nieuws: MSN 7 beta
-
- Premium Member
Vele mensen kunnen misschien denken wat is diene hier nu aant zeveren maar ...
MSN7 beta bestaat echt.
Er is blijkbaar toch al ergens een lek gekomen.
Do I need to say more ?
http://defusion.armyofnexus.com/msn7/
MSN7 beta bestaat echt.
Er is blijkbaar toch al ergens een lek gekomen.
Do I need to say more ?
http://defusion.armyofnexus.com/msn7/
gamefreak das oud niews
das al van vrijdag bekend!
en ik denk dat de meerderheid van de nerds(en ub) niet echt zit te wachten op de vernieuwingen in messenger 7.blabla... de weinigen(waaronder ik) die nog met msn messenger chatten zullen wel overstappen naar een iets minder stresserender irriterende client
want wie zit er nu te wachten op "nudge" of "wink"??
den eerste die dat doet schiet ik ne kogel door zen kop
das al van vrijdag bekend!
en ik denk dat de meerderheid van de nerds(en ub) niet echt zit te wachten op de vernieuwingen in messenger 7.blabla... de weinigen(waaronder ik) die nog met msn messenger chatten zullen wel overstappen naar een iets minder stresserender irriterende client
want wie zit er nu te wachten op "nudge" of "wink"??
de pispaal <<
- Kwabber
- Pro Member
- Bedankt: 3 keer
Mr.Cide schreef:want wie zit er nu te wachten op "nudge" of "wink"??
Ik alleszins niet. Ik zal alleszins niet upgraden naar dien brolversie 7.
blabla
-
- Premium Member
Ik vind idd ook maar zeer dwaze update.
Ik gebruik eigenlijk liever gaim maar ik heb nog enkele probleempjes daarmee.
Ik post dit gewoon omdat er op IRC enorm getwijfelt werd over de echtheid van deze 7.0 beta.
Ik gebruik eigenlijk liever gaim maar ik heb nog enkele probleempjes daarmee.
Ik post dit gewoon omdat er op IRC enorm getwijfelt werd over de echtheid van deze 7.0 beta.
gamefreak die link die jij geeft weet ik niet
maar neowin.net geeft het uit betrouwbare bron
vorige week was er een restricted beta en normaal ging morgen een open beta uitkomen maar de vraag die zich nu afspeeld is of het om een leaked beta gaat of over de open beta
ik heb het nog niet kunnen checken en ga dat ook niet doen omdat msn me geen reet interesseert
maar neowin.net geeft het uit betrouwbare bron
vorige week was er een restricted beta en normaal ging morgen een open beta uitkomen maar de vraag die zich nu afspeeld is of het om een leaked beta gaat of over de open beta
ik heb het nog niet kunnen checken en ga dat ook niet doen omdat msn me geen reet interesseert
de pispaal <<
MSN Messenger 7 is beta and is available in copies floating around the internet. We strongly advise members not to use the current beta until this flaw has been resolved. MSN Messenger 7 effectively opens your system up to allow a hacker to run numerous tasks on your machine.
We ask members not to post any exploit code or how to exploit MSN Messenger 7, thank you.
Last comment was by greg098 (neo.win)
sure pal
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
hillbilly schreef:MSN Messenger 7 effectively opens your system up to allow a hacker to run numerous tasks on your machine.
Da's toch standaard met alle Microsoft software
-
- Premium Member
r2504 schreef:hillbilly schreef:MSN Messenger 7 effectively opens your system up to allow a hacker to run numerous tasks on your machine.
Da's toch standaard met alle Microsoft software
Tis da dus 1 lekje erbij zal het nu wel niet maken hoor.
Als ze willen geraken ze altijd binnen als ge microsoft software hebt op uw PC.
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Die nieuwe beta, ik vind hem niet zo heel goed... Het is wel eens leuk dat ze nieuwe dingen hebben (Lees: gestolen van anderen) maar dat steekt toch wel tegen dat iedereen om de haverklap zo'n Nudge doet Of die grote figuren, dat is ook redelijk ambetant! En om maar te zwijgen over wat voor een systeem je al nodig hebt om een chat programmatje te draaien!
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
- bke
- Elite Poster
°MaRtO°° schreef:Ja, ik vind de 6.2 toch wel rapper op mijn pc.
