Ik heb nieuw speelgoed!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Gisteren eindelijk aangekomen na meer dan twee weken in bestelling:
Sennheiser HD25-C II
Na enkele jaren met een Sennheiser HD201 die 'wel ok' was, heb ik besloten om eindelijk een degelijk model aan te schaffen. Tot nu toe zeker geen spijt van, echt goede balans tussen hoog, midden en laag. Hij heeft wel een heel 'cleane' sound, heel gericht op het analyseren van het geluid. Het is dan ook een studio monitor, maar hij klinkt nog steeds ongelofelijk goed om gewoon naar muziek te luisteren.
Er is geen actieve noisecancelling aanwezig, maar de on-ear structuur met de leren earpads dekt ongelofelijk goed af. Ik heb heb nog niet getest in een luidruchtige fuif-omgeving om mee te draaien, maar mijn moeder was in elk geval al onverstaanbaar toen ze in de keuken stond te roepen .
Sennheiser HD25-C II
Na enkele jaren met een Sennheiser HD201 die 'wel ok' was, heb ik besloten om eindelijk een degelijk model aan te schaffen. Tot nu toe zeker geen spijt van, echt goede balans tussen hoog, midden en laag. Hij heeft wel een heel 'cleane' sound, heel gericht op het analyseren van het geluid. Het is dan ook een studio monitor, maar hij klinkt nog steeds ongelofelijk goed om gewoon naar muziek te luisteren.
Er is geen actieve noisecancelling aanwezig, maar de on-ear structuur met de leren earpads dekt ongelofelijk goed af. Ik heb heb nog niet getest in een luidruchtige fuif-omgeving om mee te draaien, maar mijn moeder was in elk geval al onverstaanbaar toen ze in de keuken stond te roepen .
- foxhound
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 19 keer
Vandaag gaan afhalen bij Hifi Herteleer in Genk.
Zeer tevreden.
Een setje Cantara Castors
Cantara is een merk dat in de winkel zelf gemaakt wordt. Dus ook enkel daar te krijgen.
Prachtig geluid.
En deze versterker er bij gekocht, De NAD C 356 BEE met DAC
Zeer tevreden.
Een setje Cantara Castors
Cantara is een merk dat in de winkel zelf gemaakt wordt. Dus ook enkel daar te krijgen.
Prachtig geluid.
En deze versterker er bij gekocht, De NAD C 356 BEE met DAC
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
De Huawei E5776 is mijn nieuwste speelgoed
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
voor 132€ + verzending (9,95€)
https://afuture.nl/productview.php?productID=818478
Goedkoper dan op amazon
https://afuture.nl/productview.php?productID=818478
Goedkoper dan op amazon
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ho. Waarom zie ik dit topic nu pas? Kolfje naar mijn hand!
Laatste aanwinst dat enig gadgetgehalte heeft is de Smart Herb Garden. Beetje schimmelvorming op de bodem (staat altijd vochtig), maar verder wel al prima resultaat!
Laatste aanwinst dat enig gadgetgehalte heeft is de Smart Herb Garden. Beetje schimmelvorming op de bodem (staat altijd vochtig), maar verder wel al prima resultaat!
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
Totnutoe zeer tevreden van. Gemakkelijk in te stellen en vlot in gebruik. Hij zoekt steeds de snelst mogelijke verbinding zonder hapering. Ik heb nog niet kunnen testen hoe lang de batterij effectief meegaat (steek hem altijd in sigarettenaansteker), maar als ik reviews mag geloven dan komt die effectief aan die 10u.sirWard schreef:Tevreden van? Had deze ook op het oog.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 104 keer
butskristof schreef:Gisteren eindelijk aangekomen na meer dan twee weken in bestelling:
Sennheiser HD25-C II
Wat is het verschil met de gewone versie? Gewoon een langere kabel?
Mijn HD25-1 II wordt dit jaar 10 jaar.
