anoniem schreef:Dit is een Vrij land:-D
Er bestaat een recht op Vrije meningsuiting MR SASUKIE
Nog nooit van gehoord
De bedoeling is een mening te uiten, die mag dan in Uw ogen niet ter zakende dienende zijn, maar dient TOCH gespecteerd te worden
anders heeft dit forum totaal geen zin....
dat van die belgacom zaak toont aan dat ze op allerlei wijze trachten geld te verdienen, dat is hun goed recht, maar er zijn fatsoensgrenzen
maar daar storen ze schijnbaar niet aan
en dat in het licht van VDSL zal dit GEEN goed doen aan hun imago
Ik heb u de kans gegeven u te verdedigen waarom jij je post als "nodig vond" in dit topic. Als jij een slecht geformuleerde klacht over UW adsl abbo dat JIJ verkeerd hebt aangevraagd bij belgacom een meerwaarde vind in een topic over VDSL waar het om de technologie gaat dan is dat uw zaak. En dan had jij dat perfect tegen mij kunnen zeggen in PM, i.p.v. dat achterlijk boerentaaltje waar geen mens iets van snapt. Ik heb een vriendelijke PM naar u gestuurd en vriendelijk mijn beweegredenen uitgelegd. Als jij daarop enkel aanvallend en onbeschoft op kan antwoorden dan vind ik dat zeer zwak. En ja vrije meningsuiting is 1 ding, een post maken zonder inhoud is iets anders !!
On Topic:
Bij mij zijn ze vorige week VDSL komen leggen in de lex, en zijn er fibers getrokken naar de lokale verdeelkasten. Ben benieuwd naar wanneer BGC dit officieel gaat verdelen. Heb er ook geen goed oog in, maar als ik zo zie dat in NL men er enkel op voorruit gaat, en zelfs een standaard abbo zoals Chello Classic nu ook al 4Mbit/1Mbit kan leveren mag BGC toch ook wel wat doen, vooral nu de technlogie zich daartoe leent.
Mvg,
Sasuke