![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mijn favorieten van het ogenblik:
![Afbeelding](http://ds1.ds.static.rtbf.be/article/image/200x310/3/9/e/e3f222511ff31cb7aee1de5f9c66ca60-1387201772.jpg)
![Afbeelding](http://images15.knack.be/images/resized/400/037/430/711/5/500_0_KEEP_RATIO_SHRINK_CENTER_FFFFFF/image/Vincent-Kompany.jpg)
klopt foutje. Ik ben geen grote kenner. Ook dat is het leuke aan het WK: je lert ploegen kennen waarvan je nauwelijks het bestaan afwist.Patje schreef:Suarez is geen speler van ghana. Lol
[Post made via mobile device ]
Mwa, doelpuntenfestival dat wel maar geen al te hoogstaand voetbal. maar wle zeer entertainend!Maglor schreef:Klopt. En je moet niet naar de matchen van de 'grote' ploegen kijken om goed of leuk voetbal te zien. Gisterenavond zo nog naar Z-Korea-Algerije gekeken. Ik was niet teleurgesteld.
Bwa die vergelijking gaat niet helemaal op. De huidige kern van de Rode Duivels is €300 miljoen waard speelt hoofdzakelijk in buitenlandse competities. Vandaar ook denk ik het herwonnen vertrouwen in het kunnen van de Duivels, onze basiself zijn bijna stuk voor stuk hoekstenen bij vermaarde ploegen.bambipower schreef:Inderdaad... spanje een flop, terwijl ze wereldwijd gekend zijn met hun voetballers.
Belgie groot, terwijl ze wereldwijd gekend zijn als ramp met hun voetballers.
Enigste verschil : spanje (real madrid, barcelona, ...) draait op gekochte spelers, en zijn niets meer, als ze hun gekochte terug moeten afgeven
Belgie verkoopt al zijn spelers, en worden groot, als ze ze terug krijgen bij de duivels.
it's all about money
Langs de andere kant hebben we de Belgen ook nog geen enkele keer tegen een goed voetballend land zien spelen. Tegen een meer aanvallend voetballend land gaan ze in principe meer ruimte krijgen en dat is net wat ze nodig hebben met dit team. Slechter zou het echt niet mogen worden ... en laat me aub geen spijt krijgen van die uitspraakTomby schreef:Als je ziet wat de USA gisteren bijvoorbeeld op de mat legde tegen Portugal, dan gaan onze Rode Duivels zich toch echt moeten herpakken willen ze ook maar enige kans hebben om door te stoten naar de kwart finales.
Belgie moet winnen of gelijk spelen ALLEEN als duitsland groepswinnaar word hoor.bambipower schreef:maar het is altijd toch beter om tegen de 2de van groep g te spelen, dan tegen de eerste... daarom moet belgie volgende echt winnen, of gelijkspelen