Meer: http://userbase.be/nieuws/telecom/1030- ... iefplannenVandaag lanceert BASE Company als eerste operator in België een Europees tariefplan om te bellen, sms'en en surfen aan dezelfde prijs zowel in België als in de rest van Europa. De gebruiker hoeft er niet langer rekening mee te houden of hij in België dan wel in het buitenland is, en of hij naar een Belgisch of Europees nummer belt. Roamingkosten binnen de EU vallen hierbij dus effectief weg.
BASE lanceert Europese tariefplannen
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Op eerste gezicht uitstekend en 't is een andere benadering, een die we hier nog niet zagen (EU gelijktrekkend met nationaal), maar de 'nationale' minuten zijn toch maar dun bezaaid. Alsook de rest in feite.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Dat is al een begin, kunnen we alleen maar aanmoedigen.
Maar honderd euro voor 1GB data en dan wat geneuzel met "belkrediet" en "zoveel smsjes" ... Daar mag nog hard aan gesleuteld worden me dunkt.
Maar honderd euro voor 1GB data en dan wat geneuzel met "belkrediet" en "zoveel smsjes" ... Daar mag nog hard aan gesleuteld worden me dunkt.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
Klopt, die EU99 moet je maar eens vergelijken met de Mobistar Panter 60:
Mobistar Panter 60:
- Onbeperkt bellen in BE
- Onbeperkt sms'en in BE
- 5GB data (ook 4G)
- 500 min bellen in EU
- 500 sms in EU
- 500MB data roaming (ook 4G in bepaalde landen)
Base EU99:
- 1000 min bellen in BE+EU
- 1000 min gebeld worden uit buitenland (in EU)
- 1000 sms in BE+EU
- 1 GB BE+EU
Mobistar Panter 60:
- Onbeperkt bellen in BE
- Onbeperkt sms'en in BE
- 5GB data (ook 4G)
- 500 min bellen in EU
- 500 sms in EU
- 500MB data roaming (ook 4G in bepaalde landen)
Base EU99:
- 1000 min bellen in BE+EU
- 1000 min gebeld worden uit buitenland (in EU)
- 1000 sms in BE+EU
- 1 GB BE+EU
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
En met Base PRO travel (voor zelfstandigen) : 50 euro ex btw voor:
- onbeperkt bellen in BE
- onbeperkt sms'en in BE
- 5GB data in BE
- 600min bellen van/naar EU
- 600sms van/naar EU
- 600MB data van/naar EU
- onbeperkt bellen in BE
- onbeperkt sms'en in BE
- 5GB data in BE
- 600min bellen van/naar EU
- 600sms van/naar EU
- 600MB data van/naar EU
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
Juist, dat is er ook nog, en toch ook wel een serieuze contender, dan nog uit eigen rangen.
-
- Moderator
- Contacteer:
Helaas enkel beschikbaar voor mensen met een BTW nr
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
Als we even stevig over the top vergelijken...
SFR Forfaits Carrés:
- 129,99 €/maand
- 16 GB (ook 4G) internationaal, dus Frankrijk, Europa en overzeese gebieden.
- 1 SFR Extra naar keuze (iCoyote, Napster, Canalplay, Gameloft, ...)
- MultiSurf (meerdere toestellen op gedeeld volume)
- SFR Cloud: 100 GB opslagruimte
- 1GB/maand data in VS
- onbeperkt bellen naar vast en gsm in Frankrijk, Europa, overzeese gebieden, Noord-Amerika en China (jawel!) (en zo'n honderd bestemmingen op vaste lijn)
- onbeperkt sms'en en MMS'en in Frankrijk, Europa, Noord-Amerika en China (in en naar)
- 6u bellen en opnieuw onbeperkt SMS vanuit VS
SFR Forfaits Carrés:
- 129,99 €/maand
- 16 GB (ook 4G) internationaal, dus Frankrijk, Europa en overzeese gebieden.
- 1 SFR Extra naar keuze (iCoyote, Napster, Canalplay, Gameloft, ...)
