhaalu, ben het wel aan het overwegen, maar als ik zie dat ondanks dat je een geldig abo hebt bij Belgacom je kanalen verdwijnen wachten we misschien beter nog even.

Wat zeggen ze op de support? Wordt Bhaalu misschien wat te groot, en kunnen ze op de support de toeloop niet aan? Vroeger kwam Jury hier nog regelmatig, maar die zie je precies niet meer.

Iemand ook positieve ervaring van Bhaalu in combinatie met Belgacom?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ik heb belgacom tv en bhaalu, en geen problemen
de koe zegt boe
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”