krisken schreef:Ik heb reeds meerdere keren de TS het voorstel gedaan om zijn adres per PM te sturen naar mij, zodat ik een VDSL2 check kan doen. Tot op heden heb ik hier geen antwoord op gekregen (noch positief, noch negatief).
Volgens mij heb je het hier
niet over de Topis starter
ahrand schreef:Kortom: elke reactie op dit forum word verdraaid of (moedwillig ?) niet gelezen of weggewuifd als ' gezeur ' (moderators incluis). Als dat het geval is dan denk ik maar beter andere oorden kan opzoeken want dan heeft dit forum voor mij (en voor vele anderen gezinnen in mijn situatie) geen nut meer.
Neem het niet zo persoonlijk op. Ik denk dat we jou eigenlijk 2 punten willen duidelijk maken:
- dat het gemiddelde volume (per aansluiting) véél lager is dan wat velen denken. De TS (kaarsenbril) klaagde dat het volume van Basic al jaren op 100GB blijft steken, en dat dit volume "voor de meeste mensen niet toekomt". De waarheid is echter dat de meeste mensen wel toekomen met 100GB (Volgens mij gebruiken 90% van de Internet klanten minder dan 50 GB).
- Dat een gezin met 3 tieners niet kan beschouwd worden als een modaal gezin, en dat het normaal is dat jij in jouw situatie niet toekomt met 100 GB (vandaar ons advies dat je moet kiezen voor een abbo met meer volume of onbeperkt.
PS - Moderatoren vertolken in de discussies hun persoonlijke mening (als we tussenkomen in de hoedanigheid van moderator wordt dit expliciet vermeld of in het rood geschreven
.
ahrand schreef:Nogmaals, met risico voor zeur versleten te worden: dat heb ik allemaal al eens gepost,
hier de referenties :
viewtopic.php?f=50&t=41378&start=60#p550484
viewtopic.php?f=50&t=41378&start=120#p550616
Dit is reclame van Telenet zelf, op hun website over hun Whop product.
Hier geef ik je
volledig gelijk. De reclame van Telenet is inderdaad misleidend:
Onbezorgd en gelijktijdig surfen zonder snelheidsverlies, zelfs als het hele gezin tegelijk online is.
Dit is natuurlijk niet mogelijk, als je met 5 mensen on-line bent, dan wordt de snelheid (60 Mbps) gedeeld, en kan je niet alle 5 gelijktijdig internetten zonder snelheidsverlies ...
Met Yelo TV kan je via Telenet Internet overal in huis tv-kijken op je smartphone, tablet of computer. Zelfs met 5 tegelijk! Pa kijkt voetbal op de laptop boven terwijl ma haar favoriete serie bekijkt op de tablet, en de kids een filmpje meepikken op tv? Geen probleem. Veel kijkplezier!
Als je met 5 tegelijk, overal in huis tv-kijkt op de smartphone, tablet of computer, dan kom je er inderdaad niet met het volume van Whop.