- MultiSurf (meerdere toestellen op gedeeld volume)
- SFR Cloud: 100 GB opslagruimte
- 1GB/maand data in VS
- onbeperkt bellen naar vast en gsm in Frankrijk, Europa, overzeese gebieden, Noord-Amerika en China (jawel!) (en zo'n honderd bestemmingen op vaste lijn)
- onbeperkt sms'en en MMS'en in Frankrijk, Europa, Noord-Amerika en China (in en naar)
- 6u bellen en opnieuw onbeperkt SMS vanuit VS
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
en als het iets minder mag zijn
http://boutique.orange.fr/mobile/forfaits-origami-jet
maar onn topic dit is waarschijnlijk het flauwste wat base ooit op de markt heeft gezet.
http://boutique.orange.fr/mobile/forfaits-origami-jet
maar onn topic dit is waarschijnlijk het flauwste wat base ooit op de markt heeft gezet.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
Als je er snel even naar kijkt is het vooral ook wat misleidend, want je staat er niet direct bij stil dat data en minuten/sms'en in het geheel worden gedeeld tussen nationaal en EU. En dus dat het nogal duur uitvalt. Ook voor mensen aan de grens of die vaak in het buitenland zijn zijn er veel betere alternatieven dus ook dat argument is niet helemaal top.
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
Wat ik me nu vooral afvraag is waar die update van Generation Connect blijft, die hier in ander topic min of meer werd aangekondigd.
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=41050
't Was van in het begin een tariefplan met ook een Europese toets, nog voor de rest in feite. Toch hoog tijd voor een update qua roaming volume. Het lijkt wel dat elke provider relatief redelijke internationale abonnementen heeft, met uitzondering van Proximus (met een uit de markt geprijsde Bizz Smart XL Europe, en met enkel sms'en onbeperkt vanuit EU in sommige andere tarieven).
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=41050
't Was van in het begin een tariefplan met ook een Europese toets, nog voor de rest in feite. Toch hoog tijd voor een update qua roaming volume. Het lijkt wel dat elke provider relatief redelijke internationale abonnementen heeft, met uitzondering van Proximus (met een uit de markt geprijsde Bizz Smart XL Europe, en met enkel sms'en onbeperkt vanuit EU in sommige andere tarieven).
-
- Elite Poster
Waarschijnlijk wel?
- proximusboyke
- Elite Poster
Doet me een beetje denken aan mobistar met hun 1000 min vroeger voor 99€, niemand wou dat.
-
- Elite Poster
Als ik het me goed herinner was dat 90 EUR voor 1000 min (+andere eenheden) want ik had die destijds. We spreken over 2006/2007. Dus is dit tarief, ookal is het Europees, kort door de bocht 7 à 8 jaar 'achterhaald'.
5x meer eenheden voor die prijs had normaler geweest. Dat lijkt een groot verschil, maar in feite is het dat niet. Niet vergeten dat er ook nog een gemiddeld percentage binnenlands gebruik is bij die klanten en dat mag ook worden ingecalculeerd.
Een abonnement waar je 99 EUR voor betaald (hetzelfde geldt voor lagere abo's in deze reeks) en waar je buiten de bundel 22 cent/min betaald is hoe dan ook te duur. Zelfs al is het Europees gericht. Niet in het minst omdat je dan rechtstreekse concurrentie uit het buitenland krijgt, en de verschillen daar kunnen groot zijn.
5x meer eenheden voor die prijs had normaler geweest. Dat lijkt een groot verschil, maar in feite is het dat niet. Niet vergeten dat er ook nog een gemiddeld percentage binnenlands gebruik is bij die klanten en dat mag ook worden ingecalculeerd.
Een abonnement waar je 99 EUR voor betaald (hetzelfde geldt voor lagere abo's in deze reeks) en waar je buiten de bundel 22 cent/min betaald is hoe dan ook te duur. Zelfs al is het Europees gericht. Niet in het minst omdat je dan rechtstreekse concurrentie uit het buitenland krijgt, en de verschillen daar kunnen groot zijn.
- proximusboyke
- Elite Poster
even off toppic
iRockabizzydilly het was dit dat ik bedoelde
http://my.mobistar.be/resources/dp/pdf/ ... _99_nl.pdf
De eerste reacties dat ik hoor is dat het lijkt alsof ze de gewone klant willen rippen in vergelijking met pro die de gewone klant niet kant krijgen. Wat wel kan bij de overige operators res die bus aangaat.
En base is nu plots niet meer de goedkoopste
iRockabizzydilly het was dit dat ik bedoelde
http://my.mobistar.be/resources/dp/pdf/ ... _99_nl.pdf
De eerste reacties dat ik hoor is dat het lijkt alsof ze de gewone klant willen rippen in vergelijking met pro die de gewone klant niet kant krijgen. Wat wel kan bij de overige operators res die bus aangaat.
En base is nu plots niet meer de goedkoopste
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
http://m.standaard.be/cnt/dmf20140630_0 ... 5213020320
Roamingtarieven in Europa dalen verder
Op 1 juli dalen de roamingkosten voor mobiel bellen, sms’en en surfen binnen de Europese Unie. Wie vanuit een andere lidstaat belt, mag nog maximaal 0,19 euro per minuut betalen. Bovendien kan wie reist in de EU er voortaan voor kiezen een roaming-optie te activeren bij een andere Europese operator.
De maximumprijzen werden twee jaar geleden al overeengekomen. De prijs voor het mobiel surfen en downloaden van data in een ander Europees land daalt van 45 naar 20 cent per MB, bellen kost nog maximaal 19 cent per minuut in plaats van 24 cent, voor ontvangen oproepen daalt de prijs van 7 naar 5 cent en voor het versturen van een sms’je wordt nog maximaal 6 cent aangerekend, tegenover 8 cent vandaag.
Wie reist in de EU, kan vanaf 1 juli bovendien kiezen om een roaming-optie te activeren bij een andere Europese operator. Het roaming-verbruik binnen de Europese Unie wordt dan rechtstreeks gefactureerd door deze andere operator, terwijl de Belgische reiziger zijn simkaart en telefoonnummer behoudt. 'In theorie is dit vanaf 1 juli mogelijk, maar momenteel is nog niemand klaar om de diensten aan te bieden', aldus Patti Verdoodt van Mobistar. De telecomoperatoren informeren hun klanten via hun website over de nieuwe mogelijkheden.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Roamingtarieven in Europa dalen verder
Op 1 juli dalen de roamingkosten voor mobiel bellen, sms’en en surfen binnen de Europese Unie. Wie vanuit een andere lidstaat belt, mag nog maximaal 0,19 euro per minuut betalen. Bovendien kan wie reist in de EU er voortaan voor kiezen een roaming-optie te activeren bij een andere Europese operator.
De maximumprijzen werden twee jaar geleden al overeengekomen. De prijs voor het mobiel surfen en downloaden van data in een ander Europees land daalt van 45 naar 20 cent per MB, bellen kost nog maximaal 19 cent per minuut in plaats van 24 cent, voor ontvangen oproepen daalt de prijs van 7 naar 5 cent en voor het versturen van een sms’je wordt nog maximaal 6 cent aangerekend, tegenover 8 cent vandaag.
Wie reist in de EU, kan vanaf 1 juli bovendien kiezen om een roaming-optie te activeren bij een andere Europese operator. Het roaming-verbruik binnen de Europese Unie wordt dan rechtstreeks gefactureerd door deze andere operator, terwijl de Belgische reiziger zijn simkaart en telefoonnummer behoudt. 'In theorie is dit vanaf 1 juli mogelijk, maar momenteel is nog niemand klaar om de diensten aan te bieden', aldus Patti Verdoodt van Mobistar. De telecomoperatoren informeren hun klanten via hun website over de nieuwe mogelijkheden.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Laatst gewijzigd door satsurfer 01 jul 2014, 17:50, in totaal 1 gewijzigd.
- proximusboyke
- Elite Poster
Met die prijzen begin ik meer en meer overtuigd te raken over het afschaffen van roamingkosten 0.0 zal opleveren.
