SAMSUNG 48U7500 4K LCD 48 inch

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Samsung 48U7500 48inch 4k lcd te koop. Slechts 1 week oud. Ik heb deze lcd vorige week gekocht maar het scherm valt bij ons in de woonkamer nogal klein uit, ik heb ondertussen contact opgenomen om te ruilen in de winkel voor het 55 inch model maar de verkoper gaat hier niet mee akkoord aangezien hij reeds uit de verpakking werd gehaald en gebruikt is.
Het probleem dat ik nu heb is dat ik hier met een 48 inch spiksplinternieuwe Samsung lcd zit, deze heeft mij 2000 euro gekost. Ik wil deze graag te koop aanbieden op userbase aan een degelijke verkoopprijs.
Het toestel staat bij mij in de woonkamer en kan uiteraard bezichtigd worden, alle accessoires zijn aanwezig, originele doos, verpakkingsmateriaal, afstandsbedieningen,... Toestel kan worden afgehaald bij mij in Heverlee. Het beeld is echt wel ongelooflijk mooi en gedetailleerd.
Het toestel werd gekocht bij een winkel in Denderhoutem, origineel factuur is eveneens aanwezig voor de garantie.
De minimumprijs die ik ervoor zou willen is 1500 euro en dan scheur ik er al serieus mijn broek aan. :-(
Specificaties van het toestel op volgende weblink:
http://www.samsung.com/be/consumer/tv-a ... HU7500LXXN
Gelieve mij te contacteren via dit forum voor meer informatie en uitleg.
axs
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 223 keer

Zou toch nog eens deftig proberen te onderhandelen met die verkoper!
Klantvriendelijkheid...?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb hun een e-mail gestuurd om te vragen om voor een ander model te wisselen, heb hun voorgesteld dat ik dit bij hun zou aankopen, maar ondertussen nog niets teruggehoord.
In hun verkoopsspecificaties staat dat gekochte toestellen niet worden teruggenomen.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

Is het online gekocht? Dan heb je recht op 14 dagen terugroeprecht ;)
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Maar geldt dat ook als het product al uit de verpakking is gehaald?
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 32 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ja, als je binnen de 14 dagen een product wil retourneren moet de verkoper dit aanvaarden.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

Yup, je moet zelfs geen reden opgeven.
http://europa.eu/youreurope/citizens/sh ... dex_nl.htm
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Het product werd rechtstreeks in de winkel aangekocht.
Het 14 dagen principe geldt enkel bij aankopen on line denk ik.
In ieder geval hopelijk krijg ik hem hier op userbase verkocht.

testertje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer

Als u de producten gebruikt heeft, mag u niet meer van de aankoop afzien. Het herroepingsrecht bestaat om u de kans te geven het product grondig te bekijken, net als in een winkel, niet om het product 14 dagen gratis te gebruiken.
In de EU heeft u het recht om binnen 14 dagen alsnog af te zien van online-
aankopen en van andere aankopen die u niet in een winkel gedaan heeft (bijv. telefonisch of aan de deur).
Victory Not Vengeance
konda
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Winkels zouden beter de zelfde regeling aannemen, nu zie ik helemaal geen reden meer om nog iets te kopen in een echte winkel.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

kdhoe schreef:Ja, als je binnen de 14 dagen een product wil retourneren moet de verkoper dit aanvaarden.
Op zich een nachtmerrie voor verkopers... waar moeten zij namelijk naartoe met een "gebruikt" product ?

Ik denk dat jij als koper niet echt blij zou zijn moest je een nieuwe TV kopen en merken dat de verpakking reeds geopend is geweest.
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 22 keer

Die tv komt dus van bij frans de smet.
en die heb jij daar dus nooit 2000€ betaald, het zal eerder iets geweest zijn van een 1600€of zelfs nog minder, want anders heeft Frans je goed gehad.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Grappige website trouwens :-)
http://www.fransdesmet.be/samsung/samsu ... u7500.html <== ben wel benieuwd naar mijn promotieprijs nu :-)
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb de tv bij Frans Desmet gekocht. Factuur in bijlage.
Bijlagen
foto.jpg
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
Bedankt: 757 keer

Hah, "omruiling tijdens garantieperiode enkel in originele, onbeschadigde verpakking" ; mogen ze uberhaupt eisen stellen bij omruiling in garantieperiode?

Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

De wet staat boven elk contract. Ik zou het dus toch maar eens goed uitzoeken.
En waarom mailen als je gewoon naar de winkel kan gaan?
Los daarvan als het enkel de "afmeting" is die je niet bevalt kon je dit toch al voorzien hebben?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Ik zit ondertussen volop in het e-mail verkeer met de mensen, de omruiling kan eventueel gebeuren tijdens de garantieperiode maar dit kan enkel 'mits' toestemming van de fabrikant.
Wat het formaat betreft, hier had ik echt op moeten letten, dit is mijn fout. Heb de 55 inch zien staan bij Vandenborre en deze komt mooier tot zijn recht in onze woonkamer.
Indien ik het toestel niet kan verkopen of eventueel omruilen dan hou ik het wel.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Tja, het is niet eerlijk dat je kan omruilen online en niet bij winkelverkoop, ik snap de redenering wel maar dit geeft winkeliers een serieus nadeel, aangezien mensen af en toe een miskoop doen, zoals hier.

Yargo
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Je had best toch wat meer research gedaan vooraleer je deze tv kocht. Ik heb vorige maand de 55 inch versie gekocht in Nederland, voor 1899 euro. En dan krijg ik nog eens cashback van 500 euro. :beerchug:
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Iemand interesse voor een bod te doen? Elk aanvaardbaar bod is bespreekbaar. :-D
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Ik zocht nog wel naar een nieuwe, grotere tv, op termijn, maar deze is ietsjes luxueuzer dan ik zou voor betalen, dus je gaat mijn bod niet echt aanvaardbaar vinden, vrees ik. Ik wil er wel een 400 tegenaan gooien, da's iets minder dan mijn vooropgesteld budget.

UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

400 euro: lees ik dit goed? :nono:
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Ja, sorry, tis ni echt bedoeld als bod want da aanvaard je wss toch niet, maar als je er echt vanaf moet...
Mijn budget is niet voorzien op ne 4k met de nieuwste snufjes. Ik denk dat je best ns een aantal 2e hands sites probeert als er hier niks uit de bus komt. Daar vind je mss makkelijker iemand die zo'n tv wil en er voor wil betalen.

cyrano
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 34 keer

ITnetadmin schreef:Tja, het is niet eerlijk dat je kan omruilen online en niet bij winkelverkoop, ik snap de redenering wel maar dit geeft winkeliers een serieus nadeel, aangezien mensen af en toe een miskoop doen, zoals hier.
Niemand houdt de winkelier tegen om omruiling aan te bieden. Ik koop zowat alles bij een zaak waar ik mag omwisselen, online of IRL. En 't is verbazend bij hoeveel winkels je mag omwisselen. Wel redelijk blijven. Ik wissel om binnen de week. Dat is lang genoeg om uit te vissen of iets werkt en je bevalt. Ik wissel ook alleen om als daar een reden toe is. En, nee, WK voetbal is geen reden :twisted:
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Je woont in Heverlee, en voor een TV te kopen ga je naar - of all places - Denderhoutem?? Wat is er zo speciaal aan die winkel ?

Toen wij ooit een Loewe gingen kopen kwam de handelaar eerst thuis op prospectie om raad te geven hoe groot en waar die het beste kon staan. Als men zich van de online shops wil onderscheiden, moet men toch een beetje service leveren...
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Ik stel voor om hier een slotje op te zetten. Ik wil hier gewoon een tv te koop aanbieden.
Maar men is hier precies meer geïnteresseerd waarom ik hem daar heb aangekocht,
de prijs die ik ervoor betaald heb,...
Mensen, ik heb mij gewoon vergist in mijn aankoop, ik wou deze tv proberen
om te ruilen maar dat lukt niet. Meer moet er niet achter gezocht worden.
Het leek me een goede, kleine, zelfstandige zaak. Je moet toch niet altijd
alles on line of zo goedkoop mogelijk aankopen, dan had ik wel een Nederlandse
webshop genomen.

Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Een miskoop, tot daar aan toe, maar op deze site ga je niet veel mensen vinden die het voor een aanvaardbaar bedrag willen overnemen, aangezien velen hier graag beste prijs/kwaliteit zoeken. Je kan misschien eens rondhoren in je familie? Misschien nog ergens een grootmoeder die nog een CRT heeft staan?

Ik heb niet gezegd dat alles online gekocht moet worden. Maar als je bij een zelfstandige gaat, ga dan ergens in de buurt (in het Leuvense moeten er toch zijn??) bij iemand die je kent. Die zal u zoiets niet lappen, want dat gaat als een vuurtje rond in de gemeenschap, en zeker op den buiten. Daar moeten die zaken het namelijk van hebben, van hun lokale klanten.
proz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 49 keer

