Edpnet mobile migratie

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Edpnet schakelt over naar het Proximus-netwerk omdat wij u op die manier, naar onze mening, de beste service en het beste netwerk kunnen aanbieden.
Hiervoor moeten wij uw edpnet mobile klanten een nieuwe simkaart bezorgen alsook de daarbij horende pin-en pukcodes.

Edpnet neemt hiervoor telefonisch contact met alle edpnet mobile klanten om op die manier iedereen individueel te informeren wat er staat te gebeuren.

Wij verifiëren samen met de klant de contactgegevens zodat wij zeker kunnen zijn dat zowel de nieuwe sim-kaart per post als de nieuwe gegevens per e-mail bij de klant terechtkomen. Bovendien vragen wij of de vooropgestelde migratiedatum voor de klant wel goed uitkomt.

Na het telefonisch gesprek verstuurt edpnet de simkaart met begeleidend schrijven (met verwijzing naar de handleiding voor instellingen, mobile data gegevens en waarschuwing om tijdig nummers op de sim-kaart te kopiëren).

Bij ontvangst van de sim-kaart en brief wordt de klant gevraagd dit te bevestigen via sms of e-mail aan edpnet. In de brief delen wij de exacte migratie-datum mee en leggen we uit wat de klant dient te doen. Zonder een bevestiging van de klant, gaat de migratie niet door en wordt deze uitgesteld naar latere datum.

De nieuwe pin-en pukcodes ontvangt de klant apart per e-mail.

Op de dag van de migratie, ontvangt de klant een sms om de feitelijke migratie aan te kondigen. Daarna is het enkel wachten tot het moment om de sim-kaart te wisselen.

Edpnet handelt de migratie volledig af. Aarzel niet om met ons contact te nemen voor verdere informatie.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Provider

Nieuwe tarieven? Want echt competitief zijn die nooit geweest....

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Amai, je bent als 10,95 euro kwijt om gewoon 500 MB data en het abonnement van 1 euro. Dan heb je nog geen seconde gebeld of een sms verzonden.

Stel je belt 50 minuten en verzend 200 smsen

= (50 * 0,13) + (200 * 0,09) = 6,5 + 18 = 24,5 + 10,95 = 35,45

Oei oei oei, ze verzenden daar waarschijnlijk nog manueel de sms of hebben daar nog een telefooncentrale van in de beginjaren met een operator die je moest bellen en met een stekker de verbinding manueel maakten.

Ofwel zie ik iets over het hoofd?
Ofwel doen ze er alles aan om geen mobile klanten te hebben?
Ofwel leven ze nog in 1999?

Hopelijk hebben ze betere tarieven bedongen bij hun nieuwe afnemer Proximus / Belgacom?

Succes gewenst ....
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Laten we hopen dat dat de volgende stap is :-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Provider

dommel heeft het toch geflikt :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”