i5 4670k, gigabyte z87x bordje, 8GB DDR3-2400, R280X
Verder zitten er nog 2 speelgoedjes in mijn vrouwtje haar buik die we binnenkort mogen verwachten
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
Uw speelgoedje moet je eruit halen hé... trouwens proficiat !thamar schreef:Verder zitten er nog 2 speelgoedjes in mijn vrouwtje haar buik die we binnenkort mogen verwachten
En thamar mag dan ook twee rekeningnummers doorgeven...??Jack Daniels schreef:Waar en wanneer is (zijn) de babyborrel(s)? Aangezien het een tweeling is verwacht ik dan ook een dubbele portie
En gij gelooft dat hij maar één keer geschoten heeft?Heronic schreef:1x schieten 2x prijs. Proficiat!
Inderdaad, wel geen 100 stuks zoals jouw linkTim H. schreef:ff google...
in china kan je veel vinden precies...
http://www.aliexpress.com/item/by-dhl-o ... 28837.html
Hoe gaat dit in zijn werk?q-tec schreef:Ouditjehelaas niet op Belgische nummerplaten te krijgen, blijft een jaar of 2 in opslag staan tot ik die op Duitse platen krijg.
RS2 ?!
Ik bol het af in België en ga in Duitsland wonenHoe gaat dit in zijn werk?
Is dat legaal?
Gewoon ter info!
Omdat ik er nu niet met kan rijden in België ik kan er pas met rijden éénmaal ik in Duitsland woon en hem daar gekeud heb.Waarom 2 jaar in opslag?
En daarbij telkens ik u zou zien rijden met een buitenlandse nummerplaat zou ik de politie moeten bellenlirec schreef:MAAR => Ik heb een auto geimporteerd uit Duitsland. Je koopt daarvoor duitse exportplaten (verzekeren het voertuig ook) die slechts 30 dagen geldig zijn in heel europa (puur om hem erens naartoe te rijden, hier te verzekeren, nummerplaat belgie aan te vragen en naar keuring te gaan). Rij je daarmee echter rond in belgie als belg dan kan een overijverige politieagent je in principe tegenhouden en beboeten, ondanks dat Europa belgie hiervoor reeds heeft veroordeeld!