Ik denk dat je de TV beter als nieuw op 2dehands.be of Kapaza zet.
Hier ga je toch gewoon commentaar krijgen over het hoe en waarom.
Dat is ook logisch: de (meeste) leden van UB zijn kritischer en beter geïnformeerd over dit soort zaken dan 90% van de bevolking.
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Ok, ik probeer het via andere kanalen. Wat mij betreft mag er hier een slotje op.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

proz schreef:Ik denk dat je de TV beter als nieuw op 2dehands.be of Kapaza zet.
Hier ga je toch gewoon commentaar krijgen over het hoe en waarom.
Tja, daar ga je nog meer absurde biedingen krijgen... 50% is daar al enorm.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew

Tja, er zijn 2 strekkingen in tweedehands; de ons gekende klassieke "tis pas uit de verpakking, dus als nieuw", en de eerder amerikaanse "tis uit de verpakking, dus ik geef u max de helft, en liefst nog een stuk minder". En die laatste wint aan invloed, vrees ik.

mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Je kan de tv dus beter houden en volgende keer twee keer nadenken voor je iets aanschaft.
stevenvs
Plus Member
Plus Member

Die Tv kost momenteel bij Frans De smet 1599€ en je krijgt nog eens 200€ cashback via samsung.
stevenvs
Plus Member
Plus Member

mailracer schreef:Je kan de tv dus beter houden en volgende keer twee keer nadenken voor je iets aanschaft.
Ik denk ook dat dat het beste is dat hij kan doen, een deftige prijs zal hij er nooit voor krijgen 2de hands
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

ITnetadmin schreef:Tja, er zijn 2 strekkingen in tweedehands; de ons gekende klassieke "tis pas uit de verpakking, dus als nieuw"
Dat vraagt dus vertrouwen van de koper... daarom dat je best zoekt in je nauwe familie/vrienden kring.
stevenvs schreef:Die Tv kost momenteel bij Frans De smet 1599€ en je krijgt nog eens 200€ cashback via samsung.
Da's natuurlijk een ander nadeel... prijzen zakken tegenwoordig zo snel dat een toestel van amper 1 dag nog nauwelijks te verkopen valt met stevig wat verlies.
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Die prijs is wel hel straf die jij hier vermeld. IK heb die tv echt wel duurder betaald. Als dit waar is wat je verteld ga ik onmiddellijk naar de winkel.
Heb je een soort bewijs dat je de tv aan die prijs kan krijgen? Dat van die Samsung cashback actie is ook niet correct, die liep maar tot en met 25 juni. Ben dit wel even gaan checken en er is nu wel een nieuwe actie met cashback.(eveneens 200 euro).
Maar de actieprijs die jij zegt is wel heel straf. :cry:
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

fieldoxide schreef:Die prijs is wel hel straf die jij hier vermeld. IK heb die tv echt wel duurder betaald. Als dit waar is wat je verteld ga ik onmiddellijk naar de winkel.
Heb je een soort bewijs dat je de tv aan die prijs kan krijgen? Dat van die Samsung cashback actie is ook niet correct, die liep maar tot en met 25 juni. Ben dit wel even gaan checken en er is nu wel een nieuwe actie met cashback.(eveneens 200 euro).
Maar de actieprijs die jij zegt is wel heel straf. :cry:
Correctie: de cashback op dit model is maar 100 euro GEEN 200 euro.
https://www.samsung.com/be/promotions// ... WT8Q6SGERX
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

http://www.fransdesmet.be/samsung/samsu ... u7500.html

momenteel basisprijs 2000 Euro. Andere websites (vooral nederland geven 1899 Euro als prijs mee.
stevenvs
Plus Member
Plus Member

@ fieldoxide

van de Samsung website

Koop van 21 april 2014 t/m 26 juni 2014 een Samsung actiemodel TV en krijg tot €500 cashback.

Vul het deelnameformulier volledig in en print deze uit. Stuur het formulier samen met uw kopie van de aankoopbon en de originele streepjescode van de verpakking uiterlijk 10 juli 2014 op naar het aangegeven adres. Zie de actievoorwaarden voor meer details.

Actiemodel €150 cashback + €50 extra:
UE48HU7500

Dit is dus 200€ want jij hebt je tv gekocht op 25 Juni

wat betreft de prijs van frans de smet, hij werkt zoals discountonline uit Herent het vroeger deed. gewoon de laagste prijs die je in belgie vindt winkel of online matchen.

Dan kan je via hun site jou promoprijs aanvragen en geef je dus een link naar de website waar jij de goedkoopste prijs gevonden hebt en dan krijg je van hun een email met een tijdelijke link om jou prijs te bekijken.
stevenvs
Plus Member
Plus Member

mailracer schreef:http://www.fransdesmet.be/samsung/samsu ... u7500.html

momenteel basisprijs 2000 Euro. Andere websites (vooral nederland geven 1899 Euro als prijs mee.
https://www.plasmavisie.be/samsung-ue48hu7500.html momenteel 1679 Euro
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”