Werkt nog steeds perfect, enkel de earpads moeten vervangen want die begonnen af te schilferen.
Het enige nadeel dat ik ondervind zijn de oren die warm worden. Wel ideaal voor in de winter.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
Nieuwe verwarming hier:
en de thermostaat die er "bij" hoort... (nefit)
en de thermostaat die er "bij" hoort... (nefit)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
De C-versie heeft een krulsnoer in plaats van een 1,5m 'platte' kabel. Ik vond dat persoonlijk handiger. Na enkele weken nog steeds heel tevreden, echt een plezier om naar te luisteren. Hij drukt inderdaad wel heel hard op het hoofd, maar dat valt nog mee.decat schreef:Wat is het verschil met de gewone versie? Gewoon een langere kabel?
Mijn HD25-1 II wordt dit jaar 10 jaar.
Werkt nog steeds perfect, enkel de earpads moeten vervangen want die begonnen af te schilferen.
Het enige nadeel dat ik ondervind zijn de oren die warm worden. Wel ideaal voor in de winter.
Het enige minpunt: toen ik gisteren aan het draaien was schoot de vijs boven de linkeroorschelp ineens los (die waarrond de oorschelp kantelt). Toch even schrikken, ik dacht dat ik mijn 200 euro de vuilbak kon ingooien. Niet dus, opnieuw aan elkaar zetten, vijsje aandraaien en verder spelen .
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Had een beetje extra ruimte nodig...
... één voor de RAID-5 set, de andere staat voorlopig als hot-spare. Spijtig dat m'n hardware RAID controller beperkt is tot 2 TB disks.
... één voor de RAID-5 set, de andere staat voorlopig als hot-spare. Spijtig dat m'n hardware RAID controller beperkt is tot 2 TB disks.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
Het draaiknopje vindt ik zo geweldig om te gebruiken. Alleen spijtig dat m'n vrouw haar nagels diepe scharen trekken :bang:cloink schreef:Er loopt hier al een draadje over, maar sinds gisteren dus de Nest operationeel aan mijne muur!
If the women don't find you handsome, they should at least find you handy! -Red Green
- sirWard
- Erelid
- Twitter: sirWard
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Naar Lochristi rijden, de files trotseren en toch nog meer betalen dan op't internet om het *nu* te hebben. Ben ik vijf minuten de trotse eigenaar van een Huawei E5776, krijg ik het toch wel niet voor elkaar om de sim-bay kapot te trekken om vervolgens in een laatste poging 't spel open te krijgen dan maar de hele achterkant kapot te trekken.
210 euro.
Note to self: voortaan een sim-swap ipv sim adapters.
210 euro.
Note to self: voortaan een sim-swap ipv sim adapters.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 104 keer
butskristof schreef:
De C-versie heeft een krulsnoer in plaats van een 1,5m 'platte' kabel. Ik vond dat persoonlijk handiger. Na enkele weken nog steeds heel tevreden, echt een plezier om naar te luisteren. Hij drukt inderdaad wel heel hard op het hoofd, maar dat valt nog mee.
Het enige minpunt: toen ik gisteren aan het draaien was schoot de vijs boven de linkeroorschelp ineens los (die waarrond de oorschelp kantelt). Toch even schrikken, ik dacht dat ik mijn 200 euro de vuilbak kon ingooien. Niet dus, opnieuw aan elkaar zetten, vijsje aandraaien en verder spelen .
Ah super om te weten, misschien dat ik later ook zo'n kruldraad zet.
