Max 2 mbps download, 1 mbps upload waar ik normaal snelheden haal tot 15-20 mbps.
Eerst dacht ik dat het tijdelijk was maar aangezien het al de hele dag hetzelfde is en op verschilende plaatsten?
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
3G900 is gemeengoed aan het worden bij mobistar en dan is er nog maar weinig plek over om edge te kunnen ontvangen waar geen 3G.kristofmertens schreef:Edge heb ik nu niet bepaald veel, ontvangst 3G is zeer goed maar de snelheid eronder laat te wensen over.
Vlaams-Brabant heeft echt weinig plaatsen waar je nog echt op edge terugvalt, zelfs binnenshuis.
[Post made via mobile device ]
Dat kan dan inderdaad dat verschil verklaren, los van het feit dat er 3 keer minder bandbreedte is op 3G900 dan op 2100MHz (5MHz vs 15MHz), heb je ook nog het feit dat een 3G900 cell een grotere oppervlakte en dus ook meer mensen dekt.kristofmertens schreef:Waarschijnlijk zal het een overbelaste 900 cel zijn, aangezien ik het binnenshuis ervaar, mijn ervaring zegt dat voorheen Mobistar de 900 mhz frequenties voor 3G gebruikte mijn ontvangst via 2100 mhz binnenshuis onmogelijk was met edge tot gevolg.