Is nu een week dat mensen die ik ken overgeschakeld zijn van proximus naar telenet.
Als ze met mij meegaan naar frankrijk moeten ze enorm lang wachten vooraleer ze kunnen roamen(maar dat wisten we)
Maar iedere keer als we de grens oversteken zowel bij doorgaan als terugkomen krijgen ze de melding : uw simkaart heeft een toon afgespeeld.
Iemand een idee wat hier achter zit en welk nut dit heeft ?
simkaart heeft een toon...
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- BillyMobiel
- Plus Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 14:07
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 11 keer
Beetje googlen geeft weer dat dit zeker niet de eerste keer is:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=14111
http://www.9lives.be/forum/phones-table ... ng-12.html
http://forum.iculture.nl/f18/bellen-int ... peeld.html
Blijkbaar steeds gelinkt aan overstap maken en roaming. Misschien dat de roaming niet zo snel wordt over gedragen?
In elk geval heb ik geen duidelijke oplossing of oorzaak teruggevonden na 30 seconden google.
Enige ietwat interessante post was in op het iculture forum:
"Ik weet wat er is. Ik ben al naar een telenet verdeler gegaan. Gebelt naar klantendienst. En ze gecontacteerd op Twitter. Het probleem licht aan hun. Er is iets mis met het systeem voor de simkaarten te activeren. Ze zeiden me dat het zeker maandag gemaakt is. (De onderliggende dienst werkt niet in het weekend). Dat is alles wat ik weet!..."
Beetje geduld hebben en 't zou niet meer mogen voorvallen...
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=26&t=14111
http://www.9lives.be/forum/phones-table ... ng-12.html
http://forum.iculture.nl/f18/bellen-int ... peeld.html
Blijkbaar steeds gelinkt aan overstap maken en roaming. Misschien dat de roaming niet zo snel wordt over gedragen?
In elk geval heb ik geen duidelijke oplossing of oorzaak teruggevonden na 30 seconden google.
Enige ietwat interessante post was in op het iculture forum:
"Ik weet wat er is. Ik ben al naar een telenet verdeler gegaan. Gebelt naar klantendienst. En ze gecontacteerd op Twitter. Het probleem licht aan hun. Er is iets mis met het systeem voor de simkaarten te activeren. Ze zeiden me dat het zeker maandag gemaakt is. (De onderliggende dienst werkt niet in het weekend). Dat is alles wat ik weet!..."
Beetje geduld hebben en 't zou niet meer mogen voorvallen...
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
uhu heb ik ook gevonden voorval van 2011 , je zou toch mogen denken dat ze de problemen al opgelost hebben.
Laatst gewijzigd door proximusboyke 09 mei 2014, 15:07, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- BillyMobiel
- Plus Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 04 apr 2013, 14:07
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 11 keer
Proximusboyke,
Heb je deze al gezien: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 08#p547308
Misschien wil Charlotte jou ook wel helpen...?
Heb je deze al gezien: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 08#p547308
Misschien wil Charlotte jou ook wel helpen...?