UB game server?
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
yep zeer zeker. 100GB traffiek inbegrepen. dat volstaat normaliter maar omdat wij veel custom maps hebben op de server moet er veel gedownload worden en wil het wel eens nipt worden...
- deej
- Elite Poster
Ben hier wat teveel reclame aan het maken persies .
Anyway, vandaag zitten wij bij Strato met een SR server. Check deze link: http://www.strato.de/server/index_highend.html. Een mooi aanbod maar het nadeel zijn de pings voor gamers. Ik weet ook niet of ze buitenlandse klanten rechtstreeks bedienen, wij hebben een Duitser in onze clan die dat allemaal regelt.
We gaan echter in juni naar deze: http://www.rackcheck.com/dedicated/root2.html. Iets duurder maar we delen nu met een andere clan de kosten. We hebben dan 200 GB traffiek maar vooral is de ISP van die mannen Telia, en de pings zijn merkelijk beter! Ik denk ook dat zij wel buitenlanders rechtstreeks bedienen.
Best is dat je - om zeker te zijn - eens met die mannen belt of mailt. Van Strato zijn we zeker tevreden, alleen kan het nog beter als je voor een ietsje hoger budget gaat zoals wij nu (70€ per maand).
By the way, ik heb me zot gezocht voor een gelijkaardig aanbod in BE en NL maar hier bestaat dat dus niet... In Duitsland is de markt ook veel groter natuurlijk dus daar zal het rendabeler zijn vermoed ik.
Wat wel ongelooflijk helpt is deze site: http://www.webhostlist.de/. Die Duitsers staan echt wel mijlenver voor op ons. Hier kan je zelf zoeken wat je wenst (web/game/traffiek). Reken toch dat je bijna overal voor 70€ een eigen server met 200GB traffiek moet kunnen hebben. Pings etc moet je dan zelf maar eens testen.
Wel alle games en ongelimiteerd aantal spelers
Je moet namelijk alles zelf doen. Je krijgt een linux server en vanuit root access moet je de games die je wil draaien zelf installeren. Wij hebben dus Enemy Territory erop gedownload (met wget vanuit een linux command prompt), op geinstalleerd en dan 4x gelanceerd op 4 verschillende poorten. 2x 24 slot servers, 1x16 slot private voor wars & 1x matrix server met zero gravity, puur voor de fun :d.
Daarnaast draait onze web, ftp, mail & teamspeak er ook op.
Het is wel wat werk maar je leert er veel van .
Anyway, vandaag zitten wij bij Strato met een SR server. Check deze link: http://www.strato.de/server/index_highend.html. Een mooi aanbod maar het nadeel zijn de pings voor gamers. Ik weet ook niet of ze buitenlandse klanten rechtstreeks bedienen, wij hebben een Duitser in onze clan die dat allemaal regelt.
We gaan echter in juni naar deze: http://www.rackcheck.com/dedicated/root2.html. Iets duurder maar we delen nu met een andere clan de kosten. We hebben dan 200 GB traffiek maar vooral is de ISP van die mannen Telia, en de pings zijn merkelijk beter! Ik denk ook dat zij wel buitenlanders rechtstreeks bedienen.
Best is dat je - om zeker te zijn - eens met die mannen belt of mailt. Van Strato zijn we zeker tevreden, alleen kan het nog beter als je voor een ietsje hoger budget gaat zoals wij nu (70€ per maand).
By the way, ik heb me zot gezocht voor een gelijkaardig aanbod in BE en NL maar hier bestaat dat dus niet... In Duitsland is de markt ook veel groter natuurlijk dus daar zal het rendabeler zijn vermoed ik.
Wat wel ongelooflijk helpt is deze site: http://www.webhostlist.de/. Die Duitsers staan echt wel mijlenver voor op ons. Hier kan je zelf zoeken wat je wenst (web/game/traffiek). Reken toch dat je bijna overal voor 70€ een eigen server met 200GB traffiek moet kunnen hebben. Pings etc moet je dan zelf maar eens testen.
Snakehit schreef:Players, hosting games??
Wel alle games en ongelimiteerd aantal spelers
Je moet namelijk alles zelf doen. Je krijgt een linux server en vanuit root access moet je de games die je wil draaien zelf installeren. Wij hebben dus Enemy Territory erop gedownload (met wget vanuit een linux command prompt), op geinstalleerd en dan 4x gelanceerd op 4 verschillende poorten. 2x 24 slot servers, 1x16 slot private voor wars & 1x matrix server met zero gravity, puur voor de fun :d.
Daarnaast draait onze web, ftp, mail & teamspeak er ook op.
Het is wel wat werk maar je leert er veel van .
- deej
- Elite Poster
We hebben ze! Voor zij die onze nieuwe game servers in actie willen zien (woopie ), ga met uw Wolfenstein naar deze IP's (we moeten DNS nog updaten):
- 82.96.75.56:27777
- 82.96.75.56:27778
Eens zien wat de mensen hier vinden van Telia . Stuur feedback gerust naar deej at fragland dot org.
Greetz,
Deej
Eens zien wat de mensen hier vinden van Telia . Stuur feedback gerust naar deej at fragland dot org.
Greetz,
Deej
- Styno
- Elite Poster
Deej_1977,
gebruiken jullie een testbugfix van etpro 3 ? Ik kreeg nl. raare 'invalid pk3' errors.
