(Whoppa) Website niet bereikbaar op netwerk?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Goeiemorgen,

Vreemd probleem hier! mijn website http://www.meteoflash.be is overal bereikbaar, behalve hier via den bak van Telenet ('t was weer te denken natuurlijk :roll: ). FTP'en op elke poort lukt niet, DirectAdmin'en op poort 2222 gaat niet, zelfs gewoon naar de website gaan lukt niet. Port forwarding ingesteld, helpt niet. Firewalls tijdelijk gestopt, geen resultaat. Mijn website is gehost bij Versio.

Wat zou het probleem kunnen zijn? Zou het soms aan IPv6 kunnen liggen? Zo ja, dan wil dat ook zeggen dat iedereen die IPv6 draait mijn website niet kan bereiken? Want dat zou eigenlijk wel verrekt zijn. Ik weet het in elk geval niet.

Bedankt alvast voor informatie die me kan helpen.
To download or not to download, that's the question.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik heb ook Telenet en kan je website wel bereiken en ook mijn eigen websites (gehost bij Versio) zijn bereikbaar.
Alleen heb ik nog geen IPv6
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Hier ook Whoppa met IPv6 en kan je site bereiken. ;)
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Ook hier heb ik geen problemen om uw site te bereiken. Zowel via IPv4 (gsm) als IPv6 (laptop)
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Hier ook zonder problemen bereikbaar op de Telenet 'bak', (het was weer te denken natuurlijk dat het daar NIET aan lag :roll: ).
speciall
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:49
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Check even bij de hoster of je IP niet geblocked is op een firewall op de server.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

@iRockabizzydilly: Ik vraag om hulp, niet om teruggekaatst cynisme.

@speciall: het probleem lijkt van een andere orde, ik wilde eerst de DNS-ip's eens aanpassen als wijze van test maar dat leidde tot een fout in de netwerkkaart. Na wat opzoekwerk kom ik tot de conclusie dat een deel van mijn netwerkdriver corrupt zou kunnen zijn, en het beste is dat elke poging om de driver te verwijderen en opnieuw te installeren niet lukt. Andere computers in deze lijn kunnen de website overigens wel bereiken.

Wat mij dan uiteindelijk brengt tot Windows 8.1 die met mijn voeten speelt (waarschijnlijk zelf corrupt). En dat geloof ik eigenlijk eerder want deze terroriseert mij al een jaar met de meest onmogelijke problemen die ik met Win7 bvb nooit had. (Welke commentaar ga ik nu weer krijgen. :roll: )

Puntje bij paaltje, eerst dus proberen de netwerkkaartproblemen op te lossen om uit te maken of er een slotje op mag of niet.
To download or not to download, that's the question.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Die commentaar had je moeten verwachten als je zelf zo'n onredelijke reactie geeft :-) als je hulp vraagt maar je geeft al een cynisch oordeel waardoor het wel zal zijn, waarom dan hulp vragen? Maar soit, ben niet het type om hier persoonlijk te gaan.

Trouwens, over uw opmerking ivm Win 8.1 kan ik u alleen maar bijval geven. Wifi issues, Wifi driver update met issues (nochtans komende van windows update) die dan gewoon continu BSOD geven etc...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”