Hoe heb je dit voor elkaar gekregen ?
Indien je iemand zoekt om dit op een andere BBOX 3 (technicolor) uit te testen, ... ik wil gerust proefpersoon zijn.
Eenmaal je de procedure kent om als admin in te loggen is het permanent of anders gezegd iedere keer je de procedure toepast ben je als admin ingelogd.
jackho schreef:comming soon , 't is gelijk met de DLM, geduld hebben !
Lol maar bij dlm bepaalt een of ander script bij bgc hoe lang je moet wachten. Hier heb ik de indruk dat een aantal ub'ers er al even mee aan de slag zijn en waar wachten we dus op
[ Post made via mobile device ]
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Peter heeft dit op een technicolor uitgetest en 't zou mij verwonderen dat dit identiek dezelfde procedure zou zijn voor beide fabrikanten !
Maar mss kan iemand een Sagem cadeau doen aan Peter om het daarop ook uit te testen
Ik heb helaas nog niks van Peter gehoord. Admin scherm op de Technicolor heb ik zelf wel gezien al, maar dat was met hulp van BGC en tijdelijk admin password.
Maar die sagem zijn blijkbaar zelden verkrijgbaar in de belgacomshops
Belgacom houd die precies binnen
Ik had er een en er waren problemen en moest die direkt gaan omwisselen en nadien bleek het om een lijnfout te gaan
Spijtig zo was ik hem kwijt
Dat was ook wat men op helpdesk aan mij vertelde en daarom ik hem moest omruilen
Maar uiteindelijk lag het aan de lijn
Zal dus nooit weten of sagem slechter is dan technicolor
lion51 schreef:Dat was ook wat men op helpdesk aan mij vertelde en daarom ik hem moest omruilen
Maar uiteindelijk lag het aan de lijn
Zal dus nooit weten of sagem slechter is dan technicolor
Ik vind technicolor technisch gewoon beter dan sagem, maar dat is puur persoonlijk en vooral gebaseerd op de ervaringen met sagem die we in ons landje hebben door de bbox2. Eerlijk gezegd kan veel ook gewoon door de slechte customization zijn van BGC...
Technicolor heeft daarbij het legacy thomson speedtouch verhaal achter zich en dat kan toch wel tellen denk ik.
Orange go plus
Ja ik weet ze zitten, rij daar dagelijks voorbij. En ze hebben momenteel trouwens een interessante vacature voor een system engineer die de FON issues wil oplossen op hun platform (tiens voor welke klant zou dat zijn?)
Orange go plus
daar zeg je iets, FON is ook niet inorde bij mij, zou volgens ik vernomen heb een week ofzo kunnen duren, is nu dag 3 dat ik de BBOX3 heb.
hopelijk zijn ze van hun woord, niet dat het een grote ramp is, maar ik share graag m'n FON
hebben we die modem eigenlijk in bezit? Of huren we die? Want als we die in bezit hebben, is het dan wel wettelijk dat Belgacom ons bepaalde toegangen ontzegt?
Bij mij stond er bij de bestelling nl "Do-it-Yourself installatie Pack voor Internet; incl. draadloze modem, splitter en bekabeling" en heb daar 50 EUR voor betaald. Dan ga ik er toch van uit dat ik eigenaar ben van die modem?
Orange go plus