Planning 3 Mbps

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

:( ik wordt later geupdate 30/01/2003 :( :( :(
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
4ng3l
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 dec 2002, 00:12

Ik heb nog en vraagske eigenlijk...iedereen spreekt hier over 3.3 Mbit, maar wanneer dak mijne computer opstart verschijnt er bij mij 3.1 Mbit.
Nu ni dak mij van die 0.2 Mbit veel aantrek maar ik zou toch graag weten hoe da komt?
(ik heb nen alcatel speedtouch usb)

greetz,
4ng3l
Polleke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
Locatie: Harelbeke
Bedankt: 2 keer

Ach Sensei, dan heb jij mijn plaats ingenomen : ben juist van 31 jan naar 31 maart gekegeld. Denk dat ze die raad van "we zouden beter die datum wat later zetten, dan zijn we van het gezaag af" goed aan het toepassen zijn...

Met vriendelijke groeten,

Polleke
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Troost u Polleke, ik ben ook naar 31 maart gevlogen. Tzijn toch sloebers die mannen van Skynet :mrgreen:

Cheers
Polleke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
Locatie: Harelbeke
Bedankt: 2 keer

Hallo,

Heb juist eens op dat andere forum gekeken (eentje van Flameboy) :

Er is een nieuwe versie van de planning online.

In tegenstelling tot de vorige versie is de voorgestelde datum een uiterste datum waartegen de migratie volledig moet afgerond zijn in de telefooncentrale waarop u bent aangesloten. Het is dus mogelijk dat je sneller gemigreerd wordt/bent.

Bij nummers waar nog geen exacte datum voor bekend is wordt nu 31 maart als datum gegeven, in tegenstelling tot 31 januari daarvoor.

De planning wordt nu wekelijks geupdate. Alle snelheidsverhogingen zouden in het eerste kwartaal van 2003 moeten afgerond zijn.


Hoop doet leven :roll:

met vriendelijke groeten,

Polleke
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

d_weazel schreef:Ja, verdienen moet nu niet, maar als da geld van skynet komt... :D
per lid dat ge bij brengt gratis volume packs of zo...


en investeringen... klinkt interessant 8)

en kunnen de gewone mensen op het forum ook een handje helpen?


D_weazel,

effe opmerken dat wij geen enkele binding hebben met Skynet, tenzij dat de meeste van de gebruikers van dit forum Skynetters zijn. Zijn steunen ons in geen enkele opzicht en hebben ook niks te beslissen. Er zijn slechts enkele mensen van BGC en Skynet die uit persoonlijk initiatief hier af en toe iets komen posten. Dat is de enige evntuele binding die er is.

Voorlopig wordt dit forum geleid door het moderation team, een groepje Skynetters die zich samen gegooid hebben om iets beters aan te bieden dan het forum van Skynet. Voorlopig zal die samenstelling niet wijzigen. Misschien in de toekomst wel, je weet nooit. Er zijn in elk geval enkele wijzigingen gepland voor in de nabije toekomst.

Investeren, ja, indien hier Skynetters zijn die de SuB wensen te sponseren vb. Hosting dan zijn die steeds welkom eh :D

Of de gewone mensen hier iets kunnen doen??? Iedereen kan hier iets doen, iedereen kan hier vragen stellen, andere beantwoorden. Waar je iets over weet, kan en mag je gerust helpen!!!!! De mods zijn er enkel om het geheel te organiseren, de 'content' van de posts een beetje na te gaan, en natuurlijk ook om problemen op te lossen!



