mobiel internet in Frankrijk
-
- Starter
- Bedankt: 1 keer
Ik heb ook nog sim's dus pm en kaartje komt eraan!
[ Post made via mobile device ]
-
- Starter
Hey allen,
Iemand nog een kaartje over?
Iemand nog een kaartje over?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
hier kan je er ook nog komen halen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Starter
even voor de duidelijkheid; online activeren kan in België, dan sim erin steken als je in Frankrijk bent?
- tommekentom
- Premium Member
- Twitter: MisterTommie
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Ook interesse in een kaartje... Wie stuurt me pm?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Starter
Als je me je adres stuurt, stuur ik eentje op.
Activeren kan idd hier, simkaartje te gebruiken in Frankrijk.
Activeren kan idd hier, simkaartje te gebruiken in Frankrijk.
-
- Starter
Stuur me in pm je adres en dan stuur ik het op
-
- Starter
Als je me in pm adres stuurt, dan stuur ik het sffs op.
Dan heb je het maandag, ten laatste dinsdag.
Dan heb je het maandag, ten laatste dinsdag.
Dag allemaal
Het is nu zondagavond en wij vertrekken vrijdagmorgen met de kids een weekje naar Frankrijk.
Heeft er iemand ervaring met Lefrenchmobile? Dat lijkt me wel een gemakkelijke optie: SIMkaart bestellen, opwaarderen en surfen maar.
De zaken over JoeMobile die ik hier zie, begrijp ik niet goed: ik zie op de website enkel abonnementen (x euro/maand)?
Het is nu zondagavond en wij vertrekken vrijdagmorgen met de kids een weekje naar Frankrijk.
Heeft er iemand ervaring met Lefrenchmobile? Dat lijkt me wel een gemakkelijke optie: SIMkaart bestellen, opwaarderen en surfen maar.
De zaken over JoeMobile die ik hier zie, begrijp ik niet goed: ik zie op de website enkel abonnementen (x euro/maand)?
Ik heb hier ook JoeMobile kaartjes binnen, als er iemand moet hebben stuur een PM en ik gooi ze zo snel mogelijk op de post.
@jensked: Het zijn idd abonnementen, maar je kan ze aan/uit zetten wanneer je wil (gewoon via een knopje op de site)
Ik ben net terug van frankrijk en heb het kaartje nu weer uit gezet, dus kost me ook geen geld meer.
@AndRo555: Ik had ook 4G genomen (dus € 20 betaald), maar ik heb het echt zelden zien werken. Waar wij zaten (regio Biarritz) was blijkbaar enkel 3G beschikbaar. Ik haalde wel veel hogere snelheden dan wat jij hier toont...
@jensked: Het zijn idd abonnementen, maar je kan ze aan/uit zetten wanneer je wil (gewoon via een knopje op de site)
Ik ben net terug van frankrijk en heb het kaartje nu weer uit gezet, dus kost me ook geen geld meer.
@AndRo555: Ik had ook 4G genomen (dus € 20 betaald), maar ik heb het echt zelden zien werken. Waar wij zaten (regio Biarritz) was blijkbaar enkel 3G beschikbaar. Ik haalde wel veel hogere snelheden dan wat jij hier toont...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Op zich heb ik wel interesse. Ik neem aan dat ik deze ook gewoon in mijn laptop kan gebruiken ?
heb je misschien ook ergens een link voor de data tarieven ?
heb je misschien ook ergens een link voor de data tarieven ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
3G is meestal snel zat, 4G alleen werk niet deftig. Dus mijn telefoon maar op 2G en 3G gezet.CoolCow schreef:Ik heb hier ook JoeMobile kaartjes binnen, als er iemand moet hebben stuur een PM en ik gooi ze zo snel mogelijk op de post.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Hallo
Ik vroeg me af of er nog iemand een joe mobile kaartje teveel heeft? Heb dit vorig jaar ook gebruikt in frankrijk en was ideaal. Ben alleen vergeten om het terug te activeren dus nu is het vervallen natuurlijk. Dit jaar zal het extra handig zijn want blijkbaar ligt onze internetverbinding in het vakantiehuisje er uit! Ik wil de verzending gerust betalen hoor. We vertrekken over 2 weken....alvast bedankt.
