Hallo,
heb een scarket trio abbo.
probleem is dat het internet 1 of 2 maal per dag weg valt, tv blijft het dan wel doen.
ik moet dan de bbox 2 modem aan en uit zetten en dan heb ik terug internet.
weet iemand een oplossing voor dit probleem, het gebeurt zowel draadloos als met draard.
scarlet helpdesk heet me aangeraden om het wifi kanaal te veranderen, maar hij doet het nog steeds.
met vriendelijke groeten
internet valt soms weg
- serialchiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 61 keer
Ik heb dit ook een tijdje voorgehad. Bij mij was het opgelost toen ik de voeding van de Sagem heb vervangen (tip van een Belgacom-installateur).
Ik had op het werk nog een identieke voeding liggen van een ter ziele gegane Sagem.
Ik had op het werk nog een identieke voeding liggen van een ter ziele gegane Sagem.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Inderdaad een goed begin,
Je router zit normaalgezien op adres 192.168.1.1.
Kijk vervolgens eens bij "log server" of je gelijkaardige boodschappen te lezen krijgt:
GMT PPPOE: session established
GMT PPPOE: Connection terminated
Je router zit normaalgezien op adres 192.168.1.1.
Kijk vervolgens eens bij "log server" of je gelijkaardige boodschappen te lezen krijgt:
GMT PPPOE: session established
GMT PPPOE: Connection terminated
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
net terug internet weg gevallen.
gisteren 2 x de moedem moeten herstarten, vandaag 3 x voor ik internet terug had.
toen het internet weg was geprobeerd om de modem te bereiken en ging maar heel traag.
In de log file geen berichten gezien die anders zijn als de andere berichten.
Zelfs met draar geprobeerd en net hetzefde
Tv blijft werken en ook telefoon blijft werken.
Morgen nog eens naar scarlet bellen en zien of ze een andere oplossing hebben als de wifi kanalen wijzigen
groetjes
gisteren 2 x de moedem moeten herstarten, vandaag 3 x voor ik internet terug had.
toen het internet weg was geprobeerd om de modem te bereiken en ging maar heel traag.
In de log file geen berichten gezien die anders zijn als de andere berichten.
Zelfs met draar geprobeerd en net hetzefde
Tv blijft werken en ook telefoon blijft werken.
Morgen nog eens naar scarlet bellen en zien of ze een andere oplossing hebben als de wifi kanalen wijzigen
groetjes