Polleke, enne qua upgrade van de lijn: kzit ook op 31/03/2002 :-(
Oost -en West-Vlaanderen zal nog een beetje geduld moeten hebben :-)
I love it when a plan comes together!
hanzieboy

.:: Tom ::. schreef:Pfff, tzijn altijd de West-Vlamingen die achtergesteld worden é :oops:

Er staat voor Blankenberge 050 41 xx xx nog altijd 31 Jan 2003 :(


bij mij is het al uitgesteld tot 31/03/2003
West-Vlaanderen,regio Zwevegem. :evil: :evil:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

hanzieboy schreef:
.:: Tom ::. schreef:Pfff, tzijn altijd de West-Vlamingen die achtergesteld worden é :oops:

Er staat voor Blankenberge 050 41 xx xx nog altijd 31 Jan 2003 :(


bij mij is het al uitgesteld tot 31/03/2003
West-Vlaanderen,regio Zwevegem. :evil: :evil:


Vermoedelijk zal je vroeger 3.3Mbit/s hebben. het is namelijk zo dat iedereen van oost-en west vlaanderen naar 31/03/2003 precies zijn verzet. Maar zoals ik al eens gezegd heb, krijgen de meesten hun verhoging voor de afgesproken datum. Want zowel oost-en west op dezelfde dag of week dat kan niet, zijn wel efkes te veel dslams om tesamen te doen ;-)
I love it when a plan comes together!
pacman

ja ik vindt dat jullie niet mogen klagen jullie komen eerder dan ik aan de beurt voor een snelheids upgrade. :D

Iedere keer ik kijk veranderen ze de gegevens begin dec was het eind december dat ik een upgrade kreeg.
begin januari was het voor eind januari dat ik de upgrade kreeg.
:(
En vandaag is het voor 31 maart gepland en dat terwijl we reeds enkele nachten hebben kunnen proeven van die upgrade. Het is om zot van te worden. :evil: :roll:
Ja en ik woon in West-vlaanderen aan de kust zelfs en maar 2 km van een centrale. :idea:

Nu een keer een deftige datum en ik ben tevreden. :D

Gtz pacman
tuurke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 28 sep 2002, 06:47

daarnet viel modem uit , na syncronisatie
terug online
tijdje later ik download iets kijk naar downloadsnelheid wiiiiii 365kB

ik nu ook op 3.3mbit
(zone 050) eerder of dat ze gezegd hadden
Gebruikersavatar
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 02:46
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

nice tuurke ,

als je op het moment van de upgrade online was is het normaal dat je modem ff uitvalt hij moet immers opnieuw synchroniseren om de hoger snelheid te "pakken" ik verschoot mij ook nen bult toen da in ene keer zo rap ging :mrgreen: mensen jullie krijgen allemaal de verhoogde snelheid alleen een beetje geduld je zal het vanzelf merken wanneer het zover is ;)
Registered Linux user #286313
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

pacman schreef:ja ik vindt dat jullie niet mogen klagen jullie komen eerder dan ik aan de beurt voor een snelheids upgrade. :D

Iedere keer ik kijk veranderen ze de gegevens begin dec was het eind december dat ik een upgrade kreeg.
begin januari was het voor eind januari dat ik de upgrade kreeg.
:(
En vandaag is het voor 31 maart gepland en dat terwijl we reeds enkele nachten hebben kunnen proeven van die upgrade. Het is om zot van te worden. :evil: :roll:
Ja en ik woon in West-vlaanderen aan de kust zelfs en maar 2 km van een centrale. :idea:

Nu een keer een deftige datum en ik ben tevreden. :D

Gtz pacman


Dat is wel strange, denk niet dat dat kan, want West-Vlaandere en OOst-Vlaandere zijn het laatst gepland en bij mijn weet is er in West-Vlaanderen nog genen dslam aangepast ;-) ze gaan dat niet paar nachtenw wel doen en dan weer weg... denk dat dat niet juist is ma soit. Idd 31/03/03 is vrij realistisch voor Oost en West.

Kan maybe zijn dat ge in een test-zone zat.. ma denk et niet, dat zou ervoor gepland geweest zijn..
I love it when a plan comes together!
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Bij mij stond 28 januari (eerst 19 december) maar sinds vannochtend heb ik de 3.3 te pakken.

Afbeelding
tuurke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 28 sep 2002, 06:47

Dat is wel strange, denk niet dat dat kan, want West-Vlaandere en OOst-Vlaandere zijn het laatst gepland en bij mijn weet is er in West-Vlaanderen nog genen dslam aangepast ;-) ze gaan dat niet paar nachtenw wel doen en dan weer weg... denk dat dat niet juist is ma soit. Idd 31/03/03 is vrij realistisch voor Oost en West.