-
- Elite Poster
@Proximusboyke:
Klopt, ik had het slecht onthouden maar ik had deze inderdaad. Toch al even geleden, dit tarief
Het handige aan 'openen' van Europese markt met verdwijnen van roamingtarieven is dat je voor jezelf kan uitmaken of een abonnement uit een ander land niet interessanter is en de mensen die u willen bereiken daardoor niet perse meer zullen betalen (indien er meer en meer eenheden Europees gericht in de abonnementen komen). En bovenstaande kan maar tot een ding leiden: een verdere fusie binnen Europese telecomproviders over landsgrenzen heen, of van buiten Europa uit opgekocht worden. De vraag is hoeveel tijd dat gaat nodig hebben...
Klopt, ik had het slecht onthouden maar ik had deze inderdaad. Toch al even geleden, dit tarief
Het handige aan 'openen' van Europese markt met verdwijnen van roamingtarieven is dat je voor jezelf kan uitmaken of een abonnement uit een ander land niet interessanter is en de mensen die u willen bereiken daardoor niet perse meer zullen betalen (indien er meer en meer eenheden Europees gericht in de abonnementen komen). En bovenstaande kan maar tot een ding leiden: een verdere fusie binnen Europese telecomproviders over landsgrenzen heen, of van buiten Europa uit opgekocht worden. De vraag is hoeveel tijd dat gaat nodig hebben...
- proximusboyke
- Elite Poster
ik jeb hierbij echt mijn bedenkingen.
1. wie zal er durven een abo verkopen aan klant uit ander land en als hij niet betaald dat ze hun geld niet zien.
2 roamingkosten verdwijnen maar waarop gaan de providers hun moeten baseren ?
wat zie je nu bij de nederlandse providers dat er bij iedereen een tariefplan gelanceerd word met extreem hoge prijzen zoals bvb 0.23€ voor sms.
de vraag iswat is de bedoeling hiervan ?
Als je op reis gaat gelden de prijzen van uw abo of de standaardprijzen. En is het daarom dat de nederlands providers een standaard plan maken met zo een hoge tarieven zodat je dan 0.23€ zal betalen voor een sms
http://www.t-mobile.nl/Consumer/media/p ... 010714.pdf
http://www.kpn.com/prive/mobiel/prepaid ... repaid.htm
https://www.tele2.nl/shop/mobiel/prepai ... y-prepaid/
1. wie zal er durven een abo verkopen aan klant uit ander land en als hij niet betaald dat ze hun geld niet zien.
2 roamingkosten verdwijnen maar waarop gaan de providers hun moeten baseren ?
wat zie je nu bij de nederlandse providers dat er bij iedereen een tariefplan gelanceerd word met extreem hoge prijzen zoals bvb 0.23€ voor sms.
de vraag iswat is de bedoeling hiervan ?
Als je op reis gaat gelden de prijzen van uw abo of de standaardprijzen. En is het daarom dat de nederlands providers een standaard plan maken met zo een hoge tarieven zodat je dan 0.23€ zal betalen voor een sms
http://www.t-mobile.nl/Consumer/media/p ... 010714.pdf
http://www.kpn.com/prive/mobiel/prepaid ... repaid.htm
https://www.tele2.nl/shop/mobiel/prepai ... y-prepaid/
Laatst gewijzigd door proximusboyke 01 jul 2014, 17:39, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Moderator
- Contacteer:
Lijkt me sterk, want vanaf vandaag mag je als europese GSM operator maximaal de volgende tarieven hanteren:
- Oproepen : 23 cent/minuut
- Oproep ontvangen : 6 cent/minuut
- SMS versturen : 7 cent
- SMS ontvangen : gratis
- MMS sturen : 24 cent
- MMS ontvangen : 24 cent
- Mobiel Internet : 24 cent/MB
- Oproepen : 23 cent/minuut
- Oproep ontvangen : 6 cent/minuut
- SMS versturen : 7 cent
- MMS sturen : 24 cent
- MMS ontvangen : 24 cent
- Mobiel Internet : 24 cent/MB
Laatst gewijzigd door krisken 01 jul 2014, 17:41, in totaal 1 gewijzigd.