Ik vroeg me af of er nog iemand een joe mobile kaartje teveel heeft? Heb dit vorig jaar ook gebruikt in frankrijk en was ideaal. Ben alleen vergeten om het terug te activeren dus nu is het vervallen natuurlijk. Dit jaar zal het extra handig zijn want blijkbaar ligt onze internetverbinding in het vakantiehuisje er uit! Ik wil de verzending gerust betalen hoor. We vertrekken over 2 weken....alvast bedankt.
-
- Starter
Vorig jaar de kaart prima kunnen gebruiken op vakantie en de kaart steeds actief gehouden........nu de sim meegegeven met familie en blijkbaar werkt deze niet. Zou hun gsm moeten ingesteld worden? Bij mij was het vorig jaar sim insteken en het werkte. Iemand een idee?
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik heb net geregistreerd en het forfait aan 8 euro gekozen voor 250 MB. Ik will waze kunnen gebruiken in Frankrijk en hopelijk lukt het hiermee .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Ik heb een probleempje met Joe Mobile (waarschijnlijk doe ik iets verkeerd)
Het SIM kaartje is geactiveerd een paar dagen geleden en nu wild ik het internet even testen.
Roaming aangevinkt en naar de browser gegaan. Maar gek genoeg word alles wat ik invoer omgezet in de mobile site van Joe Mobile? Ik kom niet op Google of Nu.nl
Wat doe ik fout en hoe los ik dit op??
Het SIM kaartje is geactiveerd een paar dagen geleden en nu wild ik het internet even testen.
Roaming aangevinkt en naar de browser gegaan. Maar gek genoeg word alles wat ik invoer omgezet in de mobile site van Joe Mobile? Ik kom niet op Google of Nu.nl
Wat doe ik fout en hoe los ik dit op??
- sirWard
- Erelid
- Twitter: sirWard
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Tsjaah ik zou het voor je willen opzoeken maar net vandaag is mijn herlaadbundel vervallen waardoor ik eerst zou moeten herladen vrees ik.
Kan je ons laten weten of je al iets "betaald" hebt?
Persoonlijk hebt ik het 4G forfait geactiveerd. Dat was in mijn geval 30 euro voor 7Gb incl 4G (kan vanaf 20 euro). Daarbij zaten ook 10 dagen EU roaming bij. Die moest ik manueel activeren via de website (door x aantal dagen te selecteren in een drop down menu).
Meer kan ik je voorlopig niet echt helpen vrees ik.
Kan je ons laten weten of je al iets "betaald" hebt?
Persoonlijk hebt ik het 4G forfait geactiveerd. Dat was in mijn geval 30 euro voor 7Gb incl 4G (kan vanaf 20 euro). Daarbij zaten ook 10 dagen EU roaming bij. Die moest ik manueel activeren via de website (door x aantal dagen te selecteren in een drop down menu).
Meer kan ik je voorlopig niet echt helpen vrees ik.
SirWard
Het is met toch gelukt (dankzij Google translate)
Ik heb het 4G forfait geactiveerd. Voor 20 euro met daarbij 0 dagen EU roaming.
> Ga naar Espace Client (recht boven)
> Dan moet je klikken op "mode Europ" (in het grijze vakje onder het blauwe vak met de drie cirkels)
> in het volgende scherm klik je op "het roze vakje met Suivant"
> Op het volgende scherm kun je dan het eerste bolletje (Tout de suite) aanvinken om direct gebruik te maken van de gratis roaming of het onderste bolletje (Plus tard) om 1 of meer data in tegeven.
> klik daar na op het roze vakje met "Valider"
Bedankt!
Het is met toch gelukt (dankzij Google translate)
Ik heb het 4G forfait geactiveerd. Voor 20 euro met daarbij 0 dagen EU roaming.
> Ga naar Espace Client (recht boven)
> Dan moet je klikken op "mode Europ" (in het grijze vakje onder het blauwe vak met de drie cirkels)
> in het volgende scherm klik je op "het roze vakje met Suivant"
> Op het volgende scherm kun je dan het eerste bolletje (Tout de suite) aanvinken om direct gebruik te maken van de gratis roaming of het onderste bolletje (Plus tard) om 1 of meer data in tegeven.
> klik daar na op het roze vakje met "Valider"
Bedankt!
-
- Starter
Heeft iemand een 3G microSIM (mag data only zijn) te koop voor Frankrijk aub?
Heb het zondag reeds nodig, ophalen is mijn enige optie (omgeving Gent, Dendermonde, Brussel).
Ik weet het, last minute
Heb het zondag reeds nodig, ophalen is mijn enige optie (omgeving Gent, Dendermonde, Brussel).
Ik weet het, last minute