Kan maybe zijn dat ge in een test-zone zat.. ma denk et niet, dat zou ervoor gepland geweest zijn..


allez hier westvlaanderen blankenberge aan 3.3mb screenshot zien :mrgreen:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

tuurke,

idd heb die info ondertss ook vernomen dat er in blankenberge reeds 3.3 zou zijn... dusja, zal wel mis zijn -planning zal gewijzigd zijn zeker?-, maar normaal kan het niet dat ge al keer paar dagen 3.3 gehad hebt en dan weer niet... dat lijkt me bijzonder raar.
I love it when a plan comes together!
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

JIPIE,JIPIE,


wat zie ik hier net in diagnostics: 3360Kbit/s LOL
stond erop voor 31/03 en wat zijn we vandaag 15/02, is blijkbaar al van gisteren, lol schoon valentijnskdo van BGC :D

Gaan sebiet es testen.

edit:lol, hij gaat niet onder de 380Kbyte/s jipie, jipie jipie
I love it when a plan comes together!
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Hier in Zelzate nog altijd niks, sta er ook nog altijd op voor 31/03
nonde, nonde, nonde :evil:

BGC waneer ik???????????????????????????????????? :cry:


Greetz
Weetgraag :wink:
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

troost je weetgraag, hier ook nog altijd niks :( zone 052 'k woon 10 km van Brussel, redelijk dichte bevolking hier, maar blijkbaar komen wij altijd als laatste aan de beurt, 'k vraag mij af waarom!!! grrr :p

greetz,

Nob
Polleke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
Locatie: Harelbeke
Bedankt: 2 keer

Hallo,

Belgacom heeft nog werk, in Zuidwest-Vlaanderen mogen we ook nog altijd wachten. Maar positief blijven : blijkbaar beginnen ze toch al te naderen, ze zitten toch al in Gent. :roll:
Met vriendelijke groeten,

Polleke
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Vanaf gisteren (in ZELE 052/44.......) geupgraded JOEPIE!!!!!!! :D :D :D
Was nochtans maar voorzien voor 31 maart.

345 KB/sec down met internet security
355 KB/sec down zonder.

Is dit goed? of kan het nog beter?
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Mahimahi schreef:Vanaf gisteren (in ZELE 052/44.......) geupgraded JOEPIE!!!!!!! :D :D :D
Was nochtans maar voorzien voor 31 maart.

345 KB/sec down met internet security
355 KB/sec down zonder.

Is dit goed? of kan het nog beter?


Normaal tot goed :)

En aan al die nog niet geupgrade zijn, jullie beurt komt nog wel Afbeelding
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Weetgraag, ik denk dat het nu wel zal beginnen naderen voor jou ook. Ik denk nog max. 14d is beke afhankelijk welke kant rond gent ze eerst doen..

Mahi, jouw snelheid is idd goed. Heb gisteren al wat getest en dat was heel leuk, ga vandaag verder testen :P
I love it when a plan comes together!
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Ik denk het ook wel, geduld is een schone gave hè :evil:

Thanks
Weetgraag :wink:
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Toch raar hoe rap je aan die snelheid went. Als ik nu aan 80-100kbyte/s download begin ik al te zuchten omdat het traag is :|
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

mja, bij mij is het hier eerder nog, hoe ver kan ik die snelheid duwen, hoe krijg ik er het meeste uit ;-)

ben beetje met settings aan het spelen, en dat levert positieve resultaten op. Rwin stond in begin ook beetje te laag, maar dat ziet er hier beter en beter uit, daarnet van users.skynet.be gedownload, was lekker ;-)

denk dat ik binnen een weekje ook zal "zuchten" als ik maar 100k haal :D
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

The Oddity schreef:mja, bij mij is het hier eerder nog, hoe ver kan ik die snelheid duwen, hoe krijg ik er het meeste uit ;-)

ben beetje met settings aan het spelen, en dat levert positieve resultaten op. Rwin stond in begin ook beetje te laag, maar dat ziet er hier beter en beter uit, daarnet van users.skynet.be gedownload, was lekker ;-)

denk dat ik binnen een weekje ook zal "zuchten" als ik maar 100k haal :D


Helpt dit echt nog dit tweaken? Ik weet dat je bij win95 en 98 problemen had en dat tweaken daar een groot verschil kon maken, maar met win2000/xp dacht ik dat tweaken overbodig was geworden (een paar kbyte/s misschien :? )
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

wel het enige dat ik beetje gewijzigd heb is RWIN, omdat ik bij eerste tests begon met een sbnelheid vanb 380+ en die zakte en bleef zaken. Heb dan Rwin value opgezocht en stond beetje te laag. Nu als ik test, afhankelijk van de server blijft de snelheid mooi stabiel rond de 350k of rond de 380k. Dat was het enigste... verder beke speed zitten testen enzo. Ga wel vanmiddag nog eens wat dingen nalezen op speedguide.net staan daar specs. voor 2000en Xp eens kijken wat ze daar allemaal vertellen ;)
I love it when a plan comes together!
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Eindelijk zit ik op 3 Mbit!! (planning was voor 31maart)

Nu weet ik natuurlijk niet direct wat downloaden.... grrr :p

greetz,

Nob :)
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Ben ik dan nog de enige op 1,1
nonde, nonde

Greetz
Weetgraag :cry:
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Yes, deze morgen

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Feb 21 2003 om 10:02:00 UTC+0100)

Download : 344.1 KByte/sec
Upload : 19.1 KByte/sec
Connection : 185.0 Conn/min
Ping test Nederland : 18.0 ms

Nog een beetje testen, geduld is toch een schone gave hè.

btw: is this good
Speedtouch Home external(getweaked) via router(met firewal)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Aha, Weetgraag heeft zich bij de snelle onder ons gevoegd :P

Je ziet dat het nog voor deze week ging zijn eh... tis idd een zaak van veel geduld, maar je moet eerlijk zijn: 21/02 is toch veel beter dan 31/03 eh :D

Je resultaten die zijn heel goed volgens mij. Ik haal ook waarden rond van rond de 350Kbyte/s. Ik denk dat je zeker niet mag klagen, ik denk dat er anderen zijn die meer rede zullen hebben tot klagen... ;-)

Enja ping van 18ms, tis nu wel geen spits, maar denk dat er bij Telenet en wanadoo veel jalours zouden zijn op jou :D
I love it when a plan comes together!
nosta
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 sep 2002, 22:17
Locatie: Merchtem
Contacteer:

Ah ja ik zit dus ook op 3mbit hé ;).

Nosta.
Polleke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
Locatie: Harelbeke
Bedankt: 2 keer

Hallo,

Jawaade : hier is het anders nog altijd huilen met de pet op, blijkbaar ligt Zuid-West-Vlaanderen toch ergens "op den buiten".

Hoop doet leven zeker...
Met vriendelijke groeten,

Polleke
Pietje
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2003, 17:41
Contacteer:

Polleke schreef:Hallo,

Jawaade : hier is het anders nog altijd huilen met de pet op, blijkbaar ligt Zuid-West-Vlaanderen toch ergens "op den buiten".

Hoop doet leven zeker...


Ik woon in Wevelgem en sinds vorige week zit ik ook op 3.3 Mbps.... nog een klein bikke geduld dus :)
Polleke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
Locatie: Harelbeke
Bedankt: 2 keer

Hallo,

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Feb 27 2003 om 00:32:07 UTC+0100)

Download : 343.1 KByte/sec
Upload : 12.8 KByte/sec
Connection : 446.0 Conn/min
Ping test Nederland : 22.0 ms

Langs hier is het dus ook gelukt.

Belgacom heeft dus W-Vlaanderen ook ontdekt :D :D :D
Met vriendelijke groeten,

Polleke
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”