Dit is wel een straf verhaal. Blijkbaar is dus niemand op de hoogte dat je op een veerboot tussen BE en Uk, eventjes op een US netwerk zit?
Of dit wel wettelijk is? Lokale of Europese wetten tellen blijkbaar niet in internationale wateren
Telkens we een Europese grens oversteken, krijgen we tot vervelens toe sms'jes met info over de tarieven (verplichting van Europa).
Ik vind dat de operatoren ook bij het overschrijden van een niet-Europese grens zo'n sms'jes zouden mogen sturen, zodat je als consument op de hoogte bent van het betreffende tarief ....
redcap schreef:
Facturatie van Proximus was dus ok. De helpdesk een stuk minder, maar de refund maakte veel goed
Facturatie is zelden fout, dat gaat toch alles automatisch. Maar de Helpdesk heeft hier wel serieus steken laten vallen. Ze zouden toch ook op de hoogte moeten zijn van deze Gerrie toestanden?
Als dit werkelijk een USA netwerk is, zoals de Helpdesk blijkbaar op zijn computer zag, dan zou je toch normaal aan de roaming tarieven voor USA moeten gefactureerd worden?
Dit is voor data €12.00 per MB (kan dat kloppen?)
Tenzij je de optie "Daily Travel Surf" activeert.
Dat kost €3.50 per dag (50 MB inbegrepen), daarna €0.20 per MB.
Misschien een idee voor op de terugtocht
[ Post made via mobile device ]