Telefonie = EDPnet + OVH
- proximusboyke
- Elite Poster
kirksken als de roamingskosten wegvallen vervallen deze wetten want dan komt de nieuwe wet van kracht.
Dus de nieuwe wet zegt geen roamingkosten.
dus stel ik me de vraag ga je dan uit uw bundel nemen om de gewone standaardtarieven van de provider
Iedereen weet ondertussen al hoe vindingsrijk de providers zijn.
En ik zeg dit niet zomaar
als je naar de links kijkt zie je dat de prijzen in nederland standaardtarieven al hoger liggen dan de europese dus wat is de bedoeling ....
Dus de nieuwe wet zegt geen roamingkosten.
dus stel ik me de vraag ga je dan uit uw bundel nemen om de gewone standaardtarieven van de provider
Iedereen weet ondertussen al hoe vindingsrijk de providers zijn.
En ik zeg dit niet zomaar
als je naar de links kijkt zie je dat de prijzen in nederland standaardtarieven al hoger liggen dan de europese dus wat is de bedoeling ....
-
- Moderator
- Contacteer:
Je spreekt over roamingkosten wegvallen...maar dit is tot op vandaag nog niet het geval. Dus hoe kunnen NL operatoren dan nu al daarvoor tarieven maken? Tarieven die in elk geval niet overeenkomstig zijn met de EU wet?
In mijn vorig bericht sprak ik met nadruk op vandaag, want vandaag (1 juli) zijn de tarieven net gewijzigd voor héél de EU...
- Oproepen : 29 cent/minuut ==> 23 cent/minuut
- Oproep ontvangen : 8 cent/minuut ==> 6 cent/minuut
- SMS versturen : 10 cent ==> 7 cent
- MMS sturen : 54 cent ==> 24 cent
- MMS ontvangen : 54 cent ==> 24 cent
- Mobiel Internet : 54 cent/MB ==> 24 cent/MB
In mijn vorig bericht sprak ik met nadruk op vandaag, want vandaag (1 juli) zijn de tarieven net gewijzigd voor héél de EU...
- Oproepen : 29 cent/minuut ==> 23 cent/minuut
- Oproep ontvangen : 8 cent/minuut ==> 6 cent/minuut
- SMS versturen : 10 cent ==> 7 cent
- MMS sturen : 54 cent ==> 24 cent
- MMS ontvangen : 54 cent ==> 24 cent
- Mobiel Internet : 54 cent/MB ==> 24 cent/MB
Telefonie = EDPnet + OVH
- proximusboyke
- Elite Poster
inderdaad maar in 2015 verdwijnen de roamingtarieven !!!
En bel je aan de standaardtarieven van je provider thuis.
En daar gaat het nu net om.
Als ze daarmee beginnen in 2015 zou het teveel opvallen dus beginnen ze nu al met nieuwe standaard tarieven ( die niemand neemt wegens te duur)
kgaat anders zeggen als je nu een smart+15 hebt
maar proximus maakt een plan
panda
Oproepen : 35 cent/minuut
- Oproep ontvangen : 20cent/minuut
- SMS versturen : 20 cent
- MMS sturen : 40 cent
- MMS ontvangen : 40 cent
- Mobiel Internet : 40 cent/MB
dit is ons nieuw standaard tarief (niemand zal dit nemen wegens te duur, maar je gaat naar frankrijk ga je dan gratis bellen uit uw bundel of standaard 35 cent.
Want ze vragen geen roaming é tis standaard 35 cent in belgie
En bel je aan de standaardtarieven van je provider thuis.
En daar gaat het nu net om.
Als ze daarmee beginnen in 2015 zou het teveel opvallen dus beginnen ze nu al met nieuwe standaard tarieven ( die niemand neemt wegens te duur)
kgaat anders zeggen als je nu een smart+15 hebt
maar proximus maakt een plan
panda
Oproepen : 35 cent/minuut
- Oproep ontvangen : 20cent/minuut
- SMS versturen : 20 cent
- MMS sturen : 40 cent
- MMS ontvangen : 40 cent
- Mobiel Internet : 40 cent/MB
dit is ons nieuw standaard tarief (niemand zal dit nemen wegens te duur, maar je gaat naar frankrijk ga je dan gratis bellen uit uw bundel of standaard 35 cent.
