IP changer & autodisconnect software???

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Gesloten
Tae
Premium Member
Premium Member

Ik zou graag eens willen weten dat een autodisconnect programma en een IP changer mij kan beshermen tegen bedrijven zoals Riaa en andere instellingen die ons proberen te klissen :-)

Wat is nu mijn bedoeling dat ik gebruik maak van een autodisconnect progie zodat ik in een hub (DC++) kan downloaden zonder dat iemand van mij kan uploaden dus besherm ik mij zowiezo al tegen die instellingen.

Natuurlijk word er in die hubs gezocht naar users zoals ik en gooien ze er u uit vanaf dat ze constateren dat ze worden gedisconnect.

Daar er 100 hubs zijn is het niet zo erg maar toch zou het niet kunnen dat ik met een programma zoals IP changer er toch kan binnengeraken in die hub waar ik ben gebanned?

thx

ps : als dit illigaal is dan mag van mij op deze thread een slotje op.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tae schreef:mij kan beshermen tegen bedrijven zoals Riaa en andere instellingen die ons proberen te klissen :-)

Een plus een is toch twee he... of kan je niet tellen ?

Tae schreef:ps : als dit illigaal is dan mag van mij op deze thread een slotje op.
trobbelke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Tae schreef:ps : als dit illigaal is dan mag van mij op deze thread een slotje op.

als het niet illegaal is, kunnen 'ze' u niet klissen hé, dan is al dat gedoe niet nodig. Bijgevolg weet ge zelf wel of het illegaal is of niet.
Tae
Premium Member
Premium Member

Een plus een is toch twee he... of kan je niet tellen ?

Ik snap uw logica niet ze :lol: verklaar u duidelijk :-)
Tae
Premium Member
Premium Member

Je weet ook wel dat je niet in DC++ hubs komt zonder dat je files shared meestal moet je 10GB sharen films, muziek, games, etc.

Dus dan ben je al illegaal bezig of niet nu om ze te slim af te zijn d8 ik , ik ga gebruik maken van deze twee programmas om me toch beter te beschermen.

Er zijn nog manieren hoor zoals de hub verlaten en gewoon verder te downloaden maar meestal stopt de download dan en moet je terug opnieuw op zoek gaan :x
Blue-Sky
Erelid
Erelid

@Tae,
Ik snap jullie logica niet, je verteld publiek (op een forum) dat je illegaal bezig bent en dan nadien komen klagen als je vroeg of laat tegen de lamp loopt ?
Dus ik zou zeggen, opgelet wie weet wat daar nog van komt?
Blue-Sky schreef:Voorlopig focust de IFPI, waarin onder meer EMI, Warner Music en Universal Music vertegenwoordigd zijn, zich op de verspreiders van muziek, en nog niet de downloaders. Of dit in de toekomst wél gaat gebeuren is nog niet bekend.
Afbeelding
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

@Tae,

Mensen die nog niet eens de moeite willen doen om zelf te sharen (omwille van het risico niet durven nemen, snelheid, limiet, whatever) en dan nog komen vragen hoe ze dat nog eens extra kunnen omzeilen ... en zich dan nog afvragen of het illegaal is ... komaan hé :p

Grtz,

Sasukz
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

echte mannen doen het zonder beveiliging 8)
de pispaal <<
Tae
Premium Member
Premium Member

ach ja ik zie dat jullie er niet zo met bezig zijn :roll: dus laat maar sluit deze topic maar :wink:

Ik trek mijn plan wel :-)
Gesloten

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”