Dat is het voordeel van dat ding, volledig demonteerbaar / herstelbaar.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
pics or it didn't happen
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
Staat ook duidelijk in het boekje dat dit het toestel kan kapot maken. Eigenlijk zou je zelfs een standaard sim moeten hebben en niet zo 1 die je ook micro sim kan maken... Maar dat heb ik wel gedaan en dat werkt toch perfectsirWard schreef:Note to self: voortaan een sim-swap ipv sim adapters.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 167 keer
Ja ik heb dat ook eens voorgehad met mijn auto. Kreeg de sim kaart niet meer uit de ingebouwde gsm-adapter in het handschoenkastje zeg!sirWard schreef:krijg ik het toch wel niet voor elkaar om de sim-bay kapot te trekken om vervolgens in een laatste poging 't spel open te krijgen dan maar de hele achterkant kapot te trekken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Tja, heel de achterkant kapot doen bij opendoen = fabricagefout bij mij; garantie inroepen.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- sirWard
- Erelid
- Twitter: sirWard
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb ondertussen een nieuwe laten leveren door Coolblue en de tijd versleten in een BGC center in de buurt voor een SIM swap. Alles werkt alvast. Alleen nog afwachten of 4G reeds geactiveerd staat op dat nummer.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 208 keer
En weer werk 6 x RB
https://www.dropbox.com/s/nfrk4z9jk2swk ... 8%2043.jpg
Nu nog een fedex die leert bellen op het juiste nummer dan zou alles goed komen. En misschien interprojekt die een snelle betaalmethode aanbied zonder belachelijke kosten +_ 10 euro paypal iedere keer om met cc te betalen. Overschrijving is het enige alternatief en (te) traag. Hun verzendkosten zijn wel redelijk gelukkig.
https://www.dropbox.com/s/nfrk4z9jk2swk ... 8%2043.jpg
Nu nog een fedex die leert bellen op het juiste nummer dan zou alles goed komen. En misschien interprojekt die een snelle betaalmethode aanbied zonder belachelijke kosten +_ 10 euro paypal iedere keer om met cc te betalen. Overschrijving is het enige alternatief en (te) traag. Hun verzendkosten zijn wel redelijk gelukkig.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Overschrijving kiezen, en screenshot mailen. Doen ze niet moeilijk over. En idd paypal kosten zijn HUGE!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Om me voor te bereiden op de release van Watch Dogs...
En als ik dan toch bezig was, meteen geupgrade naar Windows 8.1 (kom van 7). Valt op zich best mee precies.
En als ik dan toch bezig was, meteen geupgrade naar Windows 8.1 (kom van 7). Valt op zich best mee precies.
Modbreak:
Indien je deze kaart wil aanbieden, moet dit via de verkoopstopic gaan.
Indien je deze kaart wil aanbieden, moet dit via de verkoopstopic gaan.
Laatst gewijzigd door TiTanium 10 mei 2014, 11:23, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Zie modbreak.
Reden: Zie modbreak.
ooh. shiny.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Hij is in bestelling en de "oude" net verkocht...
Pff, 4 weken zonder MTB
http://s7d4.scene7.com/is/image/TrekBic ... iccEmbed=0
Pff, 4 weken zonder MTB
http://s7d4.scene7.com/is/image/TrekBic ... iccEmbed=0
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Ik wou vorige week ook een Arduino starter kit met Ethernet Shield kopen, maar toen er bij de check-out BTW bij mijn totaalbedrag geteld werd, ben ik toch even gaan nadenken. Het is mij toch iets te duur Ondertussen ligt hier wel een Raspberry Pi met wat accessoires. Analoge ingangen had ik niet direct nodig en de Pi kan beter overweg met Ethernet, vandaar...
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Gewoon op ebay een kloon bestellen
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 119 keer
Niet vergeten dat er nog andere opties zijn dan enkel arduino hé. Je kan ook gewoon de controller zelf kopen en daar direct op werken met de tools van de vendor ipv de arduino omgeving. Zo'n 8 bit tiny of mega AVR bv. prik je gewoon in een bread board en je bent vertrokken (mits programmer, maar die kan je zelf voor een appel en een ei maken).
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Maar Arduino is wel een pak eenvoudiger om te beginnen, al denk ik dat je compactere programma's kan maken als je zelf van 0 af aan begint.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –