Mobistar komt met femtocell vanaf september

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Cecemel
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 26 aug 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 5 keer

Doordat ik thuis geen geweldige ontvangst heb met Mobistar en ik verder zeer tevreden ben van hun netwerk ben ik al een tijdje op zoek naar een oplossing voor het ontvangstprobleem. Nadat er al verschillende mails de revue passeerden kreeg ik laatst toch een opmerkelijk interessante mail:
Geachte heer,

Voor onze business-klanten bestaat de mogelijkheid van femtocellen wel maar wordt niet aangeboden voor residentiële klanten. Pas vanaf september 2014 zal er deze betalende mogelijkheid aangeboden worden. Ik raad u aan om onze website regelmatig te raadplegen om informatie hierover te bekomen.

Vriendelijke groeten,

Mieke

Mobistar klantendienst
Meer gegevens zijn er jammer genoeg nog niet maar het ziet er naar uit dat Mobistar hiermee in de toekomst de gaten in zijn netwerk wil dichten. Over tarieven lossen ze nog niets dus het kan goed zijn dat het extreem duur wordt ook. Eigenlijk hoop ik van niet want het zou nog beter zijn als ze door die femtocellen gratis aan te bieden het netwerk in dode zones snel kunnen uitbreiden door hun klanten in te schakelen. Ik kijk alvast uit naar het vervolg...
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Betalend? Om jouw stroom en breedband te gebruiken? Mobistar snapt het weer eens niet...wereldvreemd management

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

En zijn dat femtocellen met externe antennes, of internet modellen, dat ze aanbieden?
En eigen materiaal gebruiken zal ook wel weer no-no zijn zeker?
Laat staan dat die dingen alle netwerken versterken ipv enkel dat van hun; durf ik voor wedden.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Volgens mij zijn dat gewoon repeaters die ze plaatsen (buiten een yagi antenne en binnen van die "Mexican hat" antennes). Alle providers plaatsen die bij bedrijven die dat aanvragen. Bij mobistar was dat destijds een dure aangelegenheid..
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”