Styno
gebruiken jullie een testbugfix van etpro 3 ? Ik kreeg nl. raare 'invalid pk3' errors.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
- deej
- Elite Poster
ja wij draaien TB5. 't Is inderdaad zo dat die zeer veel de unpure client error uitspuwt maar ik heb geen zin om die versie terug te draaien. Daarbij de testen met 3.0.1 TB6 zijn al bezig dus ik vermoed dat dit binnenkort zal opgelost zijn.
Meestal is het probleem opgelost als je ET afzet en terug opzet.
Meestal is het probleem opgelost als je ET afzet en terug opzet.
- deej
- Elite Poster
Deej_1977 schreef:We hebben ze! Voor zij die onze nieuwe game servers in actie willen zien (woopie ), ga met uw Wolfenstein naar deze IP's (we moeten DNS nog updaten):
Greetz,
Deej
Ter info voor de gamers onders ons, we zijn weeral geswitched
et.fragland.org:27776
et.fragland.org:27777
et.fragland.org:27778
et.fragland.org:27779
Greetz,
Deej
Deej: Ik neem aan dat jullie dan nu de 'Best price Server' gehuurd hebben bij Hetzner Online AG?
Hoe valt de stabiliteit daar mee qua ingame pings? Wij hebben de laatste maand(en) nogal last van ping spikes en serieuze lag ... we zijn er zeker van dat het probleem ligt bij de interconnects van de provider van gameservers.net maar hebben dit momenteel nog niet hard kunnen maken ...
De mensen klagen hier alleszins enorm over, en 1 ding is zeker: we gaan er geen A2F historie van maken ... als er na het lopend halfjaar geen beduidende verbetering is (lees: GEEN lag meer) dan bollen we het daar af.
Hoe valt de stabiliteit daar mee qua ingame pings? Wij hebben de laatste maand(en) nogal last van ping spikes en serieuze lag ... we zijn er zeker van dat het probleem ligt bij de interconnects van de provider van gameservers.net maar hebben dit momenteel nog niet hard kunnen maken ...
De mensen klagen hier alleszins enorm over, en 1 ding is zeker: we gaan er geen A2F historie van maken ... als er na het lopend halfjaar geen beduidende verbetering is (lees: GEEN lag meer) dan bollen we het daar af.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
- deej
- Elite Poster
Nee wij hebben de Entry Server genomen omdat uit onze ervaring blijkt dat je best een PIV of een Athlon XP als processor hebt, een Celeron 2800 hebben we een keer volledig platgetrokken. De best price is overkill denk ik. Wij draaien 4 ET daemons naast mekaar en zelfs met 3 volle servers raken wij niet aan 80% CPU.
Ik zou Best Price enkel nemen als je met een paar clans de servers kunt delen.
De server draait zeer stabiel. Een keer last gehad met pings omdat een router van lambdanet het niet kon trekken maar dat was op een minuut of twee gedaan. Voor het overige rock-solid en pings van rond de 40 voor mij. Een aanrader!
Ik zou Best Price enkel nemen als je met een paar clans de servers kunt delen.
De server draait zeer stabiel. Een keer last gehad met pings omdat een router van lambdanet het niet kon trekken maar dat was op een minuut of twee gedaan. Voor het overige rock-solid en pings van rond de 40 voor mij. Een aanrader!
Deej_1977 schreef:Ter info voor de gamers onders ons, we zijn weeral geswitched
et.fragland.org:27776
et.fragland.org:27777
et.fragland.org:27778
et.fragland.org:27779
Greetz,
Deej
Moet je dan dit serveradres (et.fragland.org:2777x) ingeven om bij jullie uit te komen????
- deej
- Elite Poster
Ja van in de Enemy Territory console doe je /connect et.fragland.org:2777x en dan kom je terecht op één van onze servers.
Of je kan gamebrowsers zoals de All-Seeing-Eye gebruiken bv.
Deej_1977 schreef:Ja van in de Enemy Territory console doe je /connect et.fragland.org:2777x en dan kom je terecht op één van onze servers.
Dienen "All-Seeing-Eye" is dat zoiets als Gamespy???
Moet ik die code "/connect et.fragland.org:2777x" intypen nadat ik "play online" het ingedrukt???
Is er eigenlijk een goede manual van dit spel?
Als ik er achter zoek dan zeggen ze van de "read me" file te lezen, maar daar staan enkel installatie instructies in en een paar FAQ over server draaien.
- deej
- Elite Poster
SIR schreef:Moet ik die code "/connect et.fragland.org:2777x" intypen nadat ik "play online" het ingedrukt???
Euh nee da's enkel als je al in het spel zit. Ik vermoed dat je in Gamespy (want ik heb het niet) op de server moet klikken en dan connect of zo duwen?
Anyway, de All-Seeing-Eye is inderdaad zoiets als GameSpy, je vindt hem hier.
Voor een deftige manual kan je best eens kijken op ET Unofficial Strategy Guide, da's de meest volledige site over Wolfenstein.
Andere sites kan je best eens bezoeken via onze links die we vergaard hebben.
- Snakehit
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik had ook dat probleem met punkbuster, die update kan je vinden op
http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php
dan via dos zal hij enkele bewerkingen doen, en dan gamen maar
http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php
dan via dos zal hij enkele bewerkingen doen, en dan gamen maar
Als ik het begin van dit topic lees, dan vraag ik mij af of er van de ET [UB]-clan nog iets is overgeschoten na een klein jaartje???
Ik weet dat Deej en Styno in een eigen clan zitten, maar wat met de rest???
Ik weet dat Deej en Styno in een eigen clan zitten, maar wat met de rest???