Want ze vragen geen roaming é tis standaard 35 cent in belgie
-
- Elite Poster
En dus is er een noodzaak aan Europese eengemaakte providers (maar met welke landcode en prefix, da's een goede vraag) om dergelijke situaties te counteren en om het rendabel te maken met wegvallen van roamingkosten. 't Is zoals zoveel met de EU, dingen regelen met allerhande wetjes maar het fundament ontbreekt. Eengemaakte tarieven maar geen eengemaakte providers/infrastructuur/prefix/landcode...
Een uit de duim gezogen oplossing:
Momenteel nummer: +32475010203
EU "landcode": +10 (ik zeg maar zo iets)
Prefix voor België: (032)
Verzonnen nieuw Europees nummer bij wijze van voorbeeld: +10(32)475010203
Een uit de duim gezogen oplossing:
Momenteel nummer: +32475010203
EU "landcode": +10 (ik zeg maar zo iets)
Prefix voor België: (032)
Verzonnen nieuw Europees nummer bij wijze van voorbeeld: +10(32)475010203
Laatst gewijzigd door iRockabizzydilly 01 jul 2014, 18:01, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Ik denk niet dat de EU dat zomaar toe zal laten, de limieten die vandaag gelden zullen ze wel laten blijven gelden na eind 2015. Dit is hier niet america he.
Waarschijnlijk zullen de buiten bundel tarieven gewoon tegen (of net onder) het europees opgelegde maximum zitten muv de meer EU gerichte abbo's.
Waarschijnlijk zullen de buiten bundel tarieven gewoon tegen (of net onder) het europees opgelegde maximum zitten muv de meer EU gerichte abbo's.
- proximusboyke
- Elite Poster
Waarom denk je dat in zuinig nederland plots zo een tariefplannen opduiken.
Die geen kat zal nemen
Die geen kat zal nemen
-
- Elite Poster
Ik zou niet echt zeggen dat ze zo pas opduiken. Al jaren heeft Nederland buiten bundel tarieven die vergelijkbaar zijn met hetgeen dat jij aanhaalt. Die hoge tarieven zijn er vooral om zodra mensen buiten hun bundel gaan, serieus hogere rekeningen kunnen sturen waarop velen geneigd zijn om de grotere data/sms/bel bundel te nemen. (veel abonnementen in Nederland kan je zelf samenstellen met verschillende data/sms/bel bundels)proximusboyke schreef:Waarom denk je dat in zuinig nederland plots zo een tariefplannen opduiken.
Die geen kat zal nemen
En dus zo meer winst te maken. (veel mensen gebruiken dan hun bundel bijna nooit helemaal)
- proximusboyke
- Elite Poster
nee dit zijn gewone tariefplannen dus niets buiten bundels.
Dat is het net als je goedkope tariefplannen hebt ga je geen nieuwe tariefplannen lanceren die 5x meer kosten waarvan je weet dat niemand ze koopt.
Nuja ik zou zeggen wait and see
Dat is het net als je goedkope tariefplannen hebt ga je geen nieuwe tariefplannen lanceren die 5x meer kosten waarvan je weet dat niemand ze koopt.
-
- Elite Poster
Base bewijst alleszins grotendeels met deze zet dat Proximusboyke een punt heeft.
-
- Elite Poster
? Nochtans staat er in de pdf van tmobile een hele lijst met verschillende "prepaid bundels", bij kpn een pdf op die pagina met "prepaid voordeelopties". Dan geldt mijn argument van het upsellen naar die bundels nog steeds, want die vervallen meestal na een bepaalde tijd. (ok het is geen abbonement en dus geen hoge factuur, maar prepaid en dus krediet dat erdoor vliegt zonder voordeelbundels)proximusboyke schreef:nee dit zijn gewone tariefplannen dus niets buiten bundels.
- proximusboyke
- Elite Poster
heeft er al iemand van jullie dit tariefplan ?
Ik vraag me echt af wie dit zal nemen
Ik vraag me echt af wie dit zal nemen