Op uw pc zout ge best messenger 4.7 zetten!
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
- bke
- Elite Poster
°MaRtO°° schreef:6.2 werkt nog zeer goed op de mijnen.
Zeer goed = bij u met schokken? Want op mijn pentium 3 vind ik dat 6.2 al nie te soepel draait... Of ben ik mijn pentium 4 teveel gewend?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Er zit een ernstig lek in deze beta. Zo erg zelfs dat ze alle clients gaan verhinderen nog te kunnen connecteren, dus blijf voorlopig maar bij jullie werkende versie 6.2
[DmW]_BkE schreef:°MaRtO°° schreef:6.2 werkt nog zeer goed op de mijnen.
Zeer goed = bij u met schokken? Want op mijn pentium 3 vind ik dat 6.2 al nie te soepel draait... Of ben ik mijn pentium 4 teveel gewend?
Bij mij shockt hij niet, kdenk wel dat het aan jouw pc ligt.
Ik heb gelezen dat er een lek zou zitten in de beta versie van msn 7.0
Het gaat om een lek bij de ' msn winks '
De officiele versie wordt normaal in eerste kwartaal van 2005 uitgebracht
Je kan hier meer info vinder http://www.webwereld.nl
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
xavvdb schreef:Ik heb gelezen dat er een lek zou zitten in de beta versie van msn 7.0
Grappig dat mensen soms hetzelfde zeggen als iets dat 2 posts hoger staat
Ik gebruik trillian.
Rustige client zonder toeters of bellen.
Als ge nen helen dag achter u pc zit, dan zijt ge dien msn wel heel snel beu.
Rustige client zonder toeters of bellen.
Als ge nen helen dag achter u pc zit, dan zijt ge dien msn wel heel snel beu.
- bke
- Elite Poster
Kzit nu terug op messenger 4.7! MSN Messenger vind het blijkbaar niet leuk dat ik 7.0 gebruikte Nu zal ik een tijdje bij deze blijven, dat genudge stak al hard tegen...
-
- Premium Member
Zeker da de eerst volgende update een zo grote druk gaat zijn van de gebruikers dat ze die nudge er al weer gaan mogen uithalen.
Verder klopt het wel, ik zie veel dingen die door de meest populaire MSN client voor linux (gaim) afgekeken zijn.
Wat die grote images betreft da vink nu wel net leuk, maar als ge liever kleinere hebt dan kunde dat terug naar small zetten.
Ik heb ondertusse ook al terug gegrepen naar 6.2
Even off-topic:
Hoe toon je alle mensen op uw lijst met gaim ?
Dus niet enkel de mensen die online zijn.
Want mijn MSN gebruik ik altijd als een soort e-mail adressen lijst.
Verder klopt het wel, ik zie veel dingen die door de meest populaire MSN client voor linux (gaim) afgekeken zijn.
Wat die grote images betreft da vink nu wel net leuk, maar als ge liever kleinere hebt dan kunde dat terug naar small zetten.
Ik heb ondertusse ook al terug gegrepen naar 6.2
Even off-topic:
Hoe toon je alle mensen op uw lijst met gaim ?
Dus niet enkel de mensen die online zijn.
Want mijn MSN gebruik ik altijd als een soort e-mail adressen lijst.
mja nudge en winks steken ze er nu eenmaal in omdat msn voor de jeugd is e
wrom kunnen ze da nie nice and clean houden zoals mirc(en andere irc-clients) waar dat ge een grote functionaliteit hebt en geen fikfakkerij wat toch maar stoort
wrom kunnen ze da nie nice and clean houden zoals mirc(en andere irc-clients) waar dat ge een grote functionaliteit hebt en geen fikfakkerij wat toch maar stoort
de pispaal <<
-
- Administrator
- Contacteer:
Mm, transparency en design toestanden ja, maar de messenger is gewoon copy-paste van hun 6.2-code . Echt wel lachwekkend dat je 6.2 stokkend moet draaien op een PII. Waar gaan we naar toe .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Premium Member
SeNsEi Ze0n schreef:gamefreak: shown offline buddies mss
Da weetk want heb da ooit es gebruikt maar ik vind da voort moment nergens.
Misschien ff duidelijker zeggen waar dat da preciees staat ?
Srry dak zo lastig doe ze maar